středa 29. července 2015

První giveaway :)

Milé holky, protože 4.8.2015 to bude čtvrt roku, co jsem založila tento blog a publikovala zde první článek, rozhodla jsem se, že k tomuto malému milému výročí udělám první giveaway.
Soutěžit se bude o tři malé balíčky s kosmetickými maličkostmi, které jsem doma už několik měsíců shromažďovala, abych je pak mohla věnovat některým z Vás  jako poděkování za to, že chodíte na můj blog a věnujete nějaký svůj čas čtení mých článků, které pro Vás i sebe píšu moc ráda a zatím mě to moc a moc baví :)

Tak a jdeme na to.......................

Balíček č. 1


Balíček obsahuje :
  • Balea - sprchový gel se solí z Mrtvého moře, broskví a mangem ( na suchou pokožku )
  • Flormar - vyživující lesk na rty Supershine ( odstín 109 )
  • Flormar - lak na nehty Supershine ( odstín 37 )
  • Urban Decay - vzorek báze pod oční stíny SIN
  • Flormar - neonový oční stín ( odstín N105 )
  • Rimmel - lak na nehty 60 seconds ( odstín 405 Rose Libertine )


Balíček č. 2


Balíček obsahuje :

  • L´Oréal - obnovující šampón Elséve Total Repair Extreme ( na suché nebo poškozené vlasy )
  • Skin79 - vzorek BB Cream Super Plus
  • Helios Herb - měsíčkový krém na ruce
  • Avon - vysunovací tužka na oči Glimmerstick Diamonds ( odstín Emerald Glow )
  • Miss Sporty - rychleschnoucí lak na nehty Clubbing Color 1 Minute Quick Dry ( odstín 190 )
  • MOJE -  lak na nehty ( odstín č. 05 )


Balíček č. 3


Balíček obsahuje :

  • Balea - objemový šampón bez silikonu a s kolagenovým komplexem
  • Flormar - lak na nehty Supermatte ( odstín M128 )
  • Rimmel - vzorek makeupu Stay Matte ( odstín 201 Classic Beige )
  • Rimmel - lak na nehty 60 Seconds ( odstín 230 Portobello Pink)
  • Flormar - glitrové oční linky ( odstín č.303 )


Tak to by byly mé tři balíčky pro Vás :)
Přála bych si, aby těm z Vás, které vyhrajete, ta kosmetika z balíčku vyhovovala, pokud něco přece jen ne, tak snad budete mít ve svém okolí někoho, komu daná věc padne.


Podmínky účasti v této soutěži jsou jednoduché :
  1. Přes GFC sledujete blog pravidelně - stačí vpravo kliknout na "připojte se k tomuto webu" nebo ti, kteří nemají účet na Google - dát LIKE facebookové stránce Simply Pleasures .Ale budu moc ráda, když budete mými čtenářkami na GFC i FB ;)
  2. Napsat do komentářů své jméno, pod kterým mě zde nebo na fb sledujete a také email, na kterém Vás v případě výhry zastihnu
  3. Pouze pro čtenářky s doručovací adresou v ČR
  4. Soutěž trvá do 4.8.2015 ( duplicitní komentáře budou smazány). 
5.8.2015 zveřejním jména výherců NA SVÉ FB STRÁNCE i zde na blogu. Zároveň děkuji za LIKE a sledování Simply Pleasures na facebooku :)


Přeji všem hodně štěstí :)


16 komentářů:

  1. Sestavila jsi to moc hezky, krásné ceny:-)
    Tvůj blog sleduji přes GFC jako miss.velvet
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné dárečky :)
    Sleduji jako Renda a můj email: highheelsandthecity@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné ceny.
    Sleduji přes GFC: Lucie Valášková
    valaskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne ceny. Najviac sa mi paci balicek c. 2 :)
    vierka.sedlakova@gmail.com
    Sledujem ako Viera Sedlakova

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásná GA. Sleduju jako Wikira a můj mail je wikirakrasna@gmail.com
    hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, nejvíc mě zaujal druhý balíček :)
    GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ceny jsou pěkné, ani nevím, jaký balíček bych si vybrala. Sleduji Tvůj blog přes GFC jako Jana.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za pozvání.Všechny balíčky jsou super. Ať tě blogování stále baví :)
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné balíčky. :)
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: bety
    Všechny balíčky jsou skvělé. :-)
    betykrejcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné ceny! :) GFC: Beautyna CZ
    cervenkova.tina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mám jen FB: Miroslava Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné balíčky!
    FB a GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné ceny. :)
    Sleduji přes GFC jako Kateřina Rodová
    katerina.rodova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se mi líbí 3. balíček. Na poslední chvíli, ale přece :) radka.kaiserova@gmail.com a sleduji tě přes GFC jako Radka K.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)