pondělí 4. května 2015

Vítejte na mém blogu



Vítám Vás na mém blogu :-)

Bude, jak napovídá i sám jeho název, o věcech, které mi dělají radost a dokážou mě potěšit, i když se jedná třeba jen o maličkosti.O maličkosti, které nám ženám zpříjemňují život a dělají nám ho krásnějším.Mám ráda kosmetiku, ať už dekorativní či pečující, ráda vařím (pokud mám tedy na to náladu), ráda nakupuju ;-) Nejsem žádná kosmetická odbornice a ani se na ni nechci nějak pasovat, ale protože si už zhruba rok ráda pročítám různé beauty blogy, mezi kterými mám už své stálice a k tomu jsem vždycky ráda psala, řekla jsem si, proč to nezkusit taky. I kdybych si to měla psát jen sama pro sebe, tak to zkusím a zabavím se tak i něčím jiným než prací a starostmi o domácnost a děti.
Budu to psaní mít jako takový svůj malý soukromý svět, do kterého občas uteču a budu si ho užívat po svém.

Pokud se Vám tedy stane, že na tyto stránky třeba zabrousíte, doufám, že si nějaký ten můj článek rády přečtete.Chtěla bych tu psát o tom, jakou kosmetiku ráda používám, která mne příliš nenadchla, co jsem objevila nebo si pořídila za novinku.Občas přidám i nějaký recept na dobré jídlo nebo povídání o mých nákupních úlovcích.Samozřejmě nebudou chybět ani fotky, jen se dopředu omlouvám za kvalitu, mám jen klasický digitální foťák a kvůli blogu si nějakou našlapanou zrcadlovku pořizovat nebudu.

Takže ještě jednou Vás zde vítám, ráda se podělím o své poznatky a snad Vás to bude bavit číst....







2 komentáře:

  1. Urcite si tady u tebe kazda najde to svoje. Tak at te to bavi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář, moc mě potěšil,a to i kvůli tomu, že jsi jedna z pěti mých nejoblíbenějších blogerek a na Tvé recenze skoro pokaždé také reaguji, protože mě prostě neskutečně baví :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)