pátek 28. srpna 2015

Naked 3 od Urban Decay

Dnes bych Vám ráda představila svou nejmilejší a nejlepší paletku stínů, kterou asi většina z Vás zná, ať už z vlastní zkušenosti anebo z internetu, protože o kterých jiných paletkách toho bylo více napsáno a nafoceno než o paletkách Naked od Urban Decay :) ?
Paletku Naked 3 mám něco přes půl roku. Kupovala jsem ji v Sephoře v pražském Palladiu a věřte mi, že jsem u stojanu UD prostála něco času ;) Proč?


Já vlastně byla předem rozhodnutá, že chci trojku, protože v líčení očí preferuji jemné barvičky do růžova, zlata, béžova a hněda. Ale přece jen, když jsem zkoumala i ty ostatní, které jsou samozřejmě taky nádherné, byla jsem trochu na vážkách a chvílemi se nemohla rozhodnout. Nejlepší by bylo mít všechny, že ? ;) Jenže koupit si tři paletky po 1380 Kč by bylo už trochu moc. Nakonec jsem stejně uznala, že trojka je pro mě ta nej a tak byla má.
Paletka byla vložena v papírovém obalu, který se mi natolik líbí, že ho stále skladuji doma ve skříni a nemám to srdce ho vyhodit :)



No není krásný? Na zadní straně jsou navíc vyobrazeny všechny stíny i s názvy, fotka přiloženého štětečku a swatche 4 vzorků bází pod stíny, které jsou k paletce přidány jako dárek.

Když sundáme papírový obal, máme v rukou krásné a bytelné kovové pouzdro ve světlých růžovo-zlatých odstínech, které evokují barvy, jež se ukrývají uvnitř.



To musí uznat i úplný barbar, že je to něco nádherného. Pokaždé, když se jdu s touto paletkou líčit a mám ji v ruce, tak se jí kochám jako bych ji držela prvně.


Juchůůů! No není to dokonalost sama? ;)
Já vím, vy které nemusíte narůžovělé stíny, tak pro Vás tohle nebude. Mně se ale holt líbí strašně. Najdete tu stíny světlé i tmavé, perleťové i matné. Vytvořit zde můžete jak jemné líčení, tak i tmavší slavnostní na večer. Já např. nemusím hodně tmavé až černé stíny, nebo stíny v odstínech modré. A ty tu nemám. Jsou tu prostě všechny, které já fakt plně využiji. Stíny mají máslovitou konzistenci, jak už je u UD zvykem a dobře se nabírají. Pigmentace a výdrž (i bez báze) jsou bezkonkurenční. Malinké mínus tu sice je, a to mírná prášivost, ale nic hrozného to není a pokud se stínem pracujete jemně, omezí se tím prášení pod oko na minimum. A to málo co mi ulpí pod okem, lehce opráším štětcem na pudr.
Bohužel tu nemám fotku štětečku, který byl v paletě, ten jsem poslala dál. Pro mě neměl smysl, byl to syntetický štětec, který sice nebyl hrozný, ale prostě tyhle typy štětců na pudrové stíny rozhodně nepoužívám.
Rozhodla jsem se, že se Vám nebudu rozepisovat ke každému stínu zvlášť. Byla by to jen samá chvála, opakuji se, ale všechny jsou prostě boží, perleťové i matné.



Zde první čtyři, ty nejsvětlejší. Dva matné, dva perleťové :)



Prostřední čtyři - úžasný matný Nooner a tři perleťoví krasavci.



A čtyři poslední. Nejtmavší odstíny paletky, pro mě akorátní tmavé odstíny, které na sobě snesu. Darkside se tváří na fotce sice matně, ale nenechte se zmýlit, je mírně perleťový. Ještě bych upozornila na Blackheart. Na swatchi to nejde poznat, ale tento perleťový hnědý stín obsahuje pidi třpytivé částečky v neskutečné měděné barvě, takové červeno-růžovo-zlaté.....no něco nádhernýho.

Tak to je ona - moje srdcovka Naked 3. Neznamená to ale, že si žádnou jinou už nepořídím ;) Momentálně dost okukuju na netu novou Smoky, nad kterou jsem nejdřív lámala hůl, že je na mě moc tmavá, ale co jsem teď viděla video Petrylovelyhair s líčením, tak na ni začínám mít dost zálusk. No, asi už vím, co si budu přát jako jeden z dárků na vánoce :)

A co vy? Máte taky nějakou paletu Naked nebo plánujete její koupi? Myslím, že mezi těmito čtyřmi krasavicemi by si určitě každá z Vás našla tu svou :)

5 komentářů:

  1. Určitě bych chtěla, nejlepší by byly všechny jak píšeš:-D Ale zrovna tahle se mi líbí moc:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Maji dobrou pigmentaci.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherná paletka, docela ti ji závidím. Papírové obaly má i The Balm a taky nemám srdce je vyhodit

    OdpovědětVymazat
  4. Je vážně krásná :) Já bych jí asi neupotřebila, ale je to vážně kráska :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)