neděle 5. července 2015

Estée Lauder - dlouhotrvající korektor

Tak se po menší odmlce opět hlásím, dovolená je za mnou a můžu se vrhnout zpět do blogování. Docela už mi to na chalupě chybělo, i když své oblíbené blogy jsem samozřejmě nezapomněla sledovat ;)

Dnes se podíváme na zoubek známému produktu od Estée Lauder :

Double Wear - Stay in Place Concealer


Poslední cca rok mě celkem začaly trápit váčky pod očima a s nimi spojené kruhy. I když myslím, že mám dobré makeupy a pudry, tak ani ty nedokázaly s tímto problémem úplně zatočit. Začala jsem proto v drogeriích pátrat po korektorech, určených na tento nedostatek. Časem jsem si tak koupila dva produkty ( Match Perfection od Rimmelu a Lumi Magique od L´Orealu ). Určitě nejsou špatné, ale u prvního mi trochu vadilo, že trochu zalézal do vrásek a ten druhý zase tolik nekryl, spíše rozjasňoval. Hůl jsem nad nimi ale nezlomila, používám je dál, ale s hledáním něčeho ještě lepšího jsem nepřestala.
O korektoru, o kterém dnes budu psát, jsem samozřejmě z internetu věděla, ale k jeho objednání jsem se rozhoupala až po radě blogerky ILoveMakeUp, která mi poradila, že tenhle produkt funguje jak na váčky, tak na kruhy.


Korektor jsem si objednala ZDE ,tehdy mě stál tuším cca 460,-Kč
Pokud ho půjdete kupovat do nějaké parfumerie, počítejte samozřejmě s o pár stovek vyšší cenou.
Já si objednala odstín 01 - Light. Jinak je dostupný ve 3 odstínech, kromě toho mého nejsvětlejšího ještě 02 - Light Medium a 03 - Medium. Kukněte např. TADY .

Zboží z tohoto eshopu přišlo včas a v pořádku zabalené. Po rozbalení na mě vykoukla tahle krásná modro-zlatá krabička, typická pro tuto značku.
Samotný korektor má šroubovací uzávěr, vevnitř zúžený, což mám ráda, protože pak není zapatlané hrdlo lahvičky. Aplikátor je taková ta jemná chloupkatá ťapička ( rozkošně nazvané, že? ).





Oficiální popis :

Tento dlouhotrvající korektor s SPF 10 poskytuje perfektní krytí po celých 12 hodin!
 Příjemná konzistence nevysušuje a umožňuje souvislé krytí pupínků, stop po akné či pigmentových skvrn.
 Lehká textura zanechává pleť jemnou a zářivou. 
Přirozené odstíny splynou s pletí a vytvoří přirozený vzhled bez nedokonalostí.
Korektor není na bázi oleje a odolá vodě, potu a vlhkosti.
Je dermatologicky a oftalmologicky testován a je bez parfemace.

Účinky - má středně až vysoce krycí účinek, snadno se roztírá, nevysušuje, pleť prozáří.
Je vhodný pro všechny typy pleti.


A co říkám já?
V podstatě se nemusím ani nějak rozepisovat, protože vše co se píše v ofic. popisu odpovídá skutečnosti. Alespoň u mě ano.
Korektor lze použít na kdejakou nedokonalost, já ho používám výhradně na své problémky pod očima. Pokud se mi jednou za čas objeví nějaký pupínek, jsem totiž už léta zvyklá jej zakamuflovat tuhým korektorem v tyčince.
Roztírá se skutečně výborně. Já ho aplikuji tak, že jednou ťupnu (max 2x ) do kruhu pod očima a pak už jen rozťupkávám prstem do ztracena. Je ho potřeba fakt jen maličko, méně než jiných korektorů, co jsem zatím měla. Doporučuji s ním pracovat rychleji, protože celkem rychle schne. Ale pak tedy drží jak přikovaný.
Samozřejmě že z váčků nelze na 100% udělat žádným korektorem naprosto hladké dokonalé rovné místo, to snad jen retuší na počítači, ale pokud bych jeho krytí měla ohodnotit procenty, tak by dostal takových 85-90%.



A teď ještě pokus s mým znamínkem na ruce ;-)




Jak vidíte, tak na to, jak je znamínko výrazné ( určitě je tmavší než kruhy pod očima) , si s ním korektor poradil dobře.

Já tedy tomuto produktu říkám URČITĚ ANO !

Je zatím nejlepší z těch co jsem měla a kryje suprově a bez zalézání do vrásek. Zcela jistě bude dobře fungovat i na akné a další problémy na pleti, takže vy, co jste zvyklé na tekuté korektory, s ním budete určitě spokojené.
V boji s váčky a kruhy mu samozřejmě pomáhá ještě oční krém, o němž chci psát příště, protože je fakt úžasný a váčky mi během 4 týdnů už dost zredukoval. Jeho název zatím ale nebudu prozrazovat.
Pokud sem nakouknete v příštím týdnu, tak tady na něj už určitě bude recenze ;)

Mějte se krásně, užívejte léto a nespalte se :)

9 komentářů:

  1. Ten vypadá krásně :) určitě na něho mrknu :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,pokud potřebuješ něco fakt dobře zamaskovat,je to skvělá volba.Při rozhodování zda ho kupovat mi pomohlo i to,že ho používají ILoveMakeUp a Cosmeticsandthings,a těmhle holkám věřím;-)

      Vymazat
  2. ty jo, zatím jsem docela byla spokojená s Fit me! od Maybelline a brousila jsem si zuby na ten profláknutý od Narsu, ale vypadá to, že mám nový kousek do wishlistu!
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. S váčky pod očima sice zatím problém nemám, ale s akné je to už horší. Doteď jsem používala úplně obyčejné korektory, které jsou k dostání v drogerkách (zrovna mám Dermacol), ale moc spokojená jsem nebyla. Kamarádka kosmetička mi doporučila tuhý korektor od MAC, tak jsem objednala a zítra jdu zkoušet, určitě dám recenzi u mě na blogu, kdyby tě zajímala. :)
    Tenhle vypadá také dobře. A myslím, že je to lepší volba do kabelky než paletka od MAC. :))

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blog k Tobě se určitě dnes podívám. S tím korektorem mě ještě napadlo, že naprosto perfektní a všude vychvalovaný je Camouflage od Catrice. Mrkni na blog ke Škodulce, tam byla nedávno recenze. A stojí jen do 100 Kč.

      Vymazat
  4. A mimochodem, na celém blogu máš strašně krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc :) Snažím se, aby fotky byly co nejjasnější a čisté, a celkově se hodily k barvám mého blogu :)

      Vymazat
  5. :)) se dívám a říkám si jeeee, můj oblíbený korektor, musím jí tam napsat, že i já ho mám ráda a pak čtu..:-D Tyjo ale ta cena, já ho kupuju v parfumerii snad za 700 kč ne? Si teď nejsem jista, ale tohle je fakt super cena.. Já ho mám zase, už asi 3 tí balení, jako na tmavé kruhy je fakt parádní. Supr kup:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ano, kdysi jsi mi to poradila v nějaké odpovědi na komentář. Pak jsem ho viděla v Sephoře, ale myslím 750 Kč se mi za něj dát nechtělo. No a nakonec jsem ho vygooglila na internetu za super cenu ;)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)