sobota 5. prosince 2015

Rimmel Lasting Finish Matte č. 105 a Essence Nude č. 03 Come Naturally

Dnes vych Vám v krátkosti chtěla dát dva tipy na pěkné rtěnky, které jsem si kupovala někdy v říjnu, kdy jsem pocítila "potřebu" mít s příchodem chladnějšíhom počasí na rtech něco výraznějšího ;) Pro některé z Vás to asi nic moc výrazného nebude :), ale pro mě coby nositelku nude barviček je tohle výrazné ažaž.
Takže, jak vidíte už v titulku, jedná se o dvě krasavice, jednu od Kate a druhou od Essence.




Z červené rimmelácké řady jsem si už jednu rtěnku nedávno pořizovala, o té jste si mohly přečíst tady. Tyhle rtěnky jsou naprosto úžasné, krásně matné a sametové. Jedním přejetím dostatečně zabarví rty a perfektně kryjí. Ale pozor, pokud nemáte v pořádku rty (jako třeba momentálně já díky nachlazení), tak ji raději nezkoušejte, protože zvýrazní veškeré nedokonalosti na rtech, každou pidi šupinku. Já jsem ji bohužel asi tak měsíc nemohla používat právě z tohoto důvodu. Jinak je to ale super výživná krémová rtěnka díky ricinovému oleji, který obsahuje. Tento odstín mi přijde na tohle období fajn. tmavší nude, s nádechem do hnědočervena. Níž dám i fotky na rtech, ale těmi se moc neřiďte, protože fotit něco doma asi tak kolem čtvrté odpoledne, je při současném světle katastrofa. Reálnější mi připadnou fotky swatche na ruce. Rtěnka je ve skutečnosti tmavší a matnější. No, však ji vyzkoušejte v drogerce.
Obal je pevný a bytelný, s černým podpisem Kate.
Na netu ji seženete už okolo 90,-Kč, v drogerce Vás přijde o něco dráž.


Druhým úlovkem je matná rtěnka od Essence, odstín Come Naturally, o které už jsem slyšela mluvit dost blogerek a pokaždé to byla samá pochvalná slova. Je to krásná matná zastřená fialová barvička s hnědým podtónem. Skvělá pro holky, které si s klasickými světlými nude rtěnkami připadnou jako mrtvoly. Tahle je totiž nude, ale ne mrtvolná. Je to v podstatě barva rtů, ale lepší, o pár tónů tmavší. Obal má jednoduchý, jednobarevný, žádná hitparáda, ale pevný a drží. Je o něco méně hutná než Rimmelka, takže se dá použít i na rty v ne úplně ok stavu. Cena je cca 69,- Kč.
Opět upozorňuji, že doopravdy je o něco tmavší než na fotce.


Závěrem sem dám ještě několik fotek, abyste si mohly udělat lepší představu ;)




Tak to jsou nové krásky v mé sbírce rtěnek :) Třeba Vás některá z nich zaujala a taky skončí u Vás v taštičce nebo šuplíčku.

A na závěr malé upozornění - zítra,tj. v 2. adventní neděli 6.12. sem určitě během dne nakoukněte, protože mám pro Vás nachystanou VÁNOČNÍ GIVEAWAY, která odstartuje právě zítra ;)


16 komentářů:

  1. Obě rtěnky vypadají skvěle. Mám ráda Rimmel i Essence a pravidelně je používám, i když ne úplně nude. Těším se na GA :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě dvě vypadají vážně skvěle! Malinko víc se mi,ale zamlouvá ta od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba odstíny se mi moc líbí, ten stejný odstín od Essence si koupila mamka. Na rtech je moc hezký, jen mě štve výdrž :/

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je můj sen, abych sehnala rtěnku, kterou se ráno namaluju a přes všechno pití a jídlo ji alespoň do oběda budu mít na puse :)

      Vymazat
  4. Stejnou rtěnku od Essence mám, co se týká barvičky, byla to láska na první vyzkoušení. Celkově mám rtěnky od Essence hodně ráda a to stejné můžu říct i o rtěnkách Rimmel:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je má první od Essence a jsem spokojená. Rimmeláckých mám několik a taky naprostá spokojenost.

      Vymazat
  5. Odstíny jsou hezký, více se mi asi líbí nude :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tu rimmel mám a je fakt boží <3 A pro tu od Essence hned zítra poběžím, nádherný odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, jestli jsem Tě inspirovala ;)

      Vymazat
  7. To jsou nádherné odstíny! Obě rtěnky vypadají vážně hodně dobře a upřímně bych si je nejraději běžela hned koupit. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné odstíny. Já tyhle jemné, přirozené obdivuji, ale mě příliš nesluší, nebo spíš asi na ně nejsem zvyklá. Měla bych to změnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, určitě vyzkoušej. Myslím, že na každého se nějaký nude odstín hodí.
      Zrovna Lu nedávno v nějakém videu říkala, že nosí spíše výrazné rtěnky, ale zrovna tuhle Essence, o které píši, úplně miluje :)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)