neděle 23. srpna 2015

RYOR - Matující krém s pudrovým efektem

Krásnou neděli všem :)
Dnes bych Vám chtěla představit novinku od české firmy Ryor, a to matující krém s pudrovým efektem. Krém patří do ryorácké řady Mořské řasy.


Je to můj první krém z této řady, a proto mě i zajímalo, v čem jsou mořské řasy v kosmetice přínosné. Našla jsem si to na stránkách Ryoru. Nebudu Vám to tady celé opisovat, ale koho by to zajímalo, tak na toto téma si můžete ZDE přečíst článek i menší povídání se zakladatelkou firmy Ryor, paní Evou Štěpánkovou.
Kosmetiku Ryor jsem používala před několika lety, ale poté jsem podlehla zahraničním kosmetickým produktům a v podstatě jsem české věci nepoužívala vůbec. V poslední době se mi ale zdá, že se lidi začínají dost znovu zajímat o českou kosmetiku,jak pečující, tak dekorativní. A tak jsem se i já vydala do malé místní drogerky ulovit nějaký český krém, který by ale obzvlášť teď v létě nezatěžoval moji smíšenou pleť, nebyl hutný a dobře se vstřebával. No a čirou náhodou byl zrovna na prodejně obchodní zástupce dané značky, slovo dalo slovo a on mi prostě doporučil tenhle krémeček. A jsem tomu moc ráda, protože tenhle krém je fakt PECKA!!!

Oficiální popis :
Matující krém s inovovaným složením na bázi organogelu s výrazným matujícím efektem.

  •  vysoký obsah mikročástic vytváří dokonale matný a pudrový efekt bez lepivého pocitu
  •  emulze účinně absorbuje kožní maz
  •  lehká, velmi snadno roztíratelná emulze, která díky jedinečnému složení optimálně hydratuje  pleť
  •  extrakt z přímořského heřmánku pokožku zklidňuje, zpevňuje a chrání proti volným radikálům
  •  vhodné pro normální, smíšenou, mastnou i aknotickou pleť
No, a k tomuhle všemu ještě ty mořské řasy........ ;)


Produkt je balen v pro mě nejideálnějším balení.....a to v plastové lahvičce s pumpičkovým dávkovačem. Plast je to takový ten pevný, bytelný, žádný obyčejný, který když trochu zmáčknete, tak se hned prohýbá. I celkový design obalu je moc povedený a hezký, vč. matného uzávěru se stříbrným proužkem. S dávkovací pumpičkou se pracuje velmi lehce, na jedno namazání obličeje mi stačí necelé jedno pumpnutí krému na dlaň.


Co se týká samotného produktu, tak to vlastně není úplný krém, ale jak se píše i v popisu výrobce, tak je to emulze na bázi organogelu. Nebojte se ale toho, že je to nějaké moc tekuté, ta konzistence je sice řidší než klasický krém, ale fakt to nebudete honit po ruce, že by Vám to teklo. Je to prostě....tak akorát. Roztírá se velmi dobře a rychle, no a tady právě nastává ta chvíle toho avízovaného efektu, který je fakt neskutečný!!! Když totiž tenhle krémík natřete na obličej, tak pár vteřin je to jako normální krém, trošku se lesknete a na dotek ho cítíte na kůži. Jenže během několika sekund se jako zázrakem vsákne, jakoby jste ho na kůži měly i neměly, obličej je božsky matný, hlaďoučký a připravený na aplikaci makeupu. Tohle jsem fakt ještě u ničeho, čím jsem si kdy natřela obličej, nezažila.



Takže suma sumárum - máte krásně zhydratovaný, vyhlazený, neulepený obličej, který je perfektně připravený na nanesení dalších dekorativních produktů. K tomu když ještě přidám další funkce tohoto krému, které jsou popsány výše, tak je to prostě takový malý zázrak.
Jo, co se týká vůně.....je velmi příjemná, nevtíravá. Trochu mi připomíná vůni řady Nivea Pure Natural - čistá, jemná, lehká, příjemná vůně.

Oficiální cena krému je 139 Kč.

Za mně má tedy tento krém jedničku s velikou hvězdičkou :). Pokožce dávám potřebnou výživu bez pocitu zatížení nebo ulepení, krásně se mi pak roztírá i makeup. Krém je určen pro všechny typy pleti kromě suché, což je logické.
Já ho určitě doporučuji a jsem s ním velmi spokojená. Jsem ráda, že jsem se k této značce opět vrátila a počítám s tím, že tohle není od nich určitě můj poslední produkt :)

A co vy? Používáte něco od Ryoru nebo plánujete od nich něco vyzkoušet?

9 komentářů:

  1. Od Ryoru mám jen krém na ruce s grepovým extraktem a rozmarýnovou silicí, který je skvělý. Tenhle krém zapisuji do wishlistu, myslím, že přesně něco takového by moje mastnější pleť potřebovala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mastnější pleť je to ideál. Já ho fakt miluju ;)

      Vymazat
  2. Už jsem na něj koukala na stránkách. Produkty od Ryoru pro mastnou pleť mám ráda, takže se pustím nejspíše i do tohoto matujícího krému :) Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dříve jsem měla od ryoru jeden krém a byla jsem s ním naprosto spokojená:)
    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď fakt příjemně překvapili, chci si od Ryoru pořídit určitě víc věciček ;)

      Vymazat
  4. Až mi dojde krém, který nyní používám, okamžitě se vydám pro tento zázrak :-)! Ryor jsem před lety také docela hojně používala, ale pak, jak říkáš, se lidé spíše začali přiklánět k zahraniční kosmetice a myslím, že nastal správný čas začít lovit kosmetiku zase v "českých vodách" :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,určitě je to tak.Jen si vem,jak je teď populární E-style,Bione,Ryor,Moje,Dermacol,Saloos,Regina atd.

      Vymazat
  5. Já tenhle krém miluji, je to můj miláček :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)