úterý 18. srpna 2015

Nákupy a novinky - červenec 2015

Srpen se nám překlopil do druhé půlky a já tu mám pro Vás červencové nákupy a novinky ;)
Nebudu to dlouho okecávat, takže........hurá na to :)


Na začátek tu máme takovou menší Balea nálož.

Balea peeling citron a podmáslí - super věcička, já mohu jen doporučit. Pokud Vás zajímá víc, tak recenzi si můžete přečíst TADY
Balea sprchový gel ostružina a fialka - nádherně vonící a osvěžující sprcháč za cenu opravdu lidovou , cca 29 Kč :)
Balea tělová emulze pomeranč a mango - další super věcička na léto. Je to emulze, ne mléko, či-li je lehčí a řidší konzistence, super se roztírá a krásně hydratuje a osvěžuje pokožku. Cena je myslím kolem 59 Kč

Všechny tyto produkty můžu doporučit, na léto jsou naprosto ideální, všechny překrásně voní a ceny jsou opravdu zanedbatelné.



Pár věcí na vlasy...

Schauma suchý šampón - tento suchý šampón je v pohodě použitelný. Srovnala bych ho klidně i se suchým šampónem Dove. Já sice suché šampóny používám minimálně, jen v krajních případech nouze, ale jsem ráda, že jako pomocníka mám v koupelně zrovna tento. Stojí asi 50-60 Kč
DOVE vlasový BB krém Youthful Vitality - tuhle novinku jsem si koupila ze zvědavosti. Zatím testuji, jsem fakt zvědavá, co to s mýma vlasama udělá ;) Cena plus mínus 150 Kč
AUSSIE Volume Spray - další přípravek do mé sbírky, který mi má přinést očekávaný objem. No ale nevím, zatím mi připadne, že jen krásně navoní vlasy. Kupovala jsem v akci za 119 Kč



RYOR matující krém s pudrovým efektem - novinka od Ryoru je prostě pecka!!! Co umí tenhle krém jsem ještě nezažila u žádného jiného. Doporučuju všem mimo ty se suchou pokožkou. Cena je kolem 140 Kč a pokud chcete o krému vědět víc, koukněte SEM
Bělící zubní pasta Pearl Drops - zázraky jsem sice nečekala, ale že to neudělá vůbec nic, to mi vadí. Cena je cca 79 Kč. Já už si tuto pastu nekoupím. Za ty peníze pořídím tři jiné, které mi prokážou stejnou službu
DONTODENT ústní voda Pink Grapefruit - není špatná, ale bomba to taky není. Na rychlé osvěžení v puse to stačí, ale přece jen takové ty větrovější mentolové vody mám raději. Stála do 50 Kč 
Dětské barvící šumivé tablety do vody SauBär jahoda - tyhle tabletky za 59 Kč kupuju do vody malýmu. Prodávají se myslím ve 3 barvách (ještě zelené a modré). Krásně voní a barví vodu. Říkala jsem si, že kdo máte rády různé bomby a balistiky, tak tohle by Vám posloužilo taky a nemusíte dávat např. v LUSH 130 Kč a výše za jeden kousek ;)
Alverde tělový sprej pomeranč a meduňka - hned jak jsem k němu v DM v těch vedrech přičichla, věděla jsem, že ho musím mít. Úžasná osvěžující vůně, nic sladkého. Doporučuje se dát ho do lednice pro lepší efekt osvěžení. Je to limitka a stojí okolo 69-79 Kč



Dermacol micelární voda s kyselinou hyaluronovou - tuhle 400 ml novinku jsem koupila v malé drogerce za 128 Kč a zatím jsem z ní nadšená. Je to asi nejlepší micelárka, kterou jsem vyzkoušela
Green Line dvoufázový odličovač očí - tenhle odličovák mi dříve vyhovoval, teď mi po něm začaly trochu pálívat oči, takže už ho kupovat nebudu. Stává cca 69 Kč, DM ho teď mělo ve slevové knížce za 39 Kč
Balea odličovací ubrousky růžový grepafruit - na baleácké ubrousky nedám dopustit. Už jsem měla limetkové, teď grepové a obojí mi max vyhovují. Používám ráno po umytí. Krásně osvěží pokožku a pak ubrousek ještě použiju při líčení, když někde přetáhnu nebo se mi třeba obtiskne řasenka



Scholl Velvet Smooth náhradní válečky - po roce jsem měnila brusný váleček na mém elektrickém pilníku od Schollu, takže jsem koupila tuto sadu 2 ks. V DM je měli v akci zhruba za 260 Kč a k tomu jsem ještě dostala Scholl krém na chodidla :) Péči o chodidla už si bez tohoto pilníku ani neumím představit



A teď trocha dekorativky.....

Alverde barevný a transparentní gel na obočí - zatím je oba zkouším, ale větší kamarádi jsme s čirým gelem. Já prostě své příšerné obočí můžu dobarvovat jen tužkou nebo stíny na obočí, ale s barevným gelem to prostě nějak nejde :) Cena tohoto výrobku je 89 Kč
Maybelline Master Precise (black) - rozhodla jsem se konečně naučit malovat linky. Vybrala jsem si tyhle fixové, zdá se mi, že s tím, jaký mají hrot, bych se to mohla naučit konečně i já. Cena je kolen 159 Kč, já na ně padla v DM asi za stovku
E-style mono stíny, odstín Flirt - krásné tmavě růžové až vínové stíny. Přesně tahle barva mi chyběla a je nádherná. Cena 79 Kč
E-style rtěnky s vitamíny a bambuckým máslem - na léto jsem chtěla na rty i něco maličko výraznějšího a když už jsem objednávala na eshopu E-style, tak jsem přihodila tyhle dvě krasavice - odstíny Cyclamen a Camellia za 59 Kč. Rtěnky jako takové jsou ok, ale ty obaly jsou tak trochu vachrlaté a víčka špatně drží
E-style paleta 02 Charm - ano, i já jsem podlehla a musela si jednu z paletek této značky objednat. Má volba padla na č. 02. Zatím mám ale z paletky rozporuplné pocity, které přesně popsala ve své recenzi Ilovemakeup. Cena je 259 Kč



E-style kajalové tužky na oči - ty jsem nekupovala, byl to vlastně takový dárek od firmy Chris cosmetics, protože došlo k nějakému omylu při odesílání mé zásilky a jako omluvu a milou pozornost jsem pak obdržela tyto dvě tužky
Bronzující pudr Holiday Glow - byla to náhodná koupě a nelituju. Podrobněji jsem o tomto pudru psala TADY


Tak to by bylo z mých novinek za červenec všechno. 
Máte některý z těchto produktů a jste s ním spokojené? Doufám, že i přes ta horka, která tu byla, jste si také pořídily v létě něco pěkného :)

18 komentářů:

  1. Pěkné novinky. Krém Ryor je z řady mořských řas? Podle obalu to tak vypadá. Tahle řada mi moc nevoní. Ubrousky Balea mám moc ráda, hlavně tyhle růžové. Líbí se mi péče od Scholl, uvažuju že do ní taky investuju. je to lepší než pemza?
    krásný den
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem šla krémík poctivě očuchat a mně tedy voní krásně, jemně, krémově. Fakt moc příjemná jemná vůně. A ano, je z mořských řas.
      Tahle péče na nohy je určitě lepší než pemza, můžeš si i vybrat ze 3 druhů brusných válečků, od jemnějších po nejhrubší. Já mám zlatý střed. Já dostala, jak jsem psala, pilník jako dárek. Ale pokud bych si ho měla kupovat sama, tak zvolím levnější variantu od Baley, která je blogerkami taky chválená.

      Vymazat
  2. Moc pěkné novinky. Zaujaly mě gely na obočí od Alverde, ty bych ráda zkusila. Ale zajímalo by mě, jaký mají pach? Třeba jejich make up měl fakt šílenou "parfemaci".. :-/
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako u dotazu výše jsem šla očichávat ;) Obě varianty gelu mi voní kupodivu po nějakém likéru :D. Víš, jak jsou takové ty husté sladké likérky - mandlové, oříškové a tak. Mně to tak fakt voní. Však v DM normálně v klidu očichej a uvidíš ;)

      Vymazat
  3. Balea výrobky máme společné, tuhle značku prostě zbožňuji:-) Pak máme společnou micelárku Dermacol. Docela mně zaujal ten vlasový krém od Dove, pak se nezapomeň zmínit, jak jsi byla spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, Balea je super. Jediné dvě věci co mi od nich nesedly je mléko do sprchy a suchý šampón. Na BB od Dove udělám nejspíš recenzi, navíc teď si budu barvit vlasy, a to je pak mívám nějakou dobu sušší, takže jsem zvědavá, jestli s tím ten krém něco udělá.

    OdpovědětVymazat
  5. E-style paletky bych take rada vyzkousela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já myslím, že určitě nějakou vyzkoušíš ;) Paletky E-style si teď pořizuje snad každá kosmetická nadšenkyně. Na tuto chystám recenzi, i když......má své mínusy a možná jsem si měla objednat jiné odstíny. Není špatná, ale výborná taky ne. Přečti si recenzi od ILoveMakeUp.

    OdpovědětVymazat
  7. Aussie sprej mám taky, akorát jinou řadu. Každopádně mi vůbec nesedl. Balea sprcháče mám moc ráda :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já celkově už Aussie nekupuju. I šampóny a kondicionéry mi připadly, že mně zas nic tak extra za tu cenu nedělají. Prostě mi jen krásně voní ;)

      Vymazat
  8. Já se snažím moc neutrácet v poslední době. Budou Dny Marianne, na ty se těším, že si něco koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dny Marianne jsem zvědavá. Ještě jsem se jich nezúčastnila, tak letos už si kupónky pořídím, snad mě tam něco zaujme a zajedu do Zlína nebo Brna.

      Vymazat
  9. Matujúci krém s púdrovým efektom by som rada vyskúšala, lebo sú dni kedy sa lesknem ako diskoguľa :). Ja som si pred pár dňami objednala pár vecí od E style ,tak som na ne riadne zvedavá ,pretože čítam o tejto značke skoro samé chvály, hl. na očné tiene :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten matující krém je fakt dost dobrý, rychle se vstřebává, krásně voní a ten matující efekt je fakt super. Jj, oční stíny má E-style fakt dobrý. Měla jsem od nich i řasenku a pudr, ty mě moc nezaujaly a rtěnky jdou, až na ty obaly.

      Vymazat
  10. zaujal ma hneď prvý bodylotion, musí nádherne voňať! :) po paletke od e-style tiež pokukujem, ale tie rúže ma nijak extra nezaujali ..
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Balea ty vůně do svých produktů prostě umí :) Ty rtěnky celkem ujdou, ale už si od nich asi žádnou pořizovat nebudu ;)

      Vymazat
  11. já chodím na pedikúru, takže scholl pro mě nemá smysl, ale už dlouho si chci koupit něco od značky Ryor. Ten dvoufázák jsem používala, nebyl tak špatný :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ryor je podle mě fakt kvalitní značka a věřím jí. Ten dvoufázák jsem měla nejdřív taky v pohodě, a teď při třetím balení mi začal v očích dělat nějaký binec :(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)