středa 12. srpna 2015

Suchý olej Monoï de Tahiti

Tak jsem se po x dnech dokopala k napsání dalšího článečku. Je to hrozný, ale v tomhle počasí, ač na blog myslím často, se mi vůbec nechtělo nic psát. Téma dekorativka jsem úplně zavrhla, protože psát recenzi na cokoliv dekorativního v tomhle vedru by bylo zavádějící. Nijak extra se teď nemaluju a to málo, co si na obličej dám, se mi stejně během dne rozteče. Nejvděčnější téma by teď byly sprchové gely :) Nicméně o žádném dnes psát nebudu. 
Rozhodla jsem se Vás seznámit se suchým olejem od Yves Rocher Monoï de Tahiti.



Pro některé to možná novinka není, ale pro mne ano.
Oleje obecně jsem si letos velmi oblíbila, ať už na obličej nebo vlasy. Ale na tělo jsem ještě žádný neměla. V současných vedrech mě nebaví natírat se po sprše pleťovými mléky, a tak jsem si řekla, že si pořídím nějaký suchý olej, abych pokožku aspoň trochu po koupeli vyživila. Pečující kosmetiku YR mám ráda, a protože už jsem nějakou dobu plánovala nákup na jejich eshopu, tak jsem šla na to. Vybrala jsem si u nich nějaké sprcháče a tento olejíček. A nelituji.


Oficiální popis výrobku :
Objevte blahodárné účinky oleje s exotickou vůní Monoï z Tahiti (2%). Smyslná textura intenzivně hydratuje pokožku. Vlasy zanechá jemné a zářivé. Neobsahuje parabeny a minerální oleje. Obsahuje více než 98% složek rostlinného původu.



Toto je tedy ofi popis. Já bych jen přidala, že jsem zjistila, že tahitský monoï  (v tahitštině znamená vonný olej) je směs čistého kokosového oleje a čerstvých květů tiaré. Tiaré neboli gardénie tahitská je taková ta krásná bílá květina, ze které v Polynésii tamní obyvatelé vyrábějí typické tahitské věnce.



Co se týká balení oleje, je to klasická umělohmotná lahvička s rozprašovačem. Obsah produktu je 125 ml. Pumpička zatím funguje v pohodě, dávkuje se s ní bez problémů.
Samotný olej je bezbarvý, po nastříkání se dobře roztírá a velmi rychle se vsakuje. Já ho zatím na vlasy nezkoušela, používám jen na tělo.


Pokožka je po aplikaci tohoto oleje nádherně sametová a hladká, ale to hlavní, o čem Vám chci napsat, je ta vůně :) Jak jen ji popsat? Je prostě božská.....je to, řekla bych, orientální sladší vůně, strašně jemná a příjemná, ale nic těžkého, co by Vám teď v létě vadilo. Když jsem ji ucítila poprvé, hned jsem věděla, co mi ta vůně připomíná.......parfém a suchý olej od Nuxe. Kdo je znáte, určitě víte, jakou vůni mám na mysli. Navíc zrovna nedávno jsem si nechala v lékárně nastříknout vzorek parfému Nuxe Prodigieux a prostě pro mě je ta vůně v podstatě stejná. Takže, kdo z Vás má rád vůni olejů nebo parfémované vody od Nuxe, a nechce se mu dávat za ně tolik peněz, tak koukněte na eshop nebo do obchůdku Yves Rocher, tento olejíček mají teď navíc ve slevě, místo 250 za 149 Kč.

Já tedy Monoï de Tahiti rozhodně doporučuji - nádherně voní, hydratuje, nezanechává mastný film, jednoduše se aplikuje. A jak jsem psala, když se teď nechcete patlat mlíkama, ale přece jen byste pokožce něco navíc dodat chtěly, je tohle ideální volba ;)

4 komentáře:

  1. Nad tímhle olejem jsem přemýšlela, pořád jsem si říkala, jestli ho potřebuji..ale mám dojem, že ho asi opravdu potřebuji:-) Hlavně kvůli té vůni:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, jak jsem psala.....ta vůně i ten efekt na pokožce je super ;)

      Vymazat
  2. Ahoj Leničko <3
    Nádherný blog a skvělá recenze! Tento olej miluji a přesně jak píšeš, ve velkých vedrech jsou mlíka naprosto nepoužitelná a tenhle fešák funguje výborně.
    Když budeš mít čas a chuť mrkni ke mně: www.iamclarella.blogspot.cz , kde recenzuji tento i další výrobky od yves-rocher.
    Přeji krásný den <3
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc :-) a na Tvůj blog se určitě podívám.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)