středa 6. května 2015

Moje stálice - makeupy

V prvních článcích bych Vás ráda seznámila s kosmetikou,kterou používám, ať už dekorativní či pečující. Nejdříve jsem měla v plánu udělat jeden velký článek, kde by od každého druhu produktu byl jeden, ten můj nejoblíbenější. Jenže bylo velmi těžké vybrat např.jen jednu rtěnku, jeden pudr, jedny stíny atd. atd. A tak to raději udělám tak, že každý jeden článek bude věnovaný prostě jednomu druhu produktu. Dnes tedy začnu pěkně od začátku, a to makeupy. Nebudu se pouštět do nějakých větších recenzí,neboť jsou to vesměs makeupy, které jistě znáte, nejsou to úplné novinky a už toho o nich bylo napsáno dost.
Než se tedy do toho pustím, chtěla bych jen podotknout, že moje pleť je smíšená s mastnou T-zónou, tudíž je pravděpodobné, že "sušinkám" tihle mí oblíbenci až tak vyhovovat nebudou.
Takže - jdem na to ! :-)



1. MAX FACTOR - CC COLOUR CORRECTING CREAM




Na 1. místě mezi makeupy je moje milované "cécéčko" od Max Factor, odstín 50 Natural, které používám už asi rok a půl, možná i o něco déle. Musím ho mít doma pořád, protože on je má sázka na jistotu. Mojí smíšené pleti maximálně vyhovuje, má příjemnou krémovou texturu a perfektně se roztírá. Není pod něj nutné dávat ani podkladový krém, i tak jde krásně rozetřít a určitě neudělá na obličeji žádnou masku. Já pod něj sice momentálně krém dávám, ale to jen proto, že když je chladnější počasí (především v zimě), tak přece jen pokožka potřebuje více výživy. Naopak v létě se snažím obličej moc nedusit pod nánosy všeho možného a podklad pod tenhle CC nedávám vůbec. V létě je navíc výhodou tohoto krému i to, že je rozhodně lehčí než klasický makeup a má i SPF 10.
Na obličeji mi krásně vydrží až do večera, nějaké přepudrování přes den je ale u mě občas nutné vzhledem k typu mé pleti a také kvůli mému zlozvyku si každou chvíli sahat na obličej.
Krytí má střední, nějaké pupínky Vám asi nezakryje, ale od čeho máme korektory,že?
Tenhle makeup prostě miluju a kdykoliv někam jedu, ať už do hor nebo k moři, musím ho mít u sebe.


2. MAX FACTOR - SKIN LUMINIZER 




Dalším oblíbencem je rozjasňující Skin Luminizer (odstín 55 BEIGE), opět od Max Factor. 
Dostala jsem se k němu tak, že mi mamka dala z nějakého časopisu jeho vzorek, vyzkoušela jsem ho a bylo "vymalováno". Padl mi jak ulitý, krásně mi sjednotil a hlavně fakt rozzářil pleť. Když jsem potom v DM uviděla jeho balení, tak to byla láska na první pohled. Ten průhledný obal se stylově natlačeným obsahem a zlatou pumpičkou je prostě krásný. Myslím ale, že tenhle miláček by si klidně místo plastu zasloužil sklo ;)
Co se týká krytí, tak od něj ale žádné extra zázraky nečekejte. Kryje spíš lehce až středně. Já naštěstí už nějaké mega problémy s pletí nemám, takže pro mě je ideální, ale pro problematickou pleť bych ho nedoporučovala. Má krásně našlehanou texturu, která po prvním vymáčknutí může působit až hustě, ale jakmile ho začnete roztírat, zjistíte, že zdání klamalo a on se rozetře nádherně, nedělá efekt masky, rozzáří Vás a ještě super hydratuje.
Takže to by byl miláček č.2.


3. ASTOR - PERFECT STAY 24h + PERFECT SKIN PRIMER




Trojlístek mých oblíbených makeupů uzavírá Perfect Stay 24h s primerem od Astoru (odstín 102 Golden Beige).
Co k němu tedy říct? Balení je super, skleněné s pumpičkou. Makeup má SPF 20, takže to je také velké plus. Jako ty předešlé, tak i tento se krásně roztírá a krytí má pro změnu lepší než předchozí Skin Luminizer. Nevýhodou jsou snad jen u nás dostupné odstíny, myslím jsou jen čtyři, a i ten nejsvětlejší, který mám já, není rozhodně pro bledulky. Já sice nejsem žádný jižanský tip, ale bledule také ne, obvykle mi od makeupů vyhovuje druhý nejsvětlejší odstín.
Ale vraťme se k Perfect Stay, jeho další přednosti kromě dobrého roztírání a krytí je určitě fakt dobrá výdrž, příjemná parfemace, krásně sjednocuje pleť a nemá tendence se během dne otírat.


4. L'OREAL - INFALLIBLE 24H-MATTE




......a malá novinková tečka na závěr povídání o mých oblíbencích.

Tento makeup ještě nevím, jestli mezi ně bude patřit, je to totiž naprostá novinka. Včera jsem na něj narazila v DM, kde ho měli za zaváděcí cenu 199,-Kč, a poněvadž mě fakt upoutal avízovanými vlastnostmi, tak hned letěl do nákupního košíku. Zkoušela jsem poté najít nějaké české recenze na něj, ale na žádnou jsem zatím nenarazila. Dokonce nemají tento makeup ještě ani na oficiálních českých stránkách L'ORÉAL. Našla jsem ho na anglických stránkách, kde už bylo i dost recenzí od zákaznic a podle nich to zatím vypadá, že propadák to rozhodně nebude. Obzvlášt majitelky mastné pleti byly nadšené, na suchou se moc tento makeup nedoporučuje. Dnes jsem ho měla na sobě poprvé a zatím jsem tedy velmi spokojená. Po jednom dni nošení si zatím rozhodně netroufám na nějakou jeho recenzi, ale zatím podle všech indicií, a musím to zaťukat na dřevo:-) , se nejspíš z mého trojlístku oblíbených makeupů zanedlouho stane čtyřlístek.
Zatím můžu říct jen tolik, že balení se mi moc líbí a pohodlně se s ním dávkuje. Textura je také v pohodě a krásně se roztírá.
Místo recenze sem zatím dám jen oficiální popis produktu z Heureky.....

Matující make-up zajistí vaší pleti perfektně matný vzhled a navíc zakryje rozšířené póry a další nedokonalosti.
Vlastnosti:


  • redukuje lesk až po 24 hodin,
  • sjednocuje a zmatňuje pleť,
  • chrání před vnějšími agresory,
  • zanechává pleť hladkou a vyživenou,
  • vodě i potu odolný.



Tak co vy na to?  Půjdete do něj nebo raději počkáte na recenze z internetu?
A máte taky makeup, který musíte mít stále doma nebo se k němu prostě pořád vracíte?







10 komentářů:

  1. Ja make-up moc nepouzivam, mam jich jen par, ale kdyz uz, tak rada sahnu po luminizer od MF, to lehke kryti mi moc vyhovuje, zadna maska:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně tak.Teď jsem se dívala znovu na Tvou recenzi a vystihuje Luminizer fakt přesně :-)

      Vymazat
  2. Zaujala mně ta novinka, ale zas já si nemohu dovolit nějaké pleťové experimenty :-( Tak nevím, určo počkám na recenze, pak se uvidí. Ale preferovala bych vzorek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsem to risknout, tak uvidím😉Budu ho teď používat denně, určitě pak udělám recenzi. A jsem taky moc zvědavá, jak dopadne na jiných blozích.

      Vymazat
  3. Krásný článek!
    Má makeupová stálice je Revloní makeup. Je to snad jediný, u kterého mi sedne odstín. Mám strašný problém při výběru. Jsem bledulka se žlutým podtónem a takový makeup se na mne v drogerkách prostě nesežene :(
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Moc jsi mě potěšila. To víš, teprve začínám. A který makeup od Revlonu je ten tvůj? A odstín ?

      Vymazat
  4. Vypada hezky, ja makeup stale stridam ! haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky střídám, ale jen tyhle čtyři ;-)

      Vymazat
  5. Moc krásný článek, já používám už několik měsíců match perfection od rimmelu odst.100 ivory, se kterým jsem nadmíru spokojená a neměnila bych,jelikož nejsem žádný nadšenec do experimentování, jen co jsem předtím zkoušela, vcelku mi vyhovoval ješte giordani gold,ale jak říkám, pro mě je zatím jedničkou již zmíněný rimmel a to jak odstínem, tak texturou a mé pleti to vyhovuje. Těším se na další články, moc ti fandím! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za hezký komentář, jsem ráda za každého dalšího fanouška ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)