neděle 28. února 2016

Čtyři novinky v mé sbírce rtěnek

Krásnou neděli Vám přeji :)

Dnes bych Vám chtěla představit čtyři nové kousky v mé sbírce rtěnek, které jsem si pořídila někdy v lednu, něco i v únoru. Nebudu zdržovat dlouhým úvodem a jdeme hned na to.






Miss Sporty - My BFF Lipstick (odstín 100 My Tender Pink) 

Už nějakou dobu jsem si říkala, že mi mezi rtěnkami chybí typická světle růžová "Barbie" se shimmerem, která dělá takový ten ledový frosty efekt. Pak jsem v drogerce narazila na novou řadu rtěnek MS a mezi nimi byla ta, kterou jsem hledala. Takže jsem ji hned brala. Cena je lidová, jak je to u téhle značky zvykem. Přesně už si ji nepamatuji, ale rozhodně to není víc než 75 Kč.



Moc se mi líbí její obal i tvar. Miss Sporty najela totiž s touto rtěnkou na trend štíhlých vyšších rtěnek se zkoseným vrškem, což vypadá elegantně a prostě pěkně. Obal je z umělé hmoty ve stříbrné barvě, uzávěr je pak průsvitný v narůžovělém tónu. Samotná rtěnka má příjemnou jemnou konzistenci, pěkně se natírá na rty a kryje už v jedné vrstvě. Na puse je příjemná. Vydrží i nějaké to kafíčko s dortíkem ;) Samozřejmě oběd s ní nedáte, ale to nedáte se žádnou rtěnkou. Pokud papat nebudete, vydrží až 4 hodinky. Co se týká vůně, tak ta je moc příjemná, slaďounká, připomíná mi žvýkačky Pedro. Já jsem tedy s tímto kouskem spokojená a koupě nelituji :)

Milani - odstín Nude Créme

Od Milani jsem zatím doma měla jen jeden kousek, a když jsem jednou takhle brouzdala po eshopu Dekorativka.cz, padla mi do oka tato rtěnka  v odstínu Nude Créme. Cena je 139 Kč.



A moje dojmy? Obal - super! Ostatně všechny produkty Milani se můžou pyšnit fakt krásnými a povedenými obaly, o tom žádná. A rtěnka samotná? No, prostě popravdě - nic moc. Nesedne mi už samotný odstín. Je to taková růžovo-oranžová, spíš ale oranžová. A oranžovou barvu nesnáším na čemkoliv :( Konzistence je velmi, ale fakt velmi krémová, rtěnka se rozmazává po rtech na všechny strany a bez konturky se rozpíjí všude možně. Není mi ani příjemná na puse, mám pocit, jakoby se pořádně "nechytla" na rty, pořád ji tam cítím. Je to takový ten pocit, jako když máte na rtech nějakou mast nebo vazelínu. A to já nemusím.Vůně, ta mi nijak nevadí, taková ta typická rtěnková vůně. Suma sumárum, tato rtěnka mi nesedí, ani barvou ani konzistencí. Kamarádky z nás nebudou. To ale neznamená, že rtěnky z této řady stojí za prd. Mám doma už dlouho odstín Dulce Caramelo a ten je boží. Jak barvičkou, tak i konzistencí :)

Gabriella Salvete - Chubby Lips (odstíny 01 Strawberry Shake a 06 Chocolate)

Ani já jsem neodolala máslíčkům od GS a pořídila si dva výše uvedené odstíny. Cena za kus byla do 80 Kč.





Obal pastelek je prostě klasická jumbo tužka se šroubovací náplní, díky čemuž nemusíte tužku strouhat. Barva víčka a konce tužky koresponduje s barvou náplně, takže hned vidíte, po kterém odstínu saháte. Odstín 01 je jemná růžová, prostě taková barva Vašich rtů a č. 06 bych přirovnala k barvě burgundy, ale hodně, hodně jemné. Konzistence je gelovo-krémová, po rtech klouže jako po másle, ale finiš jako u rtěnky u těchto pastelek nečekejte. Lepší pigmentaci i "přilnutí" ke rtům mají rozhodně máslíčka od Astoru. Tyhle pastelky považuji spíše za takové příjemné balzámy, které díky obsahu olejů rty hezky vyživí a hydratují, a při přejetí rtů několikrát dodají i jemný lesklý barevný nádech. Určitě nebudete mít rty v takové barvě, jaká je na víčku a na tužce. Mně osobně více vyhovuje světlejší 01, protože v 06 je už maličko nádech do červena a tuto barvu já prostě na rtech nemusím. Naštěstí to není nic tak extrémního, že bych ji nenosila vůbec ;) Co se týká výdrže, tak alespoň u mě slabota. I když nic nejím a nepiju, tak za hoďku je barva ze rtů pryč. Proto tedy tyto pastelky doporučuji těm, které nemusí rty nabarvené rtěnkou, ale stačí jim jen jemný odstín a pocit příjemné hydratace.

Na závěr bych to shrnula tak, že nejspokojenější jsem s rtěnkou Miss Sporty, potom s pastelkami GS a na poslední místo dávám rtěnku od Milani, která mi nevyhovuje ničím.

Už jsem zvědavá na Vaše komentáře. Jestlipak máte některá zkušenost s některým z těchto produktů ?

18 komentářů:

  1. Rtěnky Miss Sporty mně zaujaly už ve stojanu, upoutalo mně to balení a vyhrál to stejný odstín jako máš Ty, já na růžovou prostě letím:-) A jsem spokojená. A spokojenost je i s chubby lips, nejdřív jsem si pořídila jeden odstín a pak hrábla ještě po dalších dvou, teď v zimě jsem si je hodně oblíbila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že jsi taky spokojená s Miss Sporty :-)

      Vymazat
  2. Tu od MS mám taky a jsem celkem spokojená.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, zatím jsem nezkoušela ani jednu z těchto rtěnek. Na ruce vypadá Milani skvěle, ale na rtech už je to opravdu dost oranžové a to by mému odstínu pleti nesedlo. Já jsem v poslední době nepořídila žádnou rtěnku, ale dnes jsem se dívala, že nějak hromadím pořád tentýž odstín a že už by to chtělo zase něco nového :-) Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva nesluší ani mě. A se rtěnkami jsem na tom barevně podobně jako ty. Přemýšlím proto, jakým odstínem bych sbírku na jaro osvěžila ;-)

      Vymazat
  4. Rada bych vyzkousela nejaky odstin od Milani.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Zkušenost nemám ani s jedním z těchto produktů, ale musím říct, že všechny vypadají vážně lákavě! Tahle rtěnka od Milani mě zaujala určitě nejvíce a hrozně ráda bych ji měla ve své sbírce rtěnek také, takže o ní popřemýšlím! :) Díky za tip. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Ta od Milani? No mně nesedla vůbec, jak jsem psala ;-)

      Vymazat
  6. Nemám ani jeden produkt ale ta rtěnka od Milani se mi líbí nejvíce odstínem ale jako ty mi vadí když na rtech cítím něco mazlavého. To je taky jeden z důvodů proč nemám ráda lesky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tahle je fakt nepříjemná, ale co mám jiný odstín z této řady, ten je super.

      Vymazat
  7. Jemné farbičky na každý deň a najviac ma zaujal ten od Milani. Naozaj krásna, štavnatá farbička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny Vás holky zaujala ta Milani, a zrovna ta si na rtech dělá co chce :-( Škoda jí.

      Vymazat
  8. Jééé a to jsem Milanku chtěla zkusit :-/ No jestli se chová na rtech takhle, tak to si ji raději odpustím a sáhnu po nějakém jiném kousku, co bude držet tam, kde má :) Jinak jak jsi, Leni, psala u mé soutěže.. No je to tak :D Soutěže dělají s lidmi divy.. ;) u normálního článku div nemluvím sama se sebou a u soutěže nestíhám ty komentáře ani pročítat :D Ale zase chápu, že ne každý má čas a chuť komentovat každý článek.. Já se přiznám, že tomu také moc nedám (i když je fakt, že do soutěží se zpravidla nezapojuji..) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, díky za komentář :-) Do tohohle odstínu fakt nechoď, s touto rtěnkou se fakt člověk nedomluví ;-) Jinak s dalším ohledně účastí na různých giveaway souhlasím.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)