pátek 21. srpna 2015

Řasenka Rimmel - Wonder ´full Wake Me Up

Toto léto uvedl Rimmel na náš trh novou řasenku Wonder´full Wake Me Up. Když jsem ji poprvé zahlédla někde na netu, věděla jsem hned, že si ji koupím. Okamžitě mě totiž upoutal nádherný hladký metalicky zelený obal s jiskřivým oranžovým nápisem.


Co nám tedy Rimmel u této řasenky slibuje?
Sloganem k této řasence je " Probuď své oči ". Energii by jim měl dodat provitamín B5, vitamín E a výtažek z okurky. Váš pohled by měl být okamžitě rozjasněný, Pin Up kartáček zachytí a zvýrazní každou řasu - ty jsou fantasticky objemné, natočené a pružné od kořínků až ke konečkům a bez žmolků. Je vhodná i pro citlivé oči.



Řasenka má kartáček ve tvaru přesýpacích hodin s klasickými štětinkami. Já mám sice nejraději kartáčky silikonové ve tvaru banánku, jako má řasenka Lash Sensational od Maybelline nebo Miss Sporty 3D Volumythic, ale čert to vem, tahle zelená kráska se mi líbila tak, že jsem za ni s chutí zaplatila příjemnou zaváděcí cenu 179 Kč a spokojená si ji odnesla domů.


Jak už jsem psala, "twisted" balení je svěží zelené barvy evokující svěžest okurky, oranžová grafika mu přináší jiskru. Ambasadorkou řasenky je Kate Moss, k jejímuž divokému životnímu stylu se myšlenka "připravená na probuzení po probdělé noci" prostě hodí ;)
Obal je pevný a řasenka se drží v ruce pohodlně. Co se týká náplně, tak ta je o něco hustší než u mých oblíbených kousků, ale zároveň není až tak hustá, aby dělala žmolky. Na řasy se chytá dobře, na jedno oko obvykle 2-3x namáčím. Řasy mi natočí pěkně, nahoru i do stran. Zpočátku jsem si na kartáček ale musela zvyknout, přece jen to není můj obvyklý umělohmotný, drobnější. Teď už jsme se skamarádili, i do koutků oka se s ním dostanu v pohodě. Žmolky nedělá, jen ze začátku mi trochu řasy slepovala do špiček.
Nemůžu ale opomenout tu VŮNI!!! Voní neskutečně nádherně svěže okurkově a někdy, když chci třeba ten den dát na oči jinou řasenku, tak nakonec nandávám tuhle, a to jen kvůli té božské vůni. S tímhle teda Rimmel uhodili hřebík na hlavičku, protože je to fakt dobrý nápad a neznám žádnou řasenku, která by voněla. I po nanesení na oči ještě nějakou dobu ty okurky cítím okolo sebe :)
Podle mě je to řasenka z těch lepších drogerkových a já ji řadím mezi svých 5 nejoblíbenějších řasenek :)

Rozhodla jsem se Vám udělat i pár fotek s řasenkou a bez. No, byla to fuška a hrůza :D Rty jsem se už jakžtakž naučila fotit, ale fotit si oči je katastrofa!!!!! A pak ještě v počítači vybrat ucházející oko asi ze sta fotek, které Vám všecky připadnou naprosto příšerné. Tak prosím omluvte kvalitu, já se fakt snažila ;)



Kdybych to měla shrnout, tak bych tuhle řasenku zařadila mezi ty, které řasy vcelku dobře pročísnou a prodlouží, ale objem jim nedodá. Efekt mrkací panenky určitě nedělá. Řasy po ní nejsou obalené tunou řasenky a zůstávají pružné, žmolky nedělá. Já dělím své řasenky na dva typy - jedny, které mi udělají "panenkovské" řasy, a druhé, které mi udělají přirozené, prodloužené řasy. A taková je i tahle Rimmelka.
Jo, a doufám, že nikdo nevěříte tomu, že když propaříte celou noc a vzbudíte se s oteklýma očima a kruhama jak kola od vozu, tak že Vám tahle řasenka rozzáří zrak a zamaskuje všechny stopy Vaší noční akcičky ;)? To jako fakt ne :) Na něco holt prostě v těch reklamách lákat musejí, že?

P.S. Ještě jsem zapomněla napsat, že tahle krasavice se dělá ve dvou variantách. Ta světlejší zelená, co mám já, je ČERNÁ. Druhá varianta je EXTRÉMNÍ ČERNÁ, ta má obal tmavě zelený (viz foto níže). Tu jsem bohužel nezkoušela.

Tak co? Zkoušely jste už taky "probudit své oči" s některou z těchhle nových Rimmelek?

14 komentářů:

  1. Řasenku s vůní jsem ještě neměla :-) Zatím mě řasenky Rimmel zklamaly, hodně se mi mažou, takže si nechám ujít i tuto novinku.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je i moje první od Rimmelu, tak uvidím. Ale zatím dokonce přežila i návštěvu aquaparku bez rozmazání, takže u mě zatím v pohodě :)

      Vymazat
  2. První řasenka, která voní:-) Budu muset prozkoumat a pokud je i takhle dobrá, tak se může docela dobře stát, že bez ní neodejdu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, určitě zkus. Pravda je, že na různé řasy řasenky fungují někdy různě, ale tahle má myslím i na internetu většinou kladné hodnocení.

      Vymazat
  3. Ta vypadá skvěle! Obal je fakt krésně udělaný, i ta barva, a kartáček se mi taky moc líbí! Dochází mi moje Dermacolka, takže asi sáhnu po této. Děkuji. Super recenze. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jen mě fakt štvou ty fotky. Nejsou nic moc a dělala jsem je, když byla řasenka nová. Teď už se rozmalovala a líčí lépe.

      Vymazat
  4. Podle meho nazoru soce mozna krasne voni, ale rasy teda nic moc. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona je prostě dělá, jak jsem psala, takový přirozený. Navíc fotky nejsou nic moc a teď, co ji mám už dýl, se líp rozmalovala.

      Vymazat
  5. Řasenka vzhledově vypadá moc krásně, ale když jsem k ní čichala, tak mi vůbec nevoněla :D A ta tmavě zelené smrdí ještě víc :D ten kartáček mě zaujal, protože mám jednu řasenku, která má stejný kartáček a je úžasná!

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, všem prostě nemůže všechno vonět ;) I když většinou k téhle řasence zatím čtu, že holkám voní.....Ale tak, Chanel č.5 taky nevoní každýmu :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta je úžasná, mluvím o ní v jednom videu :) voní a dělá dokonalé řasy :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám taky ráda a docela mě překvapuje, že někdo říká, že mu smrdí. Podle mě je to pěkná svěží vůně.

      Vymazat
  8. Je to fakt individuální, ale mě ta moje opravdu nedělá nic. Koukám, že máš ten světlejší odstín, tak třeba ta je lepší ;).

    OdpovědětVymazat
  9. Prostě u řasenek je to vždycky problém,že každýmu každá nesedne.Já ji beru,že je v pohodě,tu druhou už kupovat kvůli zkoušení nebudu :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)