pátek 17. července 2015

Moje letní lakování - 2x Gabriella Salvete a 1x Dermacol

Na mém blogu jsem zatím nepsala žádný článek o nehtech nebo lacích na nehty, a tak jsem si tento týden nafotila dvojí lakování, které jsem v uplynulých šesti dnech nosila. Laky na nehty měním obvykle cca po 3-4 dnech, protože prostě mně to na těch rukách dýl nevydrží :)

A jaké že to nehtíky jsem tedy nosila tento týden?


  • Gabriella Salvete   -   Enamel 103
  • Dermacol   -   Lak na nehty s efektem č.3 ( Pink Sparkle )
  • Gabriella Salvete   -   Stars Enamel 10 ( Sugarbabe )
Tyto laky GS asi většina z Vás zná. Drobek od Dermacolu je novinka z řady laků se speciálními efekty. Nevím, jestli to je limitovaná edice, ale asi ano, na podzim a zimu pochybuju, že se tyhle veselé barevné láčky budou hodit. Na celou jejich nabídku můžete kouknout TADY.

Jako první jsem tedy měla nalakovaný bílý lak GS s efektovým lakem Dermacol. Samozřejmě úplně vespod nechyběl podkladový lak, momentálně používám zpevňující Flormar. Pak následovaly dvě vrstvy bílého a navrch růžový třpytkový. Výsledek se mi moc líbil, bylo to jemné a veselé. Překvapil mě lak GS, který mám doma už asi rok, přes zimu jsem si ho nedávala, a přesto nezhoustl ani nevyschl. Stačilo jen pořádně protřepat lahvičku.Měla jsem strach i z odlakovávání Dermacolu (známe problémy se třpytkami na nehtech ;) ), ale kupodivu šel dolů dobře. 
Na těchto efektových lacích mám taky ráda, že na jimi nalakovaných nehtech nejdou tak nějak vidět různé vady, kazy nebo ošoupaná místečka na nehtu, takže kolikrát mám takto nalakované nehty více dnů než jen klasickým jednobarevným lakem.

....to lesklé na mém prstu je pečující olejíček :)





Nicméně cca po 4 dnech šla tahle kombinace dolů a já ze svých zásob vyštrachala krásný pískáč Sugarbabe, taktéž od Gabrielly Salvete. Loni byly pískáče obrovský hit a i já jsem jim podlehla, i když teda při dávání laku dolů docela vyšiluju :D
Takže opět jako první na řadě byla báze od Flormaru, pak dvě vrstvy GS a nahoru top coat, také od Flormaru stejně jako podklad.
O výdrži pískáče se rozepisovat nebudu, většina z Vás ho jistě zná. Mám ho teď 3. den a dokonce dnes vydržel mytí umyvadel a vany tekutým pískem a hubkou! A to bez rukavic! Jen na jednom prstu se trochu ošoupala špička a tu jsem pak zase doplnila lakem.
Tak se na něj pojďme podívat.....








Tak to je moje letní lakování nehtů, o kterém si myslím, že se mi tentokrát docela povedlo.

A co vy? Taky si v tomhle období lakujete nehty veselejšími barvičkami ? ;)

2 komentáře:

  1. jééé to je skvělá kombinace, moc chválím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jen by to chtělo ještě delší nehty,ale bohužel je mám slabé a lámou se mi.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)