úterý 26. května 2015

Sephora Rouge Shine a Bourjois Rouge Edition

Minulý týden byl pro mě opravdu co se týče nákupů kosmetiky velice výživný. Podařilo se mi totiž během několika dnů navštívit parfumerie Sephora v pražském Palladiu i v brněnské Olympii, a Marionnaud v OC Centro Zlín-Malenovice. Samozřejmě to byla tak trochu zátěž pro mou peněženku, ale kdo by odolal, že? ;) Navíc v Sephoře probíhala akce 2 + 1 výrobek Sephora zdarma, takže jsem si to mezi regály jaksepatří užila.

Dnes Vám chci představit dvě rtěnky, které jsem si pořídila.
Jsou to Sephora Rouge Shine, odstín 08 a Bourjois Rouge Edition, odstín 39 - Pretty in Nude.








 Možná někomu z Vás připadnou obě rtěnky vlastně stejné, ale to jsem celá já. Miluju nude odstíny, laděné buď do růžova nebo do béžova. Jak vidíte, tak tyhle dvě krasavice jsou do růžova.


Sephora Rouge Shine je stará známá klasika ze Sephory. Rtěnka je v černém umělohmotném obalu ve tvaru přesýpacích hodin. Obal se mi líbí, je jednoduchý, zdobí jej pouze v dolní části rtěnky nápis Sephora. Co mám na rtěnkách taky moc ráda, je to, když hned zvenku na obalu vidíte, jaký má rtěnka odstín. Sephorácké rtěnky nemají krabičky, ale jsou zalisované v takové té fólii, aby nedošlo k poškození rtěnky nebo aby ji nějaký nenechavec nezkoušel místo k tomu určených vzorků. K tomu bych měla jen takovou poznámku -  i když si kupujete zafóliovanou rtěnku, raději se na ni včas pořádně podívejte, protože mně se zrovna u jedné Sephory stalo,že až jsem ji vytáhla z fólie, byla celá poškrábaná. Takže příště už budu líp koukat, co mám v ruce :)


 Tentokrát jsem si vybrala odstín N08, což je lehce perleťový nude odstín s nádechem do růžova. Konzistence rtěnky je krémová, a to díky obsahu směsí hydratačních olejů a komplexu vitamínu E, který má antioxidační účinky.Obsahuje také bambucké máslo a perleťový lesk, které přinášejí rtům lesk a udržují je hebké a vláčné.



Rtěnka je tedy celkem krémová, vláčná, krásně se nanáší a nevysušuje rty. Působí na rty až jako balzám, po jejím nanesení jsou rty jakoby sametové a příjemné na dotek. Bohužel díky své krémovitosti nemá rtěnka žádnou extra výdrž. Pokud nebudete nic jíst a pít, vydrží Vám v klidu i 3 hodiny. Jinak je třeba mít rtěnku sebou a v případě potřeby doplňovat. Mně osobně to nevadí, jsem zvyklá si přetírat rty několikrát denně s levnou i drahou rtěnkou. Je to už prostě takový můj zvyk.
Jinak tato řada rtěnek se dělá buď s perleťovým nebo mokrým efektem. Tahleta je tedy perleťová, ale nemusíte se bát tuny perleti a shimmeru na rtech. Je ho tam tak akorát, jen tak jemně a všimla jsem si, že cca do hodiny od natření rtů barva maličko zmatní, takže rozhodně bych se nebála toho, že bude pusa samá třpytka.

Takovým malým plusem je ještě i to, že rtěnka krásně voní. Nevím čím, ale já tam prostě cítím něco květinově-ovocného. Sice u rtěnky vůně není až tak důležitá, ale když už tam je, tak to potěší ;)
Cena rtěnky je 290 Kč.

Swatche obou rtěnek jsou níže, na konci článku.



Bourjois Rouge Edition je velmi podobná té od Sephory, až na pár maličkostí. Obal je také černý, z umělé hmoty, ale je menší, hranatý, nechybí zde název rtěnky a vytlačené logo BOURJOIS. Vespod šroubovací části obalu také nechybí barva odstínu rtěnky.



Tato rtěnka Bourjois se vyrábí v mnoha odstínech, vím minimálně o deseti. Vyniká nádhernými sytými odstíny a skvělou přilnavostí ke rtům. Obsahuje extrakty z mangového másla ,orchideje a 1/4 zářivých pigmentů. Rtěnka krásně vyživuje a hydratuje rty. Výrobce dokonce slibuje až 10 - hodinovou hydrataci. Každopádně s výživou a hydratací je to určitě pravda, já mám z rtěnky pocit jako např. z máslíček od Astoru, rty jsou příjemně jemné a hebké. Tahle rtěnka není perleťová jako ta předchozí, je prostě lesklá, bez shimmeru. Doporučuji ale aplikovat na fakt hladké rty, protože je skutečně dost krémová a hutná, a kdyby jste ji natíraly na nějaké vysušené nebo popraskané rty, nebude to vypadat vůbec dobře. Já mám rty v pořádku a před každým natřením rtěnkou dávám ještě balzám, ale ne nějaký extra hutný, to by se pak rtěnka nechtěla na rty pořádně "chytit". Téhle rtěnky dávám dvě vrstvy a pak ještě opatrně obtisknu do ubrousku.




S výdrží je to jako u Sephory........nejezte, nepijte a pár hodin vydrží. Jinak holt musíte upravovat.
Co se týká ceny, já ji kupovala v Marionnaud za 230 Kč.


A nyní swatche obou rtěnek :

...jedno přetření rtěnkami

...dvě přetření

Jak vidíte, obě rtěnky jsou si celkem podobné, až na ten jemný shimmer u Sephory. Na rtech vypadají úžasně, jemně a obě stejně dobře rty vyživují. Výdrž mají také podobnou, jak jsem už zmiňovala výše....klasika, kterou musíte po pár hoďkách upravit.
Pokud máte rády nude a jemné odstíny, tyhle rtěnky pro Vás budou určitě to pravé ;)

P.S. Omluvte prosím kvalitu fotek, při tomhle počasí a s mým "super" foťákem je to fakt těžký ;) Obě rtěnky jsou ve skutečnosti o něco světlejší než na fotkách, mají takový jemný broskvový odstín.

5 komentářů:

  1. Závist obrovská!! Miluji nude rtěnky, a tyhle jsou nádherné, asi si pro nějakou skočím.
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  2. Já je mám taky nejraději, přemýšlím, že udělám článek o své "sbírce" rtěnek, která někomu připadne, že jsou v ní všechny rtěnky stejné :) , ale já na nude odstínech prostě ujíždím.

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekné rúže :) páčia sa mi nude farby
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  4. Já si fakt budu muset už konečně jednu takovou od Bourjois koupit :D ;). Hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju;-) S oběma rtěnkama jsem fakt spokojená,teď na léto jsou i ty odstíny super,nude do růžova.To já můžu:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)