úterý 23. června 2015

LUSH - jednou ANO, jednou NE

Ahoj všichni!!! :)
Dnešní článeček bude takovou minirecenzí dvou produktů od zn. LUSH, kterou jistě dobře znáte. Pokaždé, když jedu do Prahy a jsem v Palladiu, nedokážu kolem jejich obchůdku projít, aniž bych tam strčila nos :) A co že jsem si to tedy posledně nakoupila? Pojďme se na to mrknout.

Jasmin & Henna Fluff - Eaze


Tentokrát jsem věděla, že si chci v LUSH určitě něco výživného na vlasy, a tak jsem šla cíleně po maskách na vlasy. Protože mám blonďaté vlasy, řekla jsem slečně, že chci něco na světlé vlasy. Byla mi ukázána nějaká maska na světlé vlasy, ale to bych nebyla já, kdybych toho nechtěla vidět a očichat víc. A jakmile se mi k nosu dostal tento kelímek, bylo vymalováno. Totálně opojná vůně jasmínu, kokosu, ovoce, mandlí, ořechů a ylang ylangu.




Lekla jsem se sice toho, že produkt obsahuje nálev z červené henny, ale byla jsem ujištěna prodavačkou i návodem na obalu, že nemusím mít obavy z nějakého zabarvení mé blond hřívy do ruda. Nebudu se rozepisovat ohledně použití masky a toho co obsahuje, to vám dám do článku na fotkách.



Jak vidíte, tahle maska je doslova narvaná všemožnými oleji, takže prostě není možné, abyste její účinek na svých vlasech nepoznaly. Zajímavé také je, že maska se aplikuje na suché vlasy před jejich mytím, a to alespoň 20 minut.
Vlasům skutečně dává hodně, jsou po ní lesklé, hladké, vyživené až ke konečkům a božsky voní. Vůně jasmínu, ale i ostatních složek, v nich ještě přetrvává několik dnů, a to i po dalším umytí hlavy.
Podařilo se jí vcelku i uklidnit moje věčně rozdováděné vlasy se sklonem k vlnkovatění, aby tak nějak v normě držely tvar.




Ode mě má maska velké ANO !!!!!!!!!

Jediným jejím mínusem je cena - 230 ml produktu pořídíte za 565 Kč.



Think Pink 



Think Pink, nebo-li jak píše LUSH......sladký růžový miláček je vonný balistik do koupele. Jeho hlavní složkou je absolutní silice ze silovoně obecné (tonky), která voní jako vanilka, ale má větší říz. Aby toho nebylo málo, tak je zde obsažená i samotná vanilka, silice z pomerančových květů a levandule. Celkově mě tahle kompozice vůní v obchodě okamžitě chytla za nos a proto jsem ji také koupila.


Think Pink byla moje první koupelová bomba a tak jsem se těšila jak malý děcko, co se bude dít ve vaně ;)
Celý ten "zázrak" jsem nafotila, tak se mrkněte.....


Bomba začne po vhození do bomby šumět a rozpouštět se. Na fotce č.2 už se i točila a vytvářela kolem sebe vír. Celá sranda byla v mžiku pryč, celé to trvalo snad 2-3 minuty. Voda ve vaně zrůžověla a všude na dně se povalovala růžová srdíčka. Připadlo mi, že rozpuštěním balistiky se vytratila i ta krásná vůně.
 Tak jsem si slavnostně vlezla do růžové vody :))) a v podstatě do 10 minut jsem byla venku. Nějak mě to v téhle růžové vodě bez pěny nebavilo.Když pak vypustíte vodu, zůstanou na dně přilepená srdíčka, která pak musíte ještě sprchou prohnat po vaně a nahnat do odtoku.
 Podle mě tahle koupel nemá ani žádný vliv na pokožku, ať už pozitivní či negativní. Jsem zvyklá na koupelové pěny Dove, Balea, Avon nebo Radox, u kterých mi připadne, že tělo tak nějak zrelaxují, provoní a třeba i vyživí.
Z téhle srandičky nemám prostě vůbec žádný takový dojem.
Později jsem si říkala, že jsem měla kuličku raději nechat stát na polici v koupelně, protože místnost fakt krásně provoněla.

Bombička stála 119 Kč a bohužel jí musím dát NE :(
V LUSH si určitě zas někdy něco koupím, ale tahle věcička to už nebude.
Ještě jsem si říkala, že možná někdy zkusím balistik od Bomb Cosmetics, ty prý pokožku krásně provoní a zvláční, fakt jí prý něco dají. Tak uvidíme.........;)


3 komentáře:

  1. Od Lush jsem měla masku na vlasy, myslím, že se jmenovala Marylin nebo tak nějak. Byla taktéž skvělá, podobné účinky jak popisuješ.
    Think pink mám moc ráda, ale Lush balistiky už si nekupuju. Jsou totiž předražené. Místo toho používám značku Dresdner essenz, která je i mnohem přírodnější než Lush. Když mám náladu, vyrobím si balistik doma, není to moc těžké. Nicméně jako vůně do místnosti jsou Lush balistiky super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip.Značku Dresdner essenz vůbec neznám,určitě ji na netu omrknu ;-)

      Vymazat
  2. Do Lush bych si jednou chtěla zajít až budu v Praze :) jen kdyby ty ceny nebyly tak vysoké.. ale zase je to kvalitní značka :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)