úterý 5. ledna 2016

Můj diář 2016

Ahoj holky :)

Na hodně blozích je začátkem nového nebo koncem starého roku zvykem ukázat svůj diář na další rok. Docela mě tyhle články teď bavilo číst, tak jsem se i já rozhodla Vám představit ten svůj.
Moc psaní asi okolo toho nebude, protože můj názor na toto téma je, že každá asi víme, co diáře obsahují, takže když uvidíte tohle všecko na fotkách, budete hned v obraze.

Jen bych na začátek chtěla říct pár slov, proč jsem si diář pořizovala a jaké jsem na něj měla požadavky.
Byla jsem teď čtyři roky na mateřské a v tu dobu jsem nepovažovala za nutné diář mít, protože na co, že? ;) Na to, abych si napsala, kdy jdeme na kontrolu na pediatrii atd, mi stačil kalendář v kuchyni a prostě celkově bych tam neměla co psát. V září jsem se ale vrátila do práce, s níž souvisí dodržování různých termínů, pracovní úkoly apod. A v neposlední řadě jsem to já, kdo v naší rodině vyřizuje všechno možné na úřadech a v bankách, takže na tohle všechno jsem uznala za nutné si nějaký zápisníček pořídit.
Na diář jsem však měla několik požadavků, kterými jsem se při jeho výběru řídila : 

  • menší formát než klasický sešit A5
  • hezký design
  • šňůrka nebo stužka na založení aktuálního období
  • typ diáře - týdenní
  • aby se mi v kabelce neotvíral, tak zavírání na gumičku nebo magnet
Diář jsem hledala v několika eshopech. Nakonec jsem zakotvila u eshopu Papírnictví Pavlík, jehož nabídka je fakt dost široká nejen co se týká diářů, ale i jiného papírenského zboží, takže nakonec jsem kromě diáře objednala i pár jiných užitečných věcí do domácnosti.

Diář jsem si vybrala od české firmy PRESCO GROUP a stál krásných 121,- Kč.

To by bylo asi všechno, co jsem k tomuto tématu chtěla říct a teď už se podívejte na fotky :)

Design se mi líbil na první pohled...

Zavírání na magnet je pro mě ideální a praktické.


Na první straně jsou kolonky na Vaše osobní údaje.

Nechybí ani přehled mezinárodních svátků. I když ten asi moc nebudu potřebovat ;-)



Abecední seznam jmen se občas hodí.


Týdenní uspořádání mi vyhovuje a místo pro vpisování poznámek ke konkrétnímu dni mi stačí.

Nechybí ani stránky s měsíci a jejich dny na stručné poznámky nebo údaje, které potřebuji rychle najít.

Je zde i adresář.

Kapsička na vizitky nebo kartičky k lékaři mě potěšila :-)


...a jsme na konci ;-)

Tak to je tedy můj "pamatováček" a já jsem s ním moc spokojená. Líbí se mi, můžu ho sebou pořád tahat a v kabelce ani trochu nepřekáží.

A co vy, máte taky svůj nový diářík? :-)

3 komentáře:

  1. Já mám letos Le petit prince od Moleskine a jsem s ním spokojená :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný diář i jeho představení :) já budu letos používat diář z drogerie Teta, píšu si tam většinou jenom věci do školy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala jsem podobný diář na magnet, jenom je to značka Albi a nemá tu kapsičku.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)