neděle 24. května 2015

NIVEA - mléčná péče

Většina z nás si při vyslovení slova NIVEA určitě vybaví kulatou modrou krabičku, kterou jsme už v dětství vídaly u své maminky a babičky. Vybavím si i tu typickou vůni, jemnou a čistou. Nivea se používala na jakoukoliv pleť, tenkrát se typy pleti ani nijak nerozlišovaly, natírali se s ní dospělí i děti. A všichni byli spokojení. Značka Nivea je tu s námi už více 100 let. Její jméno vzniklo z latinských slov NIX - sníh a NIVIS - sněhový. To podle sněhobílého sametového krému, ukrytého v té typické modré krabičce, která se v podstatě ve stejném provedení vyrábí dodnes.
Nivea už ale není jen ten jeden krém, ale všichni víme, že tato značka obsahuje široký sortiment produktů, zaměřený převážně na péči o pleť. Já mám tuto značku velmi ráda, nikdy mě od ní žádný výrobek nezklamal a u mě v koupelně najdete vždy alespoň dva její výrobky.

Nyní používám od Nivey tři produkty,a proto se na ně pojďme podrobněji podívat.




Refreshing Cleansing Milk - Osvěžující čistící pleťové mléko





I když jsem zastánkyní "mokrého" čištění pleti, což v praxi znamená, že večer si myji obličej bílou houbičkou MISSHA a nějakým mycím gelem nebo pěnou, tak poté k dočištění používám buď micelární vodu nebo čistící mléko. Značky micelárek střídám, ale mléka si kupuju jen od Nivey.
Tohle mlíčko je určeno na normální až smíšenou pleť a je obohacené o vitamín E a aktivní látku HYDRA IQ. 
Co je ta tajemná látka? Hydra IQ je založena na sloučenině glycerylu a glukózy. Studie prokázaly její schopnost aktivovat v pleti tvorbu nových aquaporinů, hydratačních kanálků, které umožňují volný pohyb molekul vody dovnitř a ven z buněk pleti. Zlepšuje schopnost tkáně zadržovat vodu a s ní lepší a trvalejší hydrataci buněk.Tím pádem toto mléko skvěle hydratuje pleť a alespoň já po vyčištění obličeje necítím to co většinou po použití micelárky - takové jako vysušení a pnutí. Takže po tomhle mlíčku by nebyla taková katastrofa nedat si noční krém, zato po micelárce by to nebylo nic příjemného.


Mléko navíc pleť příjemně osvěžuje, skvěle odstraňuje makeup i voděodolnou řasenku. Pokud není po ruce odličovač na oči, vůbec to nevadí, mléko v očích neštípe ani nepálí a se šminkama si poradí raz dva. A protože je to Nivea, tak samozřejmě i příjemně voní.
Za mě tedy palec nahoru a až mi dojde, rozhodně jdu opět do této značky :)


Body Milk Pure &  Natural - výživné tělové mléko







Toto výživné tělové mléko je určeno pro velmi suchou pokožku. Tu já sice až tak úplně nemám, ale proč ji nevyživit něčím pořádným?
 Produkt obsahuje 95%  ingrediencí přírodního původu, hlavními složkami jsou bio olej z arganiového ořechu a bio jojobový olej. Mléko pokožku krásně vyživí a hydratuje, je po něm příjemně hebká a jemně navoněná. Uvítala jsem s potěšením i to, že mléka Nivea už se dělají i ve větším 400 ml balení s pumpičkou. Když vylezu z vany, tak mě totiž hrozně nebaví mít mléko v klasickém balení a pořád ji držet v jedné ruce a mačkat z ní mléko do druhé. Takhle stojí pěkně na pračce a já si jen pohodlně pumpuju :)




Hydratační tělové mléko do sprchy - s mořskými minerály







Jako poslední je tu všeobecně známá záležitost od Nivey - tělové mléko do sprchy.
Nivea jich dělá celkem sedm. Pár jsem jich už vyzkoušela a nezklamalo mě žádné. Používám je hlavně v létě, kdy chci, aby pokožka byla vyživená, ale zároveň se mi nechce po sprše mazat, protože se pak v horku necítím svěže a začnu se za chvíli zase potit. Ale nepohrdnu jimi ani jindy přes rok, obzvlášť když už spěchám spát a chci procedury v koupelně co nejvíce urychlit. Zkusila jsem koupit mléko do sprchy i od značky Balea, ale to mě hrozně zklamalo, nedělalo prostě vůbec nic, nehydratovalo, nezvláčňovalo a ani nevonělo. Takže jsem se po tomto pokusu vrátila opět k Nivee :)


Takže to byla mlíčka Nivea 3x jinak :)))
Doufám, že i Vy jste s touto značkou spokojené tak, jako já, a rády se k ní vracíte.

3 komentáře:

  1. Miluji telove mleko do sprchy.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Niveu ráda, má i příjemné sprchové gely. To tělové mléko do sprchy už jsem měla také a vyhovovalo mi. Musím si ho koupit teď znovu, protože přesně jak píšeš, tak já také nemám ráda mazat se v létě ještě krémem, protože mi to není příjemný. Takhle to zvládnu vše ve sprše a udělá to výbornou službu.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za Vaše komentáře :) Mléko do sprchy od Nivey je prostě jednička.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)