úterý 14. července 2015

SWAP aneb rozbalujeme krabičku ;)

Ač můj blog funguje teprve pár měsíců, poštěstilo se mi i přesto jít tak brzo do swapu, a to s velmi milou blogerkou Wikirou z blogu JSI KRÁSNÁ, jejíž blog už nějakou dobu sleduju a líbí se mi. Jsme holky z Moravy, slovo dalo slovo a během pár dnů bylo vše nakoupeno a odesláno. Balíčky nám přišly ve stejný den.
Vše bylo hezky zabaleno, v lepenkové krabičce, hezkém papíru a bublinkové fólii.




Nejprve jsem rozbalila obálku, ve které bylo milé poděkování :)



A potom, po rozbalení roztomilého balícího papíru a bublinkové fólie, přišlo to hlavní......DÁREČKY!!!

MAX FACTOR - rozjasňující makeup Skin Luminizer (vzorek)


......za tento vzorek jsem určitě ráda, tento makeup patří k mým nejoblíbenějším, mám ho doma a velmi často ho používám. Mám sice odstín 55 Beige, ale myslím, že rozdíl mezi ním a Naturalem je minimální, takže vzoreček určitě upotřebím. 


MONTAGNE JEUNESSE -ovocná slupovací maska




......tuto značku jsem ještě nikdy neměla, takže ji ráda vyzkouším. Masky občas používám, nedělají mi problém a myslím, že tato ovocná bude teď v létě osvěžující a příjemná.


BALEA - sprchový gel limetka a aloe vera



......cestovní balení sprcháče od Baley vypadá a voní dobře. Tyhle svěží vůně v létě používám nejčastěji. Včera už jsem s ním dala sprchu a je fajn :)


MISSHA - B.B. Cream Perfect Cover, odstín 23 ( vzorek) 


......na tento vzorek jsem velmi zvědavá. Veškeré asijské kosmetice jsem zatím úspěšně odolávala, ani nevím, z jakého důvodu. Každopádně tedy konečně vyzkouším a jsem zvědavá, jestli je tento makeup tak úžasný, jak většinou všude píší.



ESSENCE - lesk na rty !arriba! , odstín "hola, guapa"





....lesk na rty z mexické limitky ARRIBA mě také potěšil. V létě lesky používám, a to spíše v neutrálních narůžovělých odstínech, což tento je. 
Letošní léto mám doma od Rimmelu Oh My Gloss (recenze ZDE) , no a teď k němu přidám ještě tento. Zatím se jeví fajn, jak vidíte i na fotce na rtech.


EBELIN - houbička na peeling a masáž obličeje




Houbička od Ebelin - opět velká radost. Koukám po ní v DM už delší dobu. Jsem zastánce mokrého čištění obličeje s následným dočištěním micelárkou. Nyní na mytí obličeje používám konjac od Misshy, který už budu muset vyhodit, protože ho mám už docela dlouho, a na jeho místo tak nastoupí tato houbička. Včera jsem ji už použila, je hrozně příjemná a jemná na pokožku, a zároveň taky hezky na obličeji chladí.


BURT´S BEES - balzám na rty s olejem z granátového jablka



Balzámy používám po celý rok několikrát denně, takže každý další do sbírky se u mě určitě neztratí. Tuhle americkou značku ještě neznám, ale dočetla jsem se, že vyrábí 100% přírodní produkty, což se mi líbí. Obsahuje plno různých olejů vč. včelího vosku a už teď na něm poznám, že obzvlášť v zimě bude skvělým pomocníkem.


BALEA - intenzivní kůra na blond vlasy



A opět další trefa do černého ;)
Jsem obarvená blondýna, vlasy mám jemné, takže se je snažím vyživovat jak se dá. Značku Balea mám ráda, jejich vlasovou kosmetiku si kupuji, takže tahle maska se mi určitě bude hodit.


COLOR TATTOO 24HR - krémové oční stíny, 
odstín 65 Pink Gold



Milá Wikiro, tak ale jestli se ti s něčím podařilo pořádně, ale fakt pořádně, trefit, jsou to tyhle stíny. Nejenže tenhle odstín CT je můj nej nej nej :) , ale i celkově můžu říct, že i ze všech ostatních stínů, co mám a měla jsem, mám tyto nejradši. Mají super výdrž, drží jak přilepené a ta barva je jedním slovem NÁDHERNÁ!!! Navíc přikládám níže fotku, že můj kalíšek je už na dně, takže asi jsi jasnovidka, že ses takhle trefila ;)



Párty špejličky s třásničkami :)


Dopředu bylo domluveno,že v balíčku bude i něco nekosmetického. Nevím, jak přesně česky nazvat tyhle napichovátka, takže tomu říkám "pártyšpejličky" ;)
Je to roztomilá pozornost a já ji zřejmě použiji v září na oslavě čtvrtých narozenin našeho broučka ;)


Tak.......vše je vybaleno a rozmístěno doma na příslušných místech :)
Dárečky byly moc milé a všechny se mi hodí, nic nemusím posílat dál.
Ještě jednou děkuji autorce blogu jsikrasna.blogspot.cz za skvělý swap a těším se, že se zas někdy sejdeme při nějaké podobné spolupráci :)

10 komentářů:

  1. Napsala jsi krásný článek, je to jako dárek pro mně :-) S tím CT to je super náhoda. Narazila jsem na něj ve slevě a jsem za to ráda. Třeba spolu zase něco vymyslíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju;-) Jj,bylo by to super jít zas někdy do nějaké "akce". Tak třeba nás časem něco napadne.

      Vymazat
  2. Super! Za ty stíny od Maybelline bych byla ráda také :)

    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat
  3. Lesk na pery z kolekcie Arriba vyzerá fakt super! Aj tie napichovátka sú zaujímavé ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,lesk je moc fajn a má krásně přirozený finiš.

      Vymazat
  4. Opravdu povedený swap. Nejvíc mě zaujal ten balzám na rty, ten musí být vážně skvělý! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá fakt dobře a hlavně,jak jsem psala,výživně.Jde to poznat i z vůně.Není tam žádná sladká parfemace,jdou cítit především ty oleje a včelí vosk.V zimě se bude fakt hodit.

      Vymazat
  5. Hezké věcičky. A ty co od tebe dostala Wikira také. Líbí se mi tvé minibásničky, cos jí k nim připsala. :)

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Jestli myslíš ty rýmované básničky,tak ty si ona do článku vymýšlela sama.Já jí na ty lístečky psala jen takové krátké povídání ke každému produktu ;-)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)