pondělí 28. prosince 2015

Jakou kosmetiku mi nadělil Ježíšek...

Přeji vám všem krásné povánoční pondělí :)

Mě bohužel už víc jak 14 dnů trápí otravná viróza, takže jsem svátky strávila s nejrůznějšími medikamenty a krabicemi papírových kapesníčků :( 
To mě ovšem neodradilo od pojídání řízků, bramborového salátu, cukroví, oříšků, chlebíčků a všech možných hříšných pochutin, které Vánoce nabízejí. Pravda, sice jsem si tohle všechno až tak nevychutnala, protože s kašlem a rýmou ty chutě cítíte méně, ale i tak jsem hřešila zodpovědně ;) Každopádně, jako každý rok o Vánocích, jsem teď dospěla do fáze, kdy nemůžu výše jmenované potraviny ani vidět a cokoli podobného řízku nebo něco, z čeho cítím majonézu mi teď nesmí přijít na stůl :)



A tak raději přejděme k příjemným věcem, a to jsou dárečky :) Nebudu Vám tady vyjmenovávat čím vším mi Ježíšek udělal radost, ale protože tohle je kosmetický blog, tak s nadílkou kosmetiky Vás seznámit musím. Předem podotýkám, že jsem byla ze všeho fakt hoooooodně nadšená a kochala jsem se dárečky ještě pár dnů po Štědrém dnu, kdy jsem je ani nikam neuložila, ale měla je stále na svém místečku na gauči v obýváku a každou chvíli jsem je prohlížela a zkoumala.


Jako první Vám ukážu paletku stínů Naked Smoky od Urban Decay, kterou jsem si přála už dlouho, takže mé přání bylo vyplněno :)





Velikou radost jsem měla i ze setu od Douglas, který obsahuje objemovou řasenku a dvoufázový jemný odličovač očí......



Moc zvědavá jsem také na tekuté mýdlo na ruce od anglické značky Baylis & Harding s vůní divoké růže a lístků maliníku.


Ježíšek nezapomněl ani na péči o můj obličej a v dalším balíčku se skrývaly produkty z Havlíkovy přírodní apotéky, na které jsem moc zvědavá, protože se o nich letos na blozích docela dost psalo, takže uvidíme....



Po nějaké jumbo tužce Sephora mé srdce taky už nějakou dobu prahlo a ejhle, další přání splněno ;) Je to odstín 04 Taupe a je prostě nádherná.


Posledním kosmetickým potěšením je dárkový set od Lancome Lovely Eyes, který obsahuje slavnou řasenku Hypnose Doll Eyes, jemný odličovač očí a černou tužku na oči. Na testování řasenky jsem moc zvědavá, protože mám řasy docela dlouhé i zatočené samy o sobě, takže mám dost oblíbených řasenek, které mi udělají řasy jako panence. Uvidím tedy, jestli tahle mi s nimi dokáže udělat ještě něco lepšího ;)



Na začátku jsem sice psala, že Vám ukážu jen dárky ryze kosmetické, ale nedá mi to, abych se coby straka - sběratelka všeho blýskavého, a to hlavně náušnic, nepochlubila nádherným párem náušnic, ze kterých jsem se radovala jak malá holka. Strašně se mi hodí k pár kouskům oblečení a už se nemůžu dočkat, až v nich po Novém roce vyrazím mezi lidi :)


Tak to byly mé úžasné letošní kosmetické dárečky. Samozřejmě jsem měla obrovskou radost i z těch ostatních, ale hlavně ze Štědrého večera jako takového, kdy jsme se sešli celá rodinka, povídali si u stromečku, společně povečeřeli a pak jsme rozbalovali dárky, ukazovali si je navzájem a hlavně sledovali tu radost v očích druhých při rozbalení dárku právě od někoho přítomného :)

Závěrem bych Vám holky chtěla popřát krásný zbytek letošních Vánoc a veselého Silvestra. A do Nového roku moc a moc zdraví a lásky :)
Lenka.


19 komentářů:

  1. Krásný stromek, krásné dárky. Ja se s virozou potykam již třetí den a zmáhá mě to čím dál víc. Hezký nový rok a vše nej...Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a i Tobě všecko nejnejnej :-) Brzy se uzdrav, já už s tím bojuju víc jak 14 dnů, je to otrava :-(

      Vymazat
  2. Tak to je nálož a Naked Smoky, juchůůůů :) Perfektní dárky. Lancome řasenky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, nálož parádní ;-) Smoky je krásná, jen musím vymyslet jak se budu líčit s těmi třemi nejtmavšími stíny, to bude pro mě trochu oříšek ;-)

      Vymazat
  3. Moc krásné dárečky, radost pohledět:-) Já mám dárky ještě doteď neuklizené, ještě se z nich příliš raduji nato, abych je dala z očí a mám potřebu se z nich stále těšit:-)
    I Tobě vše nejlepší do nového roku, hlavně to zdraví, lásku a ať se Ti splní všechna (nejen kosmetická) přání:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé kosmetické dárky :) Dárků jsem letos dostala nejvíc taky kosmetických

    OdpovědětVymazat
  5. Ty naušnice jsou krásné....zvu tě na GA www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Plánuji článek o mých nej náušnicích, je to pro mě po kosmetice druhá mánie ;)
      Na giveaway mrknu.

      Vymazat
  6. Krásné dárky! Naked Smoky musela hodně potěšit, ještě když sis ji tolik přála! Vypadá vážně úžasně, ty barvičky...ah! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je boží. I když mou milovanou Naked 3 nepřekoná asi nic ;-)

      Vymazat
  7. Pekne darceky. Tesim sa na recenziu ocnych tienov a vyrobky od Havlika :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  8. Super věci. Paletka UD je super, Havlíkovu kosmetiku se taky chystám testovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, paletka nádherná, ale na Naked 3 nemá. A Havlíkovy produkty se zatím jeví velmi dobře.

      Vymazat
  9. Dúfam, že viróza prešla a už ti je fajn! A k darčekom musím len napísať, že sú skvelé a brala by som ich všetky :D! Hlavne tie z Havlíkovej apotéky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemoc odchází, ale nakonec jen díky antibiotikům a práškům na kašel. A Havlíkovy výrobky zatím vypadají moc fajn;-)

      Vymazat
  10. Wáu, tej kozmetiky je teda naozaj veľa. Veľmi sa mi páči paletka ale taktiež ma potešilo, že si si našla pod stromčekom aj kozmetiku pre starostlivosť

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)