neděle 6. prosince 2015

Vánoční giveaway o dva balíčky :)

Moje milé paní a slečny,
přeji Vám krásnou 2. adventní neděli a doufám, že i u Vás už hoří druhá svíčka na věnci, tak jako u nás doma :)


Dvěma z Vás, které  chodíte na můj blog, bych ráda teď na vánoce udělala radost malými balíčky a zároveň Vám tak i poděkovala, že si někdy najdete chvilku času, který věnujete přečtení mých článků.

Takže, o co tedy soutěžíte?

Balíček č.1


Balíček č.2


V každém balíčku jsou vlastně stejné věci, jiné jsou jen odstíny laku na nehty.
Najdete v nich tedy :
BALEA sprchový gel Frost Flower - vůně růže a mučenky
RIMMEL rtěnka Lasting Finish - odstín Airy Fairy 070
ECOTOOLS bambusová mycí houbička na obličej - balení obsahuje 2 ks
MISS SPORTY lak na nehty Clubbing Color - odstíny 5146 (fialková) a 5250 (růžová)
BALEA balzám na rty Candy Queen - se sladkou karamelovou vůní

A aby toho nebylo málo, tak tu mám ještě ke každému balíčku malý přídavek, kdy si pak samy výherkyně napíšou, který dáreček navíc jim mám poslat. Přednost bude mít ta, která mi to pak napíše jako první. Dělám to proto, neboť se jedná o produkty na oči a chci, abyste si samy vybraly, která barvička Vám více vyhovuje ;)


CLINIQUE oční stíny duo - odstíny sparkling sage (shimmer) a french vanilla (matné)


NYX sypké oční stíny (pigmenty) - odstín Baby Blue

Jaké jsou podmínky zapojení do giveaway ?
1) Napište mi, co si letos přejete na vánoce. Zajímá mě ale jedna konkrétní věc (kosmetika, parfém  elektronika, oblečení, atd.)
2) Soutěžící musí mít dodací adresu v ČR nebo SR
3) Sledovat můj blog přes GFC nebo na FB a samozřejmě mi sem napište svůj email, na kterém Vás mohu kontaktovat.

Oba výherce vyhlásím za týden na 3. adventní neděli, tj. 13.12.2015.

PŘEJI VÁM HODNĚ ŠTĚSTÍ ;)

34 komentářů:

  1. 1) není to věc, ale kotě :) nedávno mi umřel kocourek, takže...
    2) mám :)
    3) sleduji na FB: Miroslava Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto :( Tak třeba na Tebe pod stromečkem zamňouká nějaký dáreček ;)

      Vymazat
  2. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Na Vánoce si přeji kosmetiku (ta mi prostě udělá největší radost), konkrétně bych pod stromečkem ráda našla pleťový olej od Loreal pro smíšenou a mastnou pleť Extraordinary Rebalancing.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já to mám taky tak s tou kosmetikou ;) Ten olej používám asi už od června a nemůžu si ho vynachválit. Je super :)

      Vymazat
  3. Ahoj, na vánoce si přeji parfém od Agent Provocateur Fatale Intense. Sleduji tě přes GFC jako Daisy. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. super soutěž, doufám, že vyhraju :-)
    pod stromek si přeju tisíc věcí, největší radost by mi udělala nějaká nobl kosmetika, jako třeba stíny Urban Decay nebo nějaká paletka Too faced, dárkový balíček MAC atd
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně. Já si nejvíc přeju od UD Smoky paletku nebo cokoli lepšího ze Sephory :-) Prostě kosmetický maniak ;-)

      Vymazat
  5. Jelokož jsem spíše přes jidlo, přeji si velký testovací balíček müsli z Janovi pece:-)
    GFC:Michaela Barthová
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je náhoda, zrovna včera jsem dávala na fb fotku trojbalení z Janovy pece, taky jsem neodolala ;-) Až otestuju, udělám článek na blog.

      Vymazat
  6. 1. Tak to nevím jestli dokážu odpovědět. Já totiž vůbec nevím co si tento rok přát. Už se mě ptal i přítel a já mu pořád nedokážu odpovědět. Asi to bude nějaká kosmetika. Taky co jiného, to je mi jasné. Poslední dobou se mi líbí paleta očních stínů od Estyle, tak možná tu.
    2. Mám ČR
    3. GFC: Simoneta K a email: roxana66@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Letos si přeju mixér na smoothie. Má u sebe dvě lahve, tak budu moct být štědrá i po Štědrém dni, snad tedy, jestli Ježíšek nezabloudí.
    2. GFC Michaela Bártová
    3. mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já si nejvíc přeji knížk o háčkování, mám ráda ruční práce.
    Sleduji jako Lenca,
    lencaklimova@seznam.cz
    Balíčky jsou super, nejvíc se mi líbí č.1, miluji fialovou na nehtech.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc si o Vánocích asi přeju aby byli všichni zdravi a št´astní! ☺😊
    Jsem z ČR.😊
    Sleduji GFC - martahavlova / e-mail - sdh.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to já samozřejmě taky. Proto jsem chtěla vědět i ta hmotná přání, že to budu mít i tak trochu jako inspiraci :-) Ale ok, samozřejmě beru i tohle ;-)

      Vymazat
    2. Jako hmotný dárek si asi přeju nějaký parádní kousek obečení nebo kosmetiku. :)

      Vymazat
  10. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Já jsem Ježíškovi napsala o sérum na řasy Realash.

    OdpovědětVymazat
  11. Já si přeju kvalitní koženou kabelku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni :), krásné balíčky. Já bych ráda pod stromečkem našla paletku od Sleeku Garden of Eden, parfém od Guess Dare, podložku na cvičení, legíny na cvičení, lahev na cvičení :D a antistresové omalovánky :). Taky by mi udělal radost kabát, protože momentálně mám na zimu jen jednu bundu
    Sleduji jako Veronika Pařízková
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že dostaneš vše co si přeješ :) Tu paletku mám taky a považuju ji za nejhezčí od Sleeku. Bohužel mě ale u ní trochu štve její prášivost. Ale barvy jsou to krásné :)

      Vymazat
  13. Krásné balíčky.. Já si na Vánoce přeji paletky stínu od značky Sleek a štětce od Péti :))
    FB - Nela Procházková
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super přání. Štětce od Péti mám, nějaké černé i bílé, a jsem spokojená se všemi. Od Sleek mám Garden of Eden :)

      Vymazat
  14. GFC: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Toho roku si neželám nič špeciálne, skôr sa teším na darovanie darčekov rodine, kedže by som sa chcela vrátiť k takým detským časom a niečo kreatívne vyrobiť, či už kozmetika alebo nejakú dekoráciu. Ale ak by som si mala vybrať jednu vec tak asi mobil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám nejradši, když sleduju, jak ostatní rozbalují dárky ode mne :)

      Vymazat
  15. Ahooj,
    sleduji jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz
    Mě se na tuto otázku ptá hodně lidí. Co si přeji na Vánoce. Nejhorší je, že si nepřeju nic. Mám nějaké přání a tak, ale že bych řekla rodině co si přeju, tak takhle to u nás nechodí :) Já si ani nic nepřeju, jelikož mám ráda překvapení které mě pod stromečkem čeká :) Ale co bych strašně ráda dostala by bylo asi štěňátko :) Máme jednoho starého pejska, kterého strašně milujeme, ale chtěla bych aby měl nějakého kamaráda, tak snad se mi toto přání splní :)
    Giveaway je nádherná :) Všechno by se mi skvěle hodilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš krásné přání :) S tím překvapením máš pravdu, ten pocit při rozbalení něčeho nečekaného je úžasný.

      Vymazat
  16. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Já tento rok nemám žádné konkrétní přání, i přesto že si toho přeju hromadu. Bohužel si většinou přeji dražší dárky jako je foťák, žehlička na vlasy nebo epilátor a na tyhle věci si chci našetřit sama. :) Pod stromečkem ráda najdu cokoli, co využiju a co mám ráda, což jsou třeba čaje, ponožky nebo cokoli z kosmetiky (potěšila by mě zásoba sprcháčů, solí do koupele a dalších podobných věcí, protože na věcech do koupele ujíždím). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně jako ty. Člověku by se samozřejmě hodily i věci dražší hodnoty, ale na vánoce mě potěší i drobnosti a vůbec mi nezáleží na tom, jestli to dárce stálo 3000 Kč nebo 100 Kč. Je škoda, že v dnešní době je spousta lidí, bohužel hlavně dětí, které pokud pod stromkem nenajdou např. mobil, notebook, herní konzoli nebo značkové oblečení či boty, tak jsou zklamané a naštvané, že to jsou Vánoce o ničem :(

      Vymazat
  17. GFC Simona J.
    Letos si pod stromeček přeji nějakou hezkou šperkovnici, jelikož mám nějak už moc naušnic, prstynků a náramků, které se mi jen tak povalují na poličce :D
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: AnetaValentova
    Nejvíc si přeju kávovar♥
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: bety
    Já si přeju jen mobil, protože mi starý dodělal. Kosmetiku bych si přála taky, ale tu mi nikdo z mého okolí kupovat nechce, takže si ji prostě nadělím sama. :-D
    betykrejcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. 1. co si preju: u me je to tezke, protoze ja mam jiz vse co potrebuju. pokud to musi ale prece neco byt tak si preju abych vyhrala par mega a mohla pomoci ostatnim lidem napr. mit vlastni charitu. Pokud musi byt prani nutne JEDNA materialni vec, pak si preju nove auto abych mohla vozit jidlo lidem bez domova ;)
    2.mam
    3.sleduju na FB pres Sara S. email: sararachell@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tento rok by mi urobili veľkú radosť nejaké nové štetce, po ktorých túžim už dlhšiu dobu :)
    GFC: Ev.
    Mail: hellomynameisev@gmail.com

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)