neděle 26. července 2015

Bronzující pudr Holiday Glow

Nedávno jsem brouzdala po netu, protože jsem sháněla štětec na pudr a narazila jsem na eshop Makeupshop, který jsem ještě neznala. A zrovna tam měli to, co jsem sháněla. No a při té příležitosti jsem projela jejich nabídku. A znáte to, i když nic dalšího kupovat nechcete, stejně v košíku vždycky ještě něco skončí. A u mě to byl 

bronzující pudr Holiday Glow - odstín č.1 Hollywood.


Vyrábí ho anglická firma Look Beauty, o které jsem ještě zatím neslyšela. Nicméně u pár českých blogerek jsem našla nějaké většinou pozitivní recenze na pár jejich produktů. Na tento bronzer jsem však v českých blogerských vodách nenarazila, pouze u zahraničních blogerek. Dle jejich recenzí a swatchů jsem si vybrala nejsvětlejší odstín č.1 Hollywood. Odstíny se prodávají tři - KOUKNĚTE ZDE. Bronzer byl slevněný z 259 na 119 Kč. Dívala jsem se např. na Amazonu, že tam stojí necelých 5 liber.

Produkt je zabalený v pěkné šedo-stříbrné papírové krabičce.


Na zadní straně je krátké povídání k výrobku......o tom, jak rozjasňuje a rozzáří obličej, a že ho můžete použít na čelo, lícní kosti,nos a bradu.

Samotný bronzer je v hranaté krabičce, o které jsem si nejdříve myslela, že je to kov. Ale zdání klamalo, je to plast, ale fakt bytelný a kvalitně zpracovaný. Myslím, že se jen tak lehce nerozbije.


Po otevření krabičky máme k dispozici velké zrcátko.



A teď se pojďme mrknout na samotný bronzer. Snažila jsem se ho vyfotit co nejlépe, aby vynikla jeho krásná světlehnědozlatá barvička a také jeho úžasná textura.





Tenhle bronzující pudr má, jak vidíte, velmi krásnou texturu. Je jemně mletý a úžasně se nabírá na štětec. Přitom ale vůbec nepráší. Pigmentace je také skvělá, s pudrem se musí pracovat opatrně a vrstvit. Pokud ho naberete hodně a hned se štětcem hodně přitlačíte, měly byste pak práci ho rozmazat do ztracena a přirozena. Já s ním pracuji jemně, aplikuji ho na lícní kosti. Na obalu sice píší, že s ním můžete rozzářit i čelo, nos a bradu, ale tento styl líčení nepoužívám. Tyhle části obličeje prostě nemám potřebu něčím natírat a rozzařovat.


Na fotce je nahoře bronzer máznutý prstem a dole už rozmazaný. Jak vidíte podle horní fotky, tak fakt je třeba být opatrná, protože i když je to nádherná barva, tak mít tohle na tvářích by bylo fakt asi moc. Ale jak říkám, stačí nabírat a pak natírat jemně, a vytvoříte si na tvářích nádherné zlaťoučké bronzování - teď na léto super.
Já ještě navíc přišla na to, že tenhle bronzující pudr jde nádherně použít jako oční stíny ( tuhle barvu na očích prostě miluju ), a pak mi krásně ladí líčení očí k obličeji.


Chtěla jsem Vám ještě ukázat, jak zhruba vypadá produkt nalíčený na tvářích. Snažila jsem sama sebe vyfotit, nacvakala jsem snad 30 fotek, ale ve focení obličeje jsem fakt hrozná. Klobouk dolů před holkama jako ILoveMakeUp nebo Petrolovelyhair. Já teda sice nemám určitě takové vybavení jako ony, ale i tak na to prostě musí být člověk talent.
Takže........



Tak jak vidíte, moc mi ani nepřálo světlo, ale snad tam něco vidět jde :) Na dolní fotce jde myslím spíš vidět rozjasňovač (Mary-Lou Manizer). Ale tak, snaha byla a musím tohle focení trénovat, protože mě kolikrát na blozích trochu štve, když jsou produkty ukazované jen jako swatche na ruce.

Já jsem s tímto bronzerem moc spokojená, teď na léto je fakt krásný a líbí se mi na něm, že ho můžu použít i jako stín na oči :)
A co vy, kamarádíte se s bronzery nebo zůstáváte raději u tvářenky?

7 komentářů:

  1. V létě jsem spíš na bronzery a po zbytek roku zase spíš tvářenky:-) Ale pááni, tímhle jsi mně opravdu nalákala, ta barva je nádherná a ani cena není přemrštěná..fakt moc díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,je fakt dobrý.Nevím,jestli ho mají i na jiných eshopech.A určitě je i dobrý omrknout na netu swatche;-)

      Vymazat
    2. Krásný bronzer. Tuhle značku jsem taky neznala

      Vymazat
    3. Já právě taky ne.A jsem taky ráda,že jsem objevila ten eshop,mají tam dobré věci;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo,je super.A štětec - no prostě Zoeva.To mluví za vše;) Kdyžtak mrkni na mou recenzi o celé této sadě štětců.

      Vymazat
  3. mám bronzer, tvářenku a rozjasňovač a zatím vypadají velmi nadějně :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)