sobota 18. července 2015

NÁKUPY A NOVINKY - červen 2015

Měsíc červenec je už v druhé půli a já se konečně dostala k nákupům a novinkám za červen.
Pojďme se tedy podívat, jak moc byl pro mě tento měsíc po stránce kosmetické štědrý :)


Kofeinový šampon a kondicionér Balea mám asi už minimálně potřetí. Je to moje stálice, ke které se čas od času vracívám, protože mi pomáhá v období, kdy mi více padají vlasy. Obsahuje i biotin a extrakt z granátového jablka, které zesilují vlasová vlákna. Já mám tohle duo moc ráda a fakt mi pomáhá dát moje vlasy do kupy.
Cena super - každý kousek cca 50 Kč.


Další šampon a kondicionér, které jsem si pořídila, jsou od L´Oréal - ELSÉVE Fibralogy.
Narazila jsem na ně v akci za 49 Kč v bruntálské Tetě. Na mé dovolené v Jeseníkách jsem totiž samozřejmě musela také prozkoumat nejbližší město a hlavně tamní drogerie ;)
Tato řada slibuje hustotu vlasů a jejich objem, tak uvidíme ;)



V DM měli v červnu nějaké akce i na vlasovou kosmetiku Dove. Mám velmi ráda jejich řadu Oxygen Moisture, a protože různých šamponů a balzámů mám doma teď dost, sáhla jsem alespoň po jejich vzdušné masce. Zatím se jeví jako dobrá, má i úplně jinou texturu než masky co znám.....je taková našlehaná, pěnová. No prostě....vzdušná :)
Cena - 99 Kč.



A teď 3 nové laky na vlasy (obvykle teda kupuju tak jeden za měsíc, ale prostě - stalo se ;) )

BALEA - Crazy Vanilla
Ten jsem prostě musela mít. Značku Balea mám ráda, vanilkový lak na vlasy jsem ještě nikdy neměla, krásný obal a cena do 50 Kč. No nekupte to! :D Voní parádně, tužení je už o něco slabší. Ale neva, v létě nemusím mít hlavu pořád jako helmu :D
TAFT Keratin
Super lak, který dobře tuží, neslepuje a vlasy navíc ještě i vyživuje.
Cena byla myslím okolo 69 Kč.
L´ORÉAL Volum´Max
Lak na objem. Normálně stojí kolem stovky, v Tetě byl asi za 60 Kč ;)
Je trochu jiný než ostatní laky, jakoby odlehčený a při stříkání je ta sprška taková jemnější, jako taková mlha.....nevím, jak to jinak popsat.


V minulé slevové DM knížce byl kupónek na celou řadu toaletních vod Adidas, byly myslím cca za 150 Kč, možná i míň. A tak jsem jich v obchodě očichala asi tak osm, až jsem nakonec vybrala Fizzy Energy.
Připadala mi teď na léto krásně svěží, plná energie, cítila jsem z ní něco sladkého, ale zároveň i svěžího citrusového a ovocného. Doma koukám na složení a hleďme - hlavu tvoří jablko, ananas a grapefruit, srdce kamélie, jasmín a papája, no a základ je dřevo a pižmo. Myslím, že je to fakt povedená kombinace.


BALEA - čistící ubrousky s limetkou (25 ks)
 (aspoň podle obrázku dole v rohu a vůně to tipuju na limetu), jsem si kupovala původně na dovolenou, kdyby se mi nechtělo se piplat s tampónama a micelárkou. Nakonec jsem se "piplala" a ubrousky mi tak zůstaly na doma, kde je nyní používám jako takové ranní osvěžení a probuzení pleti po umytí, než se namaluju. Jsou svěží, chladivé a i ta vůně limety mi pleť ráno hezky probudí.
Cena je asi 40 Kč.


Teď budu asi vypadat jako makeupový blázen :D, ale zas to byly fakt zvýhodněné ceny, tak jsem do toho šla.

Rimmel - BB Cream (odstín Light)
Značku Rimmel mám ráda, a protože nemám doma žádné "bíbíčko" a Rimmel je měl za cenu asi 119 Kč, šla jsem do něj. Na léto se hodí, ale bacha, i když je Light, tak pro úplné bledule není.

Dermacol - 24h Control (odstín 1)
Tenhle makeup mě upoutal v recenzi u Ordinary Life, která má tak jako já smíšenou pleť a pěla na něj samou chválu. I další blogerky jsem viděla, že ho chválí, tak mi začal ležet v hlavě. V Tetě jsem ho následně uviděla za 169 Kč, a tak letěl do košíčku ;) Jako u předchozího produktu upozorňuji, že ač je to nejsvětlejší odstín, pro bledé holčiny je tmavý.

Rimmel - Stay Matte (odstín 103 True Ivory)
Super matující a krycí makeup. Pozor, musí se dokonale zapracovat a dávat bacha na množství, ať nevypadáte jak maska. Jinak je dokonalý a i obličej je s ním celý den boží. Teď v těch horkách jej ale nepoužívám, šetřím si ho na normálnější počasí ;)
Cena - 159 Kč

Essence - all about matt! (odstín 20 matt nude)
Koupeno v Tetě za 99 Kč a za ty peníze je fakt zlatej. Vydrží, matuje, neucpává póry :)



ZOEVA - sada štětců Rose Golden vol.2
Tak ty jsem si nekupovala, ale byl to dárek k narozeninám.
Jsou prostě super a pokud chcete vědět více, tak TADY KLIK , je celá recenze.



Paletka stínů Catrice - Absolute Nude je super nude paletou, jakou jsem už dlouho sháněla. Narazila jsem na ni v jedné malé drogerii a recenzi na ni si můžete přečíst TADY.

Maybelline - Baby Skin gelová báze pro zmizení pórů a dětsky jemnou pleť
Na tuhle bázi jsem četla samé dobré recenze a proto jsem si ji pořídila. Momentálně v létě báze nepoužívám, takže zůstává schovaná pro chladnější počasí. Na netu seženete od 160 do 200 Kč, já na ni narazila v DM za 119 Kč.



Česká kosmetika BIONE si začíná získávat své místo na našem trhu, a tak když jsem uviděla jejich stojan u nás v drogerce, tak jsem si řekla, že něco od nich přece zkusit musím. Vybrala jsem Pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou za 79 Kč. Zatím leží ve skříňce, protože momentálně si jedu jinou pleťovku, ale pak na něj určitě hned přijde řada.


A jdeme na sprcháče :

Cien - Oriental Blossom
Známá to kosmetika z Lidlu. Proč nezkusit gelík, že? ;) Cena asi 39 Kč.

Dermacol Aroma Ritual - Mandarinkový sorbet
Tak tohle můžu, můžu a můžu!!! I s jeho bráchou Rozpustilým Citronem.
DM - cena 39 Kč.

VIVAPHARM - kozí mléčný sprchový gel
Na pro mě zatím neznámou českou přírodní kosmetiku jsem narazila čistě náhodou. Upoutaly mě avízované vlastnosti tohoto sprcháče a také cena - za 400 ml 69 Kč.
Moc ho teď ale nepoužívám, zdá se mi lepší na chladnější období, v létě mám raději svěžejší a ne moc sladce navoněné sprchové gely.



 A pojďme zpět k dekorativce....

The Balm - Mary Lou Manizer
A opět jeden dáreček k narozeninám. Dlouho jsem po něm koukala, až jsem ho dostala ;) Hurá!!!
Je krásný a dokonalý :)
Stojí od 455 - 500 Kč.

Max Factor - Créme Puff  Blush (odstín Lovely Pink)
A zase dárek...
Tato nová tvářenka od MF se mi zalíbila v recenzích od ILoveMakeUp a Cosmeticsandthings. I při vyzkoušení v drogerii mi připadala super, ale nechtělo se mi za ni dávat 269 Kč, protože doma už samozřejmě dost tvářenek mám. Nakonec jsem jí byla obdarována, a tak jsem spokojená ;)

L´ORÉAL - Brow Artist (odstín Light to Medium)
Protože jsem až do nedávné doby používala na obočí pouze tužky, chtěla jsem vyzkoušet i nějakou sadu na úpravu obočí.
Cena je 239-280 Kč.



Flormar - neonové mono stíny
Na eshopu Flormaru měli neonky za 29 Kč, tak jsem si tři objednala. Zatím je používám spíš sporadicky, jsem zvyklá na nude, zlaté nebo narůžovělé stíny. Ale protože neonky v létě frčí, zkusím se s nimi nějak poprat ;)

HAKURO - H76
Štěteček jsem si objednala proto, že jsem kromě plochých štětců na linku podél spodních řas, chtěla vyzkoušet i jiný tvar, kulatý do špičky.
Stojí 149 Kč.


Cien - Deodorant Spray HYDRO FRESH 48hr
A znova sem navštívila Lidl a hodila do košíku tentokrát tenhle deodorant. Stál do 50 Kč. Funguje fajn, vůně je lehká svěží, ale pokud ho fakt pořádně neprotřepete, vytvoří Vám na kůži bílý pudrový flek a to já nemám ráda :(



Ráda momentálně používám na oči jumbo tužky, a protože mi došla zlato-hnědá od Astoru, rozhodla jsem se zkusit voděodolnou Rimmelku - Scandaleyes (odstín 002 Bulleproof Beige).
Zatím vypadá dobře a na oku vydrží celý den. Cena je 129 Kč.


A nakonec tu dám něco pro pány.
Škodulka mě v jednom článku docela navnadila na pánský sprcháč FA - Refresh 5.
Flaška má 400 ml, cena je asi 69 Kč a měla pravdu, že suprově voní. Navíc je to kromě těla i na vlasy, což se mýmu chlapovi líbí. Čím míň lahviček v koupelně, tím pro chlapa líp. Známe to, že? Ten by byl nejradši kdyby v té lahvičce byla snad i zubní pasta :D

No, a tím jsme se dostali na závěr mých červnových přírůstků, snad některé z nich znáte a jste s nimi spokojené anebo jsem Vás třeba s něčím inspirovala :)

14 komentářů:

  1. To je věcí :) tu voňavky od Adidasu mám taky a strašně mi voní. A baby skin je super.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,ten Adidas je fakt super!A Baby Skin jsem měla zatím jen párkrát,teď je na báze přece jen vedro,ale myslím,že s ním budu spokojená.

      Vymazat
  2. Parádní novinky, nerada tyto články čtu, raději mám videa, ale tvůj jsem přečetla celý. Píšeš hezky, stručně, jasně a máš tady buď věci, co taky ráda kupuju anebo naopak věci, který jsem ještě nezkusila. Takže mě článek bavil. Ty dárky k narozkám jsou teda parádní! :) Nejvíc jsi mě navnadila na šampon s kofeinem a na ten taft, ty si furt kupuju, ale tenhle jsem nějak nezaregistrovala. Jinak dcera si teď v létě tento sprcháč z Lidlu oblíbila ze všech nejvíc. U mě vedou Balei. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,narozky byly super.Ona totiž dcera ví nejlíp co chci.Tak se pak domluví s manželem a babičkou,no a nějak si ta má přání mezi sebou podělí.
      Ta kofeinová Balea je fakt dobrá,mívám dvakrát za rok období,kdy mi víc padají vlasy,tak ji hned kupuju.Dozvěděla jsem se o ní kdysi v nějaké diskuzi na netu a pak někde u Petrylovelyhair ;-)

      Vymazat
  3. Super novinky :)
    Štětce od Zoevy se mi taky moc líbí, doufám že si na ně dokážu našetřit :D Koukala jsem na ty stíny od Flormaru a uvažovala, že si nějaký objednám. Bohužel stíny moc nepoužívám, takže by mi tu ležely ladem :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ty štětce jsou dražší, škoda, že je neprodávají i zvlášť. No ale, třeba Tě někdo obdaruje, jako mě ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé nákupy máme společné - vanilkový lak na vlasy Balea, sprchový gel Dermacol a báze od Maybelline. No a po některých bych se ráda mrkla, třeba paletka od Catrice nebo tvářenka od Max Factor, na tu si brousím zuby už dýl, ale zatím pořád odolávám, jsem zvědavá jak dlouho se mi to ještě bude dařit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda!Nakupujeme samé dobré věci,že? ;-)
      Tvářenka MF je super, jsem ráda, že není silně pigmentovaná a můžeš vrstvit jak potřebuješ a nejsi hned jak Marfuša :-)

      Vymazat
  6. páááni .tomu říkám nákupy :D asi bych se měla polepšit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,v červnu se holt zadařilo:-D Však ty míváš taky na blogu pěkné přírůstky ;-)

      Vymazat
  7. Ty štětce jsou super ale líbí se mi všechny produkty:-)

    OdpovědětVymazat
  8. No akoby som pozerala na svoju zbierku make-upov a BB krémov. Make-up používam už dlhodobo presne tento od Dermacolu a lepší nepoznám, som bleduľka a odtieň 1 mi celkom sedí, v lete používam odtieň 2 ak som náhodou opálená. Najviac sa mi na ňom páči, že na pleti neoxiduje a že fakt pekne kryje a dlho vydrží. Ja mám mastnú pleť a sedí mi. BB od Rimmelu aj to najsvetlejšie je tiež pomerne tmavé, takže opäť skôr na leto, ale je to asi prvé BB ktoré fakt kryje. No a ten make-up kryje parádne, skoro ako Make-up Cover od Dermacolu, ale robí obdobnú masku na pleti, či som ho nanášala štetcom alebo prstami, maska tam bola stále. Ako korektor sa však dá využiť perfektne a plus má ružové odtiene, čo sa v drogérii vidí zriedkakedy.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  9. Ty makeupy jsou všechny super,obzvlášť ten Dermacol.Stay Matte mi masku nedělá,ale je fakt,že se musí pořádně zapracovat a pod ním mít slušný podkladový krém,nebýt suchá,jinak by to byl průšvih;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)