neděle 14. února 2016

Ranní a večerní péče o pleť

Krásný večer holky!!!

Dnes se nebudu věnovat recenzi žádného produktu ani hromadě ;) vypotřebované nebo nakoupené kosmetiky, ale chci Vás seznámit se svou každodenní péčí o pleť a ukázat Vám produkty, které k tomuto účelu používám. Myslím si, že péče je ten prvořadý a hlavní krok k tomu být a cítit se krásná, protože když se o sebe pořádně nestaráte, tak Vám k hezkému obličejíčku nepomůže ani sebedražší makeup, pudr, korektor atd. atd.

Tenhle článek rozdělím na dvě části, a to ranní a večerní péči. Takže jdeme na to :)


Ranní péče o pleť

Už cca dva měsíce začínám svůj ranní kosmetický rituál Havlíkovou ranní 3-minutovou maskou. Nedávno jsem na ni psala recenzi, takže se tady nebudu o ní už moc rozepisovat, ale je to fakt úžasný produkt, na který nedám dopustit. Pokud chcete o tomhle zázraku vědět víc, tak všechny mé dojmy najdete TADY.


Během těch pár minut, kdy maska působí, si pěkně v klidu vyčistím zuby ;)...............


..............no a poté spláchnu masku z obličeje. Pokožka je pak už krásně čistá, hladká a osvěžená. Není už ani třeba dočišťovat obličej micelárkou nebo mlékem. Teď už stačí jen aplikovat vhodný denní krém. U mě je to zhruba asi už dva měsíce Riche Créme od Yves Rocher. Tento krém tvoří více než 92% látky přírodního původu, především olej z růží. Neobsahuje barviva, minerální oleje ani parabeny. Zpočátku jsem si nemohla zvyknout na jeho vůni, protože mi obecně nevoní produkty čistě přírodního původu, ale nakonec jsme se skamarádili a pleť mám v nejlepším pořádku.


No a v tomto bodu bych s ranní péčí skončila, protože po krému už následuje makeup a já se dnes věnuji pouze péči.


Večerní péče o pleť

Moje večerní pečující rutina začíná v koupelně sprchou nebo koupelí, ale to tady nyní rozebírat nechci. Nám jde dnes o obličej.
Takže jako první si samozřejmě vyčistím zuby. Podruhé už sem foto kartáčku s pastou dávat nebudu, jo? ;) Jakmile jsou zuby hotové, tak si umyju obličej. Jsem zastánce mokrého čištění obličeje, přijde mi, že se tak pokožka lépe zbaví nečistot, zároveň se i prokrví a v konečné fázi ani nevypiplám tolik vatových tamponů, abych dosáhla fakt vyčištěného obličeje. K mokrému mytí používám čistící gely nebo pěny. Už asi rok se neustále vracím k modré lotosové řadě  zn. Balea, ať už ve formě pěny nebo gelu. Nyní mám zrovna variantu gel.



1-2x týdně dopřeju pokožce peeling. Na fotce vidíte peeling zn. Ellie, který seženete v drogerii Teta a je určený na smíšenou až mastnou pleť se sklonem k akné, černým tečkám, rozšířeným pórům. Sahám po něm, pokud se začnou objevovat nějaké problémy, což už se naštěstí dlouho nestalo. Momentálně používám peeling z LUSHe Let The Good Times Roll, který je mou stálicí a velkým oblíbencem. Samostatný článek jsem mu věnovala ZDE.


Při mytí požívám každý druhý den tuhle silikonovou věcičku z DM :) Pokožka se pak pěkně zbaví odumřelých buněk, prokrví a promasíruje. Tohle čistítko mě prostě baví a používám ho ráda.


Málem bych zapomněla na odličovač očí :) Oči odličuju ještě před mytím obličeje a nejradši mám dvoufázové produkty. Momentálně používám skvělý odličovač Douglas Beauty System. Po umytí obličeje většinou ještě pokožku přejedu tampónkem s micelárkou, nejradši mám tuhle hyaluronovou od Dermacolu. Na tamponu už ale v této fázi skoro žádná nečistota není. 


Bez suchého olejíčku si už péči o obličej neumím vůbec představit. Asi třičtvrtě roku používám olej Nutri-Gold od L´Oréalu a je tak bezvadný, že si ho určitě koupím znovu. Na rozetření a zaťupkání do obličeje mi stačí 4-5 kapek. Pak následuje oční krém. V současné době je to Garnier Skin Naturals, který mi taky moc vyhovuje.


Na závěr přichází na řadu noční krém, nyní mám tento růžový od Ziaji. Nebudu se o něm nějak extra rozepisovat, protože tento článek není recenze na produkty, ale je to super krém, kuknout na něj můžete TADY.


Občasná péče o pleť 

Kromě výše popsané denní kosmetické rutiny je ještě pár "procedur", které pleti dopřávám, ale to už ne tak striktně pravidelně.



Mezi takové mé občasné kosmetické pomocníky patří nalepovací náplasti Balea, které mám doma v podstatě stále, ale používám je podle potřeby, když vidím, že póry na bradě a nosu už by potřebovaly něco více než je pravidelné čištění, o kterém jsem psala výše. Tyhle náplasti dělá i Nivea, ale ty baleácké jsou podstatně levnější a mně dělají dobrou službu. Takže kupuji tyhle.




Masky - tak s těmi jsem trochu na štíru. I když jich mám celkem dost, tak je úspěch, když si udělám jednu za 3-4 týdny. S maskami to prostě flákám, ale zas na druhou stranu si říkám, když mám pleť v pohodě, tak jí asi moje péče stačí, takže nemám nějak potřebu aplikovat si třeba každý týden masku ;)
                                     
                                     ....malá tečka na konec

Článek dnes zakončím jedním pidi produktem, který od loňského listopadu používám několikrát denně, nejdu bez něj spát, a když vstanu, hned po něm sahám......


......a je to máslíčko Labello s vanilkou a makadamiovými oříšky. Obsahuje mandlový olej a bambucké máslo, a při mé loňské viróze, kdy všechny moje balzámy selhaly a já měla rty v hrozném stavu, tak tenhle zázrak mi pomohl. A od té doby ho mám stále při ruce:)

Doufám, že Vám třeba můj článek něco dal, možná, když je to takhle napsané, tak ta péče vypadá složitě, ale pro mě už je to rutina a příliš času mi nezabere. Dělám to ráda a každá z nás by to měla brát i jako takovou nutnost. Protože jak jsem psala už na začátku, pokud se o obličej pořádně nestaráte, ať už je Vám 20, 30 nebo 40, tak Vám nepomůže ani sebelepší makeup. A když se na Vás někdo podívá zblízka, tak to poznat jde na první pohled, když má někdo napatlaný obličej plný pupínků, ucpaných pórů nebo šupinek. Navíc ta péče se Vám vrátí ve vyšším věku a z Vás pak budou šmrncovní ženský, co vypadají mladší než jsou ;)

Takže holky.....čistěte, odličujte, peelingujte atd., protože se Vám to určitě vyplatí !!! ;)

13 komentářů:

  1. Máš to skvěle propracované a vychytané. To já nemám. Pořád hledám produkty, co mi sednou, už několik let.. :D Ale snažím se. Opravdu je poznat, když nemá pleť dostatek péče a ani sebelepší makeup to nezakryje. :)
    Leni, zvu tebe a tvé čtenářky k sobě na giveaway. Budu ráda, když se zúčastníš. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jako nepoužívám stále ty samé produkty. Jen ten gel nebo pěnu od Baley kupuji stále dokola. Jinak taky ráda střídám produkty a naštěstí mám na ně štěstí :-)

      Vymazat
    2. Jo, a k Tobě na blog chodím a giveaway se už účastním ;-)

      Vymazat
  2. Leni, tvoje rutina je velmi sympatická. Havlíkovu masku mám v plánu vyzkoušet. Večer to máme podobné co se týče procedury, výrobky rozdílné. Jeslti to dobe chápu, dáváš si večer dva krémy? Velmi souhlasím s tím, že pravidelná péče a hlavně perfektní čištění se časem vyplácí. Méně vrásek a svěží plet
    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večer si dávám po vyčištění ten olejíček a pak oční a noční krém. Noční občas vynechám, když cítím, že mi prostě zrovna stačí ten olej :-)

      Vymazat
  3. baleacke naplasti su super skusala som nivea a tie nefungovali co ma nahnevalo ked zvazime cenu
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. Ta ranní maska vypadá dobře, asi ji vyzkouším :) a po tom oleji od Lorealu koukám už dlouho a když píšeš, že je super, tak si ho asi taky pořídím :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, oba tyto produkty jsou na mou smíšenou pleť super :-)

      Vymazat
  5. Úplně souhlasím s tím, co jsi napsala, odličování a celkově péče o pleť je základ:-) Jinak, tu péči máme podobnou, jsou produkty, které používám každodenně (tonikum, odličovač očí, micelárka, čistící gel/mléko, denní/noční/oční krém..) a pak takové občasné (pleťový peeling, maska, náplasti..) A máslíčko od Labella je super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že holky, co chodí ke mně na blog, se o sebe také tak rády starají :-)

      Vymazat
  6. Nejdříve jsem přemýšlela co děláš ty tři minuty co působí maska a pak jsi to objasnila :-) A popravdě, ten krém od Yves Rocher vůbec neznám a to jsem si myslela, že mám sortiment zmáknutý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že tenhle krém už totiž nedělají v tubě, ale v kelímku.Taky už ho nikde na netu nemůžu najít :-)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)