sobota 11. července 2015

Spotřebováno - červen 2015

Je sobota po obědě, dítě jde spát a já Vám chci v dnešním článku ukázat produkty, které jsem spotřebovala v červnu. Myslím, že jich není moc, ale u mě je to tak pořád....když člověk stále něco kupuje a přidává do koupelny, tak se logicky zmenšuje počet věcí, které stačím spotřebovat :)
Tak pojďme na to......


Jako první tu máme dvojici šampónu a kondicionéru TONI&GUY
Jsou určené na slabé a jemné vlasy, či-li mají tím pádem za úkol je posílit a dodat jim objem. Za sebe mohu říct, že fakt fungují a taky krásně voní. Určitě si je zase chci pořídit, ale protože cena je okolo 249 Kč /ks, počkám si raději na nějakou akci. V Tetě bývá čas od času pro držitele karty sleva 40% na tuto značku a myslím, že teď snad dokonce má proběhnout, takže prostě budu číhat ;)


Po cca dvou letech chození na barvu ke kadeřnici jsem se rozhodla zkusit zase barvení doma. Vždycky jsem si na domácí barvení kupovávala barvy v pěně nebo ve formě masky. Sama sobě totiž nedokážu nabarvit vlasy štětcem klasickým typem barvy. Radši natáhnu igelitové rukavičky a pěkně si barvu plácám na hlavu rukama.
Jak vidíte, vsadila jsem tedy na Color Mask od Schwarzkopf, odstín 1010 - světlý perleťově plavý. Mám už druhé balení a jsem spokojená. Je to přesně ta blond, která se mi líbí. Žádná zlatá ani oranžová, ale taková ta jakoby krémová do bíla, která nehází žádné odstíny do barev, jak jsem psala. Krásně stejnoměrně kryje, nemá problém ani s mými tmavě hnědými odrosty.
Co se týká ceny, tak jsem ji v DM už podruhé kupovala za 109,90 Kč, což jak víte, je cena o dost nižší než za barvení v salónu.
Tahle barvička je fakt fajn a zatím u ní určitě zůstanu.


S příchodem teplého počasí je i větší spotřeba antiperspirantů.
U mě v červnu padly za vlast DOVE invisible dry a Rexona Maximum Protection.
Sprej od Dove mám hodně ráda a vracívám se k němu, protože nejen, že funguje, ale navíc i božsky voní.
Maximum Protection byl u mě v koupelně dlouho stálicí a kupovala jsem ho už několikrát. Ale protože jsem si v poslední době všimla, že mi dělá strašnou paseku na tmavších tričkách, a to takovou, že párkrát už ty světlé skvrny nešly ani vyprat, tak jsem na něj zanevřela a zatím ho kupovat nebudu. Kdyžtak se podívám, jestli mají nějakou verzi, která nedělá skvrny na tmavém oblečení. To jednoho fakt namíchne, když letím ven, máznu se v podpaží, nahodím tričko a čučím do zrcadla, kde všude mám bílé fleky. Svlíknu triko, snažím se obléci opatrně druhé, ale zas se někde podpažím dotknu látky. Takže letím do koupelny, umyju se pod pažemi a dám radši jiný antiperspirant.
Celkově teď v létě mám raději antiperspiranty ve spreji....Dove, Garnier nebo Niveu. 
Skočte do DM, akcí je tam na to teď slev až hrůza ;) Do 50 Kč pořídíte teď proti pocení všechno - sprej, kuličku i tuhý antiperspirant


Na vaně mi ubyly tři lahvičky.
Vypotřebovali jsme pěnu do koupele DOVE Purely Pampering - mandle a ibišek. Co k ní dodat? Dove prostě nikdy nezklame, vždycky vyživuje a krásně voní. Klidně koupím znovu.
Sprchový gel Balea s olejovými perlami a vůní mandlových květů stál pár kaček a byl v pohodě. Hezky voněl a i ty perličky tam byly znatelné, když jste při mytí rukou trošku zatlačily, tak se krásně rozpouštěly na kůži. Sprcháče Balea mě zatím nikdy nezklamaly a ráda je kupuji, baví mě, že mají stále něco nového a já to moc ráda zkouším ;)
Hygienu bez intimního mycího gelu už si neumím představit. Tentokrát jsem používala gel, nebo tedy vlastně mycí emulzi Jessa z  DM. Byla ok, jemně voněla, nezpůsobovala žádné potíže, takže klidně znovu koupím.


Holítko, které je na fotce, jsem vlastně ani nekupovala, bylo jako dárek k antiperspirantu Dove. Klasický jednorázový holící strojek, svou funkci splnil, po pár použitích letěl do koše.
Krém na ruce a nehty NUXE jsem dostala jako dáreček v lékárně, když jsem mamce kupovala krém. Asi teď bubu vypadat jako hnidopich, protože kosmetika Nuxe bývá většinou chválená, ale mě prostě tenhle krém nevoněl a ani mi nijak nepomáhal. Moje ruce jsou takový tester na krémy, protože mám na nich občas atopický ekzém a i kůžičku kolem nehtů mám dost suchou. Nuxe ale nepomohl vůbec v ničem. Když jsem se koukala, že stojí kolem 160 Kč, tak za tuhle cenu si pořídím i tři krémy, které jsou pro mě o dost lepší.
Bezacetonový reparační odlakovač Valea s vitamínem F a pupalkovým olejem mám asi už potřetí. Kupuji v Tetě, stojí cca 39 Kč. Mám ho ráda, dokonce víc než populární profláklý odlakovač od Dermacolu ( u toho mi hlavně vadí zápach, při práci s ním mě to pořád dráždí ke kašli).


Mega Lashes Mascara Dermacol pro super objem s panoramatickým efektem mě upoutala v nějaké reklamě, tak jsem ji chtěla vyzkoušet. Na mě ale měla přece jen velký kartáček a cca po 2 měsících docela tuhla a malování s ní dalo víc práce. Stojí okolo 249 Kč a za tuto cenu seženu v drogerce lepší. Mám raději řasenky s kartáčkem menším nebo ve tvaru banánku. Konkrétně od Dermacolu mám nejradši řasenku Magnum Maximum Volume, která je víc mokřejší, její kartáček krásně rozčesává řasy a navíc dodává řasám výživu.
Tužka na obočí Dermacol ještě sice není úplně vymalovaná, ale dávám ji pryč. Vadí mi její měkkost, jakoby obsahovala nějaký vosk či co, a díky tomu při líčení na chloupkách v obočí ulpívají takové žmolečky, které se mi pak špatně rozčesávají a obočí je jakoby mazlavé. Už delší dobu místo ní používám hnědé tužky od Catrice a E-style a set na obočí od L´Oréalu.
Cena tužky je 99 Kč.


A jako poslední pán na holení je tu gel na holení :D Nivea Men Original.
Jak už jsem někde psala, mám radši na holení pánské gely. Nejen, že jsou levnější než dámské, ale připadne mi, že i lépe holí.
Tento byl za 60-70 Kč.

Uff, tak jsem na konci, snad ještě během pár dnů stihnu novinky za červen. 
Hlavně se ale těším na příští týden, kdy se na mém blogu objeví !!!PRVNÍ SWAP!!!, a to s blogem jsikrasna.blogspot.cz .
Už se moc těším na balíček, jak budu rozbalovat a fotit ;) No, prostě takové malé letní vánoce :)
Takže v dalším týdnu sem určitě nakoukněte ;)

5 komentářů:

  1. Něco od Tony&Guy bych moc ráda vyzkoušela a protože mám jemné vlasy, tak bych nejspíš taky sáhla po tomhle duu, jen jsem nikdy nevyčíhala žádnou akci a běžná cena mi připadla prostě vysoká. Tak doufám, že nějaká akce proběhne a nezmeškám ji:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super spotřebováno!
    Rexonu Maximum Protection mám ráda, ale nedávno jsem našla účinějšího pomocníka. Na tužku na obočí od Dermacolu mám stejný názor - je fakt nějaká divná matlavá. Jessu jsem jeden čas taky používala, zajímal by mě sprcháč od Dove, resp. tedy tahle parfemace :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná spotřeba. Používám úplně tentýž šampon a kondicionér Tony&Guy. Na objem mi docela funguje, ale chce to střídat s jinými šampony.
    těším se na swap :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,šampony a vše na vlasy taky střídám.Třeba teď mám tmavě červenou řadu od Balea,hrozně mi před půl rokem pomohla s padáním vlasů,tak si ji stále čas od času kupuji.
      A taky už se těším na naši výměnu ;)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)