čtvrtek 7. dubna 2016

Spotřebováno - leden a únor 2016

Tak nám už začalo jaro, a tak je nejvyšší čas tady rychle spláchnout spotřebované produkty za leden a únor. Moc jich tentokrát nebude, začala jsem se celkově mírnit v nákupech kosmetiky a rozhodla se nejdřív spotřebovat, co už doma mám. Taky se omlouvám za nečinnost na blogu, bylo teď docela hektické období, doma nejdřív manžel s chřipkou a to si jistě dámy umíte představit, že když na rýmu skoro umírají, tak co se asi děje při chřipce ;) Následně se synáček "zúčastnil" školkové epidemie neštovic a dorazila jsem to teď já s angínou. To jsme ale rodinka,co? Do toho ještě chození do práce a termín podání daně z příjmu za dveřmi, takže jsem měla všeho docela nad hlavu. Ale už pryč od toho všeho a mrknem na ty vypotřebovance.....


Krémová koupel Balea - jablko a skořice
Tak tohle byla povedená věcička. Vůně na zimu jako stvořená, dokonce i teď bych ji ještě snesla, ale mám dojem, že to bohužel byla jen limitka :(
Krémovo-olejová koupel Exotická vanilka
Kupuji v DM stále dokola. Líbí se mi její vůně, pěna i to, že mi nevysušuje pokožku.
Sprchový gel AHAVA Lotos a kaštan
Pro mne neznámá značka, gelík jsem měla v Beauty Bagu z eshopu Kosmetika-USA. Gel mě nijak neoslovil, vůně nic moc. Jo, vyzkoušela jsem, ale už víc nemusím.


Sprchový gel Palmolive Feel The Massage
Super osvěžující sprcháč, koupila jsem si jej asi už 3x. Na léto je jak dělaný ;) Mimochodem, poprvé jsem jej kupovala díky Ordinary Life, která na něj pěla na svém blogu chválu už několikrát, a můžu říct, že oprávněně. Značku Palmolive jsem v drogerii docela míjela, její boom jsem zažila v 90. letech, takže v posledních letech jsem ji brala jako takovou "starou" záležitost. Ale teď myslím, že stojí za to se minimálně na jejich sprcháče v obchodě kuknout.
Tekuté mýdlo Balea Papája a podmáslí
Kupuji stále dokola. Mýdla Balea miluju a tohle je z nich u mě na 1. místě.
Sprchový gel Ziaja - perníčkový
Jeden ze dvou limitkových vánočních sprcháčů od Ziaji. Měla jsem i ten druhý - pomeranč a čokoládu. Byly super oba, ale perníček u mě vyhrál ;)


Lak na vlasy Syoss Full Hair 5
Kupovala jsem, protože byl v akci, jinak mi vlasové přípravky této značky přijdou docela předražené. Zázrak se nekonal, klasika lak. Můj oblíbený zelený Taft je lepší.
Kakaové máslo Ziaja na vlasy
Docela příjemná maska na vlasy. Zázraky sice nedělala, ale alespoň po umytí člověk cítil na omak nějakou tu péči a vůni.
Antiperspirant Dove Invisible Dry
Jeden ze dvou mých nejoblíbenějších a nejfunkčnějších antiperpirantů. Budu kupovat dále, ale v poslední době mě zarazilo, jak u něj vylétla cena přes 90 Kč.



Intimní mycí emulze Lactacyd Comfort
Bez intimních gelíků a emulzí se neobejdu, tuhle jsem koupila v nějaké akci, jinak je docela drahá. Jako ostatní od této značky maličko štípala, ale přežila jsem to bez újmy ;)
Balea náplasti na černé tečky
Tyto náplasti nakupuji celkem pravidelně, svou službu udělají, ale ne na 100%. Občas si říkám, že teda už konečně vyzkouším ty od Nivey, jestli jsou lepší. Nemáte s nimi některá zkušenost?
Yves Rocher Riche Créme
Denní krém, který jsem používala přes zimu. Byl fakt dobrý, i když zpočátku jsem si nemohla zvyknout na takovou tu typickou (jak to popsat?) přírodní bylinkovou vůni.


Pleťové sérum Bione
Tak tenhle zázrak jsem si bohužel nenatřela ani jednou, protože hned po otevření mě zarazila jeho rychletekoucí konzistence a zápach. Nevím, jestli to tak mělo být nebo s výrobkem něco bylo, ale já si prostě na obličej nenatřu nic co mi smrdí a protéká mezi prsty.
Antiperspirant Garnier Mineral InvisiClear
Tento antiperspirant mě nijak neoslovil, na zimu ještě jakžtakž stačil, ale v létě by mi nepomohl ani náhodou. Takže už nee.
Rozjasňující pero L´Oréal LUMI Magique
Měla jsem ho fakt ráda. Jako korektor vám moc na kruhy a vrásky nepomůže, ale rozjasnit umí pod očima dokonale.


Suchý šampon Batiste na blond vlasy
Sucháče Batiste už mají u mě v koupelně předplacené místo. Momentálně tam mám nějaké dva "kytičkové", které jsou super, ale tenhle "blonďák" byl nejlepší. Určitě si ho koupím znova.


Bombička do koupele Bomb Cosmetics
Moc příjemná záležitost, krásně voněla, rozpouštěla se hezky pomalu a díky olejovým složkám zanechala pokožku po koupeli příjemně hladkou. Pro mě osobně (nejen cenově) lepší než LUSH.

Tak je to za náma, já se ještě tento týden pokusím postnout předjarní nákupy a novinky a Vám přeji krásné jaro!!! :)


5 komentářů:

  1. Ahoj Leni, pěkná spotřeba. Také si říkám, že snad s jarem přijde i zdraví. Už těch nemocí bylo dost. Ale ke kosmetice. Zkoušela jsem proužky na nos Balea i Nivea a Balea mi přišla účinnější. Mám ráda Batiste a divím se, že jsem zatím nikde neviděla blond verzi. Určitě bych si ji koupila.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teda zůstanu asi u Baley. A fakt neviděla? U nas mají blond Batiste normálně v DM. Udělá dobrý objem a i barva je taková pěknější ;-)

      Vymazat
  2. Vy máte na ty nemoci docela pech..ale jak teď přišlo jaro a teploty půjdou nahoru, tak už to snad bude lepší:-)
    Jinak, sprchové gely Palmolive mám moc ráda, dají se často sehnat v akci a už jsem měla hromadu vůní a žádná nezklamala:-) Ten Batiste pro blond vlasy by mně lákal, v dm, kam chodím jsem tuhle verzi ale nezahlédla, tak se zkusím podívat v jiné, třeba budu mít štěstí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je ale první takováhle "nemocná" sezóna. Tak snad už končíme :-) . Jinak ty Palmolive když tak na ně koukávám, mají fakt super zajímavý výběr, asi v nich pojedu letošní léto.

      Vymazat
  3. Ta bombička je roztomilá :-) Hodně zdraví, nemoci vyžeň citrónem, zázvorem nebo slivovicí :-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)