sobota 6. února 2016

Spotřebováno - listopad a prosinec 2015

Ano, vidíte dobře, skutečně na začátku února je u mě na blogu článek o spotřebovaných produktech za listopad a prosinec. Omlouvám se za tohle příšerný zpoždění, ale zrovna tohle období jsem neměla zrovna nejlepší, dvakrát jsem byla nemocná, jednou syn a do toho vánoce. A mezitím se taška s prázdnými obaly ve skříni plnila a plnila.......
Ale konec řečí a rychle se na to vrhneme, ať už pak můžu konečně všechny odpadky konečně vyhodit :)


Laky na vlasy - Balea Ultra Power, Taft Volume a Taft Power
Laky shrnu dohromady - prostě a jednodušše jsem se opět přesvědčila, že zelený Taft je super a klidně si ho koupím zas a znova po milionpáté ;) Značku Balea mám ráda, ale jejich laky, stejně jako mléka do sprchy, nestojí za nic. Černý Taft byl docela fajn, ale zelený je holt lepší :)
Suchý šampon Batiste
Sucháčům od Batiste jsem už také propadla, takže za mě ano, ano, ano! Funguje skvěle, krásně voní a udělá vlasům super objem. Doma už mám další, pro změnu verzi pro blond vlasy a je taky bezvadný.


Šampon DOVE Oxygen Moisture
Tenhle šampon mám poněkolikáté, na mé jemné vlasy bez objemu funguje dobře. Dohromady s kondicionérem Oxygen Moisture jsou pro mě skvělá dvojice. Navíc krásně voní, jako všechno od Dove. Určitě zas někdy koupím.
Šampon Elseve Fibralogy
Toto je přesně ten šampon na vlasy, který Vás neurazí ani nenadchne. Prostě vlasy umyje, docela i navoní, ale žádný zjevný objem nebo zvětšení vlasové hmoty nezpozorujete. Prostě normální šampon.  Už po něm znovu netoužím.
Šampon a kondicionér Garnier Fructis Densify
Řada Densify je fajn a ráda do jejích produktů zas půjdu. Za málo peněz je to fakt docela dost muziky, protože tyhle šampony a kondicionéry seženete v akci i za 39,- Kč. Navíc všechny produkty řady Fructis alespoň mně voní, a to hodně ;) Jj, pořídím klíďo píďo znova.


Sprchové mléko Palmolive - s mlékem a výtažky z  orchideje a aloe vera
Bezva sprcháč, který nevysušoval a krásně voněl. Klidně si ho pořídím znova, ale otázka je kdy, protože sprcháčů je šílená nabídka a já musím furt zkoušet něco nového ;)
Vyživující sprchový gel DOVE - pistácie a magnólie
Všechny gely od této značky prostě můžu a miluju je a tento není výjimka. Ta výživa a vůně, hmmm, jednodušše opět velké ANO!!!
Ziaja - kakaové tělové máslo
Měla jsem ho doma rok, protože na podzim a v zimě 2014 mi voněl, ale jak přišlo jaro a léto, tak mě chuť na tyto typy vůní přechází. Takže jsem se na něj vrhla zas až na podzim 2015, kdy ho můj nosánek opět mohl :D Výrobek je to fajn, pokožku těla pěkně vyživil a byla hladká a voňavá. Nemám proti němu nic.
Samoopalovací mléko RYOR
Než přijde léto a já nechci vypadat jako běloba, tak každoročně používám nějaký samoopalovák. Věřte, vyzkoušela jsem jich hodně, až jsem před třemi lety zůstala u Ryoru. Opaluje rovnoměrně, udělá přirozený odstín opálení a nesmrdí. Takže milé mlíčko, zhruba v dubnu či květnu Tě kupuju zase!


Balea - tekuté mýdlo fialky a maliny
Mýdla od Baley kupuju zas a znova. Všechna mi voní, nevysušují a jsou fakt za hubičku :)
Balea - pěna do koupele pačuli a vanilka
Opět dobrý baleácký produkt. Pěna krásně pění, voní a nevysušuje.
NATURALIS - detoxikační koupelová sůl s pomerančem
Tak tady fakt nevím. Totiž, já a soli do koupele jsme se nikdy nějak neskamarádily, prostě já preferuji pěny a soli mě nebaví. A to mluví za vše. Navíc nemám ráda ty nerozpuštěné kousíčky na dně, když na nich musím sedět a drne to o povrch vany. Hrůza! Takže nebudu psát tak ani tak, prostě kdo máte rády soli, já Vám to neberu, ale já nemusím žádnou.
P.S. Abych Vám ale nekecala, tak vlastně tak trochu se mi líbí ty od Teteseptu (medová, kokosová). Ty přeci jen trošku té pěničky vytvoří a voní krásně ;)
BABYLOVE - olivová pěna do koupele pro děti
Výrobky pro děti od Babylove můžu maminkám doporučit, mému synkovi je kupuju od malička a nikdy s nimi neměl žádný problém. Navíc ty ceny jsou oproti jiným dětským značkám úžasné.



LUSH - Let The Good Times Roll
Nejlepší peeling na světě ;) !!! Jestli Vás zajímá proč, tak recenzi na něj máte zde. Samozřejmě už mám doma další :)
Micelární voda Dermacol Hyaluron
Znáte ji jistě všechny. Pro mne ještě s Garnierkou a Niveou nejlepší micelárka. Suprově odlíčí i oči. Mám asi už třetí balení.
Micelární voda Ziaja s olivou
Už nekoupím, nevoněla mi a dost pálila v očích.
Balea - čistící pěna z lotosových květů
Kupuji dokola a dokola, a to buď ve formě pěny nebo čistícího gelu. Obličej krásně umyje od veškerého makeupu, že když pak ještě dočišťuji micelárkou, není už na tampónku v podstatě žádná nečistota. Ani se mi nechce zkoušet jiný gel nebo pěnu na mytí obličeje, tohle mi fakt funguje už minimálně rok skvěle.


Dermacol - noční a denní krém Lift Matt
Promiň Dermacole, ale mně tyhle krémy pleť nezmatňovaly a navíc mi není příjemná jejich vůně. A jak mi krém nevoní, tak si ho na sebe nepatlám. Takže jsem je ani nevypotřebovala, ležely mi ve skříňce asi tak rok a teď letí do koše.
Ziaja - krém na ruce s kozím mlékem
Super kousek, který mi nádherně voněl a nevím, jak to dokázal, ale zbavil mě na kloubech u prstů ekzému. Moc ráda ho zase koupím, obzvlášť, když budu mít zas na rukách nějaký kožní problém.
Garnier - Miracle Sleeping Cream
Používala jsem ho vlastně celý podzim a prosinec. Moc mi vyhovoval, obličej jsem měla jako dětskou prdelku a fakt přes noc pokožku super vyživil a postupem času i vyhladil. Koupím si ho určitě znovu, nejdříve ale musím vypotřebovat ty, které mám teď doma.
Oční krém Revitalift Laser Renew
Další výborný krém, tentokrát oční. Tubička mi vydržela asi půl roku. Pokud Vás zajímá víc, tak tady je recenze.


DOVE Invisible Dry
Můj nejoblíbenější antiperspirant. Funguje na jedničku, krásně voní a i v podpaží jeho vůně vydrží do dalšího sprchování. Při jeho používání se nedusím, když s ním stříkám. Budu si ho pořizovat prostě pořád :)
Ústní voda Dontodent - pink grapefruit
Já ústní vody nějak často nepoužívám, ale prostě vždycky nějakou v koupelně mám. Tuhle už ale ne, podle mě v ústech neosvěžuje ani neudělá takový ten správný fresh dech. Ani její chuť se mi nelíbí a nechutná mi.
Balea - gel na holení s borůvkou
Jo, tenhle gel je vážně fajn. Krásně holí, voní a pokožka je po něm hezky jemná. Doporučuji!


Douglas - beauty system
Tohle trio (krém, pěna a tonikum) jsem dostala jako dárek a bylo fajn, pěna pěkně čistila, krém mi taky nedělal žádnou neplechu a tonikum bylo také v pohodě. Pokud byste v Douglasu o nich uvažovali, tak já je doporučuji.
Garnier - zklidňující odličovač očí
Konečně jsem taky vyzkoušela odličovač na oči od Garnier a ráda si ho znovu koupím. Odličuje rychle a v očích nedráždí.
Lancome Bi-Facil odličovač očí
Tento dvousložkový odličovač jsem dostala v 30 ml verzi v dárkové kazetě s řasenkou. Funguje fakt ukázkově. Už si ho ale nejspíš pořizovat nebudu, protože dávat 600-700,-Kč za plné balení se mi fakt nechce :(


Calvin Klein - ETERNITY
Po dlouhé době jsem se podívala na dno i několika vůním. Světoznámá Eternity je velmi specifická vůně, a proto ji jedni milují a druhým prostě nevoní. Já jsem si k ní chvíli hledala cestu, ale pak jsem si ji zamilovala. Je velmi zvláštní a snadno rozpoznatelná i mezi velkým množstvím vůní.
Avon - Far Away Gold
Velmi krásná teplá vanilková vůně, ideální do chladných ročních období. Líbila se mi fakt moc.
Adidas - Fizzy Energy
Provázela mne celým loňským horkým létem a částí podzimu. Velmi svěží vůně, ovocná. Ukrývá se v ní totiž kromě jiného jablíčko, grapefruit a ananas.


Rimmel - top coat Glitter Bomb, odstín Disco Diva
Krásný top coat se spoustou třpytek. Nosila jsem ho nejen na barevných lacích, ale i na bezbarvých, a byl fakt boží. Bohužel jsem ho měla doma už snad rok a hrozně zhoustl a táhne se. Jeho aplikace na nehty je prostě už špatná a tak musí pryč.
Flormar Quick Dry Extra Shine
Super top coat na nehty. Lak pod ním rychleji schnul a i celkově s ním nehty vydržely nalakované déle.
Maybelline - tužka na oči Master Smoky, odstín Grey
Jedna z nejlepších drogerkových tužek. Jedním tahem krásně maluje a netáhne víčko. Na její druhé straně je pěnový aplikátor na rozmazání linky k docílení efektu kouřového líčení. U žádné jiné tužky jsem se nesetkala s tak bezvadným měkoučkým aplikátorem, který linku fakt rozmaže pěkně, aniž by ji smazal nebo Vám dřel kůži.
Catrice - tužka na obočí
Můj miláček ;) Zatím nejlepší tužka na obočí, kteou jsem měla. Catrice ji dělá ve třech odstínech, já kupuji ten nejsvětlejší. Pro mě jako pro blondýnu úžasný odstín, obočí krásně vyplní a obarví, a dokreslí přirozeně i jeho konec. Tuto tužku mám asi už počtvrté.

Tak, vše je sepsáno, můžu konečně vyhodit odpadky a pokračovat v syslení dalších vyprázdněných obalů ;) Tentokrát už ale budu vzorná a budu články typu Spotřebováno nebo Nákupy a novinky publikovat včas :)

Mějte se krásně a přeji Vám krásnou neděli :)






10 komentářů:

  1. Odličovač od Lancome miluju a používám ho skoro pořád :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda jen, že ta cena je teda trochu vyšší....

      Vymazat
  2. Suché šampony zas tak moc nepoužívám, ale když už, tak teď jedině Batiste, taky jsem jim úplně propadla. Micelárka od Dermacolu odličovala perfektně, ale štípala mně v očích, takže má u mně stopku, ale co u mně stopku určitě nemá jsou sprchové gely Dove, zbožňuji jejich vůně a konzistenci:-) A už teď se těším na Nákupy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už asi žádný jiný než Batiste nekoupím ;-) No a Nákupy....ty zkusím spáchat tento týden :-)

      Vymazat
  3. Ten holící borůvkový gel vypadá krásně :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaja krem na ruce je boysky.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že máme oblíbené stejné produkty :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Čučoriedkový holiacu penu od Balei si neskutočne pochvaľujem. Celkovo Balea má veľmi dobré produkty a navyše krásne voňajú. Ceruzka na obočko od Catrice je tá najlepšia, akú som kedy používala. Spadla mi už milionkrát a ani raz sa mi nestalo, že by sa zlomila.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)