pondělí 14. prosince 2015

Vyhlášení vánoční giveaway



Krásný 4. adventní týden přeji !!!

Některé už jste mi posílaly dotazy na výherce vánočního balíčku, takže je to tady :) !!!

Random vylosoval následující dámy, které tímto prosím, aby se mi na FB nebo na email lenosek0506@gmail.com ozvaly s adresami, a zda si jako bonus k balíčku přejí více duo oční stíny Clinique nebo sypké pigmenty NYX. Pokud se obě ozvete se stejným bonusovým produktem, přednost má ta, co napíše jako první.

Emotikona wink 
True Random Number GeneratorMin: Max: Result:10Powered by RANDOM.ORG

GFC Markéta Králová
macu@seznam.cz
Já jsem Ježíškovi napsala o sérum na řasy Realash.
____________________________________________________________________________________________________________


True Random Number GeneratorMin: Max: Result:7Powered by RANDOM.ORG


1. Letos si přeju mixér na smoothie. Má u sebe dvě lahve, tak budu moct být štědrá i po Štědrém dni, snad tedy, jestli Ježíšek nezabloudí.
2. GFC Michaela Bártová
3. mich.bartova@gmail.com
OdpovědětVymazat
____________________________________________________________________________________________________________


Holky, moc Vám blahopřeji, doufám, že se Vám kosmetika bude hodit a nezapomeňte se ozvat ;)


5 komentářů:

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)