úterý 4. srpna 2015

Rtěnkový speciál :)

Tak se nám opět vrátila vedra, ventilátory jedou na plné obrátky a já jsem ráda, že jsem konečně nafotila všechno pro tento článek, na který jsem se už dlouho chystala. Stihla jsem to zrovna dnes, kdy má můj blog výročí čtvrt roku a těší mne, že zrovna v tento den můžu publikovat něco, s čím jsem si fakt mákla. Kdo nedělá blog, tak možná nepochopí, kolik času člověk stráví s focením, výběrem fotek, jejich úpravou a sepsáním něčeho k tomu všemu, aby to mělo hlavu a patu .

Rozhodla jsem se, že Vám představím svou sbírku rtěnek a lesků, kterých podle některých mám moc, ale podle mě jich zas tolik není, když člověk na internetu vidí, co jiné dámy mají za obrovské sbírky ;) Mně ty moje prozatím stačí, ale to neznamená, že jsem si na jejich nákup dala nějakou stopku ;)
Bez "něčeho" na rtech si líčení vůbec neumím už asi od 14-15 let představit. I kdyby to měl být jen balzám, tak nanesení něčeho na rty je pro mne nedílnou součástí každého dne a bez rtěnky nebo lesku mě snad venku ani nepotkáte :)

Tak jdeme na to.....




.......tak to je má sbírka produktů na rty, a já se teď pokusím Vám je představit blíž. Nečekejte ale žádné podrobné recenze ke každé rtěnce. Myslím, že většinu z nich určitě znáte také. Jsou to většinou známé drogerkové rtěnky a lesky. Já osobně preferuji nude a růžové odstíny, pár se jich tam najde malinko tmavších, ale žádné odvážné odstíny červené nebo fialové u mne nečekejte. S výdrží jsou na tom v podstatě všechny stejně, kromě 16h lipsticků od Dermacolu. Prostě klasika, znáte to......nejezte, nepijte, a dvě - tři hoďky Vám na rtech vydrží, pak už je lepší poupravit, domalovat.

Takže....pojďme na fotečky trochu zblízka, ale upozorňuji, že samozřejmě skutečnost může být trochu jiná než fotka. Rty se fotí hrozně blbě, špatně se chytá světlo, rtěnka se pak třeba třpytí víc než doopravdy nebo je o něco světlejší anebo tmavší. Tak předem děkuji za ocenění mé snahy, aby obrázky působily co nejvěrohodněji to jde....... :)



Tyto tři rtěnky bych v mé sbírce zařadila do kategorie těch "odvážnějších" :) Vy, které jste zvyklé nosit rudé nebo tmavé rtěnky se asi pousmějete, ale já jsem fakt těžce zatížená na ty světlé, jak už jsem psala, takže tyto pro mě odvážné jsou ;)



Na swatchích vidím, že jsou trochu jiné než na rtech, ale podle čmárnutí na ruce vidíte, že od E-style Camelia je šmrnclá malinko do červena a Cyclamen do růžovofialova. Prostřední Mauve Cherie je taková příjemná třešňová barva, ve skutečnosti je maličko tmavší než na fotce na rtech. Celkově teď vidím, že skutečnosti se trochu víc přibližují ty swatche na ruce ;)




Dalších pět rtěnek jsou v odstínech jakoby do růžovohněda nebo lehce karamelové......



Všechny tyhle krasavice nosím moc ráda, momentálně z nich asi mám nejraději prostřední Maybelline, je to dokonalý nude odstín :)



Tyto rtěnky jsou laděné spíše do růžova.....



Z této pětice jsou mými favoritkami Sephora a Bourjois, krásná je i Max Factor, která na swatchi vyšla nějak moc růžově, ale přitom až taková sytá není a já mám na ní moc ráda, jak je matná.
Rimmelky jsou (obzvlášť Candy) dost růžové, Candy je taková ta klasická světle růžová rtěnka se shimmerem, která na někom působí až trapně barbínovsky. Ke snědé pleti bych ji rozhodně nepoužívala.


Teď přichází řada na duo máslových tužek od Astoru, dlouhotrvajících rtěnek ( či barev ) od Dermacolu a dva lesky.
Swatche na ruku jsem nedělala. Zaprvé lesky jdou na ruce celkem špatně vidět a zadruhé tu první tužku Astor jsem mezi foceními dodělala, takže už nebylo malovat co :)


Jak vidíte, na fotkách mi vyšly všechny barvičky spíš světlejší, což třeba u Dermacolek nechápu, vy co je máte, víte, že ve skutečnosti jsou o něco tmavší. Tyhle dlouhotrvající lipsticky mám moc ráda, a většinou si je dávám na rty, když někam odcházím na delší dobu a nebude se mi chtít (nebo nebude možnost) si rty zkontrolovat a upravovat.
Máslíčko od Astoru miluju, i toto bude za chvíli vypotřebované. Tenhle odstín je jak stvořený pro mě :), taková jako meruňková hozená do béžova.
No a lesky - klasika: Taková rychlovka teď na léto. Trochu víc mám v oblibě lesky s houbičkovým aplikátorem, protože kvůli tomu, že lesk vždycky trochu lepí, tak se mi s houbičkou líp roztírá.

A na závěr jedna čerstvá novinka, kterou jsem nestihla vyfotit s ostatními, a v podstatě i současný můj největší oblíbenec...........


Ano, nová nude kolekce rtěnek od Rimmelu dorazila konečně do DM, a tak jsem hned musela zkoušet a vybírat. Volba padla na odstín č.45 a jak jsem viděla na facebooku, sáhla po něm většina nakupujících. Tohle je vlastně nejtmavší nabízený odstín, ale jak samy vidíte, je to krásně světlounká nude růžová barvička. Rtěnka je to nádherná, nyní ji nosím nejraději a musíte uznat, že i ten obal je prostě boží ;)

Tak to máme zdárně za sebou, doufám, že se Vám moje "sbírečka" líbila :) Zajímalo by mě, jak jste na tom s produkty na rty Vy? Neumíte si bez nich líčení představit nebo naopak rty malovat vůbec nemusíte?

P.S.........vy, které jste to ještě nestihly, tak dnes je poslední den, kdy se můžete zapojit do GIVEAWAY , která končí už dnes o půlnoci ;)

11 komentářů:

  1. Krásné, moc ráda jsem si početla:-) Já ,,jedu v rtěnkách,, asi jen dva roky, ale jedu v tom pořádně a už mám velmi slušnou sbírku:-) Do té doby jsem používala pouze lesky na rty. Nejvíc mám rtěnek v různých růžových odstínech, ty jsou mi nejbližší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsou úžasná součást líčení, určitě v tom "jeď" dál ;)

      Vymazat
  2. Co do počtu mám podobnou sbírku. Jen nepoužívám lesky na rty, mám rtěnky, barvy a máslíčka. Tvoje sbírka se mi líbí, barvy jsou použitelné na každý den, takže asi žádné rtěnky neleží v koutě a tak to má být :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tos napsala dobře, že jsou to všechno použitelné rtěnky, fakt je používám průběžně všecky, kupuju jen to co je prostě můj styl, takže pak unosím každou :)

      Vymazat
  3. Moc hezký článek, muselo to dát kus práce :) Ale výsledek je super. Máš krásnou sbírku.blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi s tím kusem práce nemluv :) Tolik nafocených fotek, navíc zaráz to nešlo, protože po pěti nalíčených rtěnkách a jejich odličování mi skoro už brněly rty, takže to bylo celé na etapy a do toho to počasí. Byl to zatím můj nejnáročnější článek, hned po něm je recenze na sadu štětců Zoeva :)

      Vymazat
  4. Super článek, mám ráda rtěnky :) A myslím, že máme nějaké i stejné ve sbírce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Rtěnky asi nějaké podobné mít budeme, protože když sleduju Tvé články o rtěnkách, tak většina Tvých odstínů se líbí i mně, nosíme prostě asi rády stejné barvy :)

      Vymazat
  5. Mala som jedine Max Factor a bol fakt dobrý, pery nielen farbil, ale ich aj hydratoval, nemala som pocit takej tej extrémnej suchosti.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)