pondělí 13. července 2015

CATRICE Eyeshadow Palette - ABSOLUTE NUDE

Dnes Vám chci v rychlosti představit moji velmi oblíbenou paletku poslední doby, a to 
Absolute Nude od Catrice.


Teď v létě sice občas sáhnu i po barevných stínech, ale přesto i nadále zůstávají mými oblíbenějšími nude odstíny, ne moc tmavé, spíše přirozené jemné odstíny béžové, růžové, zlaté a hnědé.
Mám sice doma proslavenou Naked 3, kterou zatím kvalitou žádné stíny u mě nedostihly, ale stále jsem sháněla ještě nějakou menší a levnější nude paletku pro rychlé líčení nebo na cesty. Paletka od Essence mě zklamala, a to jak pigmentací, tak i texturou a výdrží. Pak jsem narazila u nás v drogerii na tuto od Catrice, a to za 149 Kč, tak jsem po ní sáhla.


Omlouvám se předem za fotky, paletku jsem zapomněla trochu očistit, ale alespoň vidíte, že ji fakt dost používám. Taky počítejte s tím, že na fotkách jsou barvy stínů vždy maličko jiné než ve skutečnosti, obzvlášť když nemáte k dispozici pořádný foťák ;)

Balení je klasika. Umělá hmota, krabička černá, víčko průhledné. Je ale bytelné a myslím, že i něco vydrží a hned tak nepraskne. Nápis na víčku je natisklý pěkně a zatím drží a neošoupává se.
 Na zadní straně krabičky je také návod, jak se se stíny nalíčit ;) Balení obsahuje i štěteček s houbičkovým aplikátorem, který je jako obvykle k ničemu a nepoužívám ho :)


Všechny stíny jsou máslovité konzistence a velmi dobře se nabírají jak štětcem, tak i prstem. Práší minimálně, můžu říct, že Garden of  Eden od Sleeku mi práší víc.
První tři jsou třpytivé se shimmerem, čtvrtý bych řekla, že je takový polomatný - polotřpytivý a poslední dva, tmavé, jsou spíše matné, bez shimmeru. I když teda na fotce to vypadá, že shimmer mají :)


Všech šest se dá spolu skvěle kombinovat, krásně se blendí, neopadávají. V těch třpytivých je shimmeru tak akorát, žádná přeplácaná třpytivá hrůza. Jsou takové jemné a něžné. Já se svými mastnými víčky používám raději pod všechny značky stínů bázi, ale věřím, že Vám se suchými víčky budou držet i bez báze, pokud se nějak mega nezpotíte.



Jak vidíte, tak na swatchi na ruce je krásně vidět, že první tři stíny jsou hozené do růžova a jsou krásně jemné. I ten lesk je, jak jsem psala výše, tak akorát. Přesně tyto odstíny já na očích miluju ;)



Zde jsou tři další barvičky.....
jak vidíte, tak první z nich je krásně béžovo-zlatá a poslední dvě už jsou matnější hnědé. Každá trošku jinak, ale obě skvělé. 
Jsem ráda,  že v této paletce není žádný úplně tmavý hnědý stín nebo dokonce až do černa, protože úplně tmavé barvy nepoužívám, nějak se prostě spolu nekamarádíme. Mám už tak dost tmavě hnědé oči a trochu tvrdší rysy obličeje a tak se raději celkově líčím světlejšími jemnějšími barvami.

To by bylo k této paletce všechno, doufám, že se Vám recenze líbí a třeba Vás inspirovala ke koupi této levné, ale fakt suprové paletky.

P.S. Zítra odpoledne Vás tady čeká "rozbalovací" swap - článek. 
Šly jsme do toho s blogerkou Wikirou z jsikrasna.blogspot.cz, balíček dorazil dnes a mě moc a moc potěšil ;)

4 komentáře:

  1. Krásná paletka, líbí se mi hlavně barvy s růžovými podtóny.
    Těším se na zítřejší článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne fotky. Nenapadlo by ma naaranzovat kozmetiku na citrony :-)
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem celá já ;-) Většinou,když fotím, nechci mít ten produkt jen tak položený na stole :-) Baví mě to prostě nějak naaranžovat.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)