sobota 1. srpna 2015

Lakování s OPI a Sally Hansen

Z tohoto typu článků se asi u mě stane pravidelnost, protože lakuji často, neboť s tím, co dělám s rukama, mi na nehtech žádný lak nedá více než 4, max 5 dnů, a to už ale ten pátý den vypadá hrozně :D
Tentokrát jsem vyzkoušela dvě značky, u kterých jsem předpokládala minimální výdrž týden, ale bohužel, těch 5 dnů bylo maximum :)

OPI - Love Angel Music Baby



Tyhle zlatavé barvy mám na nehtech moc ráda, a tak jsem s radostí vyzkoušela i tento lak. Lak jsem měla půjčený, přece jen se mi za lak nechtělo bez vyzkoušení dávat 150 Kč a výše, i když značka OPI je obvykle dost chválená.
Lak se lakuje perfektně, rychle schne a stačila by ho i jedna vrstva, ale přece jen zvyk je zvyk, tak jsem dala raději dvě.


 Top coat jsem nedávala, prý se na tento lak nemá dávat. Povrch laku má zvláštní texturu, je takový jakoby sametový :)
Na nehtech vypadá moc krásně, při různém osvětlení je zlatá barva malinko jiná, proto dávám více fotek.


Bohužel, třetí den už byla nějaká ta špička nehtu ošoupaná a čtvrtý den jsem ho sundávala. Nechci ale hanit lak, musí to být určitě mnou :D, protože Barunce, která mi lak půjčovala, vydržel na nehtech 14 dnů ;)

Sally Hansen - Miracle gel



Kolem gellaků Sally Hansen jsem už dlouhou dobu obcházela jak mlsný pes. Ale dát za lak 289 Kč a k tomu ještě to samé za top coat se mi fakt nechtělo. Nakonec jsem ale po pár měsících podlehla s nadějí, že mi něco vydrží na nehtech 14 dnů :D
Hahaha, to jsem se ale šeredně spletla.


Vybrala jsem si krásný, jemný, něžný odstín růžové. Přesně tento odstín růžové se mi líbí nejvíc.
A opět jako u OPI.....lak se nanáší perfektně, neroztéká se a rychle schne. Po dodělaném 10. prstu můžete lakovat znovu dokola. U tohoto laku jsou potřeba dvě vrstvy, jedna je slabá a prosvítá nehet.
Nakonec se nanese gelový top coat, u toho také nebyl žádný problém.
Nalakované to vypadá moc krásně, dělá to fakt efekt gelovek, nehty se krásně lesknou, jsou hladké, žádné pruhování.


Maximum co mi na nehtech vydrží je 5 dnů ;) 
No, už se s tím smiřuji, že prostě tím, jak doma pořád něco dělám, hraju si s dítětem, které je navíc kluk, takže moje ruce jsou několikrát za den zabořené v kovových autíčkách, mi prostě déle nevydrží nic :D


Každopádně se mi tento lak a jeho efekt líbí a mám už ho na nehtech během pár týdnů potřetí nebo počtvrté. Cena je fakt za kus vysoká, ale teď jsem v DM viděla, že mají na ně akci - balení tohoto dua stojí tuším 399 Kč? Doufám, že teď nekecám :))) Každopádně stojí o nějakou stovku méně než původních 289 Kč za kus.

Co říct na závěr? Laky, které jsem Vám dnes představila můžu určitě doporučit, většině z Vás určitě vydrží déle než mě a na nehtech jsou vážně krásné.

Jinak těm co neví.....na blogu nyní běží do 4.8. giveaway, tak neváhejte a mrkněte sem ;)

Jinak budu moc ráda, když se podívate na mé nové facebookové stránky a pokud rády sledujete můj blog, moc mě od Vás potěší like :)

6 komentářů:

  1. Oba odstíny moc krásné. Od Sally Hansen nemám žádný lak a od OPI jen jeden, přece jen, ty cenové relace už jsou trochu vyšší, no..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, a vzhledem k tomu, že aspoň já je mám za pár dnů odrbkané, tak do nich už nepůjdu a zůstanu u drogerkových značek, které mi vydrží stejně.

      Vymazat
  2. Ten miracle gel mam take misto ruzoveho mam odstin cerveny, ale pri prvnim pouziti jsem byla celkem zklamana, protoze se mi na druhy den odrbal, nevim cim to bylo zda jsem pouzila malo top coatu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné. Taky mi u něj docela vadí, že když už se na špičce něco uloupne, tak to pak jde jakoby lehce odloupnout dál.

      Vymazat
  3. mám OPI biely a vydrží max na druhý deň, od SH chcem vyskúšať práve tento, ale tiež tomu nedávam veľkú nádej aj keď som čítala, že niekomu vydrží aj 10 dní, mne žiaden lak nevydrží viac ako dva to ani nemám malé dieťa a že by som sa nejak pri pomáhaní v domácnosti išla pretrhnúť sa tiež povedať nedá :D takže nemajú sa mi kde nechty poničiť, ale aj tak mi nevydrží lak dlhšie :/
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobné, moje klasická výdrž je 3 dny, 4 dny - to už si říkám, že je lak fakt dobrý, no a 5 dnů je rekord, ale to už musí dolů, to už bývá hroznej :)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)