pondělí 11. ledna 2016

Oblíbenci z drogerky do stovky

Ahoj ženy! ;)
Rozhodla jsem se, že letos přidám do blogu nový typ článku, který jsem nazvala  Oblíbenci z drogerky do stovky. Představím Vám vždy několik produktů, na které je zbytečné psát dlouhou recenzi, protože je to třeba věcička, která stojí pár kaček, plní (alespoň pro mne) svou funkci, mám tento produkt prostě ráda a ráda bych Vám jej doporučila nebo aspoň o něm dala vědět.

Dnes Vám chci ukázat pět mých drogerkových oblíbenců, které mám doma už poněkolikáté a jsem s nimi spokojená.

1. Balea - krém na nohy s ureou


Starý známý krém na suché nohy od Baley za cenu cca 45,-Kč. Jeho účinnost jsem mohla posoudit hlavně v létě, kdy člověk chodí naboso v žabkách nebo sandálech a chodidla dostávají pořádně zabrat. Je to zatím jediný krém na nohy, který fakt chodidlům na 100% pomohl a bylo to taky na nohách vidět. Takže za mě má tento krém velikánské ANO.
Jo, mimochodem, věděly jste, že urea je latinský název pro močovinu? Pokud Vás o uree zajímá něco víc, můžete si to přečíst tady :)


2. Labello - máslo na rty Vanilla a Macadamia


"Díky" virózám a nachlazením v listopadu a v prosinci se moje rty v té době dostaly do katastrofálního stavu. Byla jsem z nich fakt nešťastná, protože jsem zvyklá nedat ani ránu bez rtěnky, jenže s tím, jak moje pusa vypadala, tak jsem na rtěnku mohla rovnou zapomenout. Po vyzkoušení asi 6 balzámů, kdy jsem už chtěla zainvestovat v lékárně do dražšího kousku od Nuxe, jsem ještě na zkoušku hodila v DM do košíčku tenhle kousek a hurá :), byl to fak dobrý kup. Mazala jsem  ostošest a během pár dnů byly rtíky opět hladké a hydratované. Dokonce už na ně šla použít i hydratační rtěnka. Máslíčko obsahuje bambucké máslo a mandlový olej. Aplikuje se jednoduše prstem, při kontaktu s pokožkou se rozpouští a vsakuje do natíraného místa. Občas jsem do plechového kalíšku s máslem rty i jakoby vtiskla a aplikovala tímto způsobem ;) A k tomu všemu ještě božsky voní!!! Já tedy určitě doporučuji, momentálně jiný balzám nepoužívám. Cena je také ok, stojí okolo 50,- Kč.


3. Dove - antiperspirant invisible dry


Mám jen dva antiperspiranty, které u mě na 100% fungují. První je Rexona Maximum Protection, bez té se hlavně v létě neobejdu, a druhým je tento Dove. Ten používám v létě na střídačku s Rexonou, a teď v zimě Dove používám pořád. A co mám na něm tak ráda? Jak jsem už napsala, tak na mně funguje se 100% jistotou, nepamatuji se, že bych po něm byla někdy zpocená nebo ucítila z podpaží pach potu. Naopak, invisible dry má naprosto božskou jemnou vůni, která kdyby se vyráběla jako parfém, tak si ho hned koupím. Líbí se mi, že po aplikaci do podpaží, ať už večer nebo ráno, vždy když pak přes den něco dělám, hýbnu rukama nebo něco odněkud podávám, tak ucítím z podpaží jemný závan té úžasné vůně. Takže opět - za mě velké ANO! Cena je cca 49,-Kč.


4. Balea - tělové máslo s lískovým oříškem


Dalším drogerkovým miláčkem je tělové máslo lískový oříšek od Baley. V drogerce jsem ho nikdy nezaregistrovala, až před pár měsíci, kdy ho chválila ve videu Ája, jsem se po něm rozhodla podívat. Prodává se v umělohmotné 200 ml piksličce a stojí 74,- Kč. Obsahuje kakaové a bambucké máslo. Mírně tužší konzistencí, která roztává po kontaktu s kůží, mi připomíná máslo na rty od Labella, o kterém píši výše. Když jsem ho doma poprvé otevřela, byla jsem na rozpacích u jeho vůně, nevěděla jsem, jestli se mi líbí nebo ne. Byl to ale jen první dojem, protože nikdy předtím jsem ještě u žádného kosmetického produktu necítila tak silnou oříškovou vůni. Hrozně mi připomíná nějaké plněné sušenky nebo trubičky, ale nevím přesně které. Každopádně jsem si máslo hrozně oblíbila. Je s ním sice trochu víc práce při roztírání, ale to mně osobně nevadí, ta výživa a vůně pokožky mi za to stojí.

5. Balea - krémová koupel s jablkem a skořicí


Pátým a posledním mým tipem je skořicovo-jablečná pěna do koupele Balea. Stojí něco přes 50,-Kč a má obsah 750 ml. Původně jsem myslela, že je to vánoční limitka, ale o tom není na obalu nikde ani zmínka. Takže, co k ní říct? Prostě - krásně pění, krásně voní a nevysušuje. To je to, co po pěně do vany chci. A proto Vám ji také doporučuji :)

To je pro dnešek vše, doufám, že se Vám tento nový koncept líbí, a že tu třeba najdete i vy nějakého nového miláčka, který Vám rozhodně nevydrancuje peněženku ;) Vím, že všem nám nemůžou pasovat stejné věci, ale mně prostě tyhle produkty sedí :)

15 komentářů:

  1. To oříškové máslo mě už dlouho láká, asi pro něj co nejdřív zajdu :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, zkus ho, buď ti bude strašně vonět nebo naopak. Ta vůně je hodně zvláštní a specifická :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo, je fakt super. Chválí ho i jiné blogerky, např. Škodulka nebo Ordinary Life.

      Vymazat
  3. Samé zajímavé věci asi neco vyzkouším. Ten balzám lidi dost chválí, ale odolávám kvůli balení. Přece jen není nad tyčinku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím taky neměla žádný balzám v takovém balení. Teď ale bez něj nedám ani ránu ;)

      Vymazat
  4. Máslíčko od Labella je fajn, doma mám i jeho malinovou verzi (protože jsem se v dm nemohla rozhodnout, které víc chci:-D), chválit můžu i krém na nohy Balea. K oříškovému tělovému mléku mám takový rozporuplný vztah, nejdřív mi vonělo hodně, ale teď tu vůni nemůžu ani cítit:-) A po pěně do koupele se podívám, kombinaci jablka a skořice mám ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pěkný komentář. Bez toho máslíčka se už fakt neobejdu. Nejlepší věc na rty, jakou mám.

      Vymazat
  5. Dove antiperspiranty jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou. Pak ještě Rexona Maximum Protection :)

      Vymazat
  6. jo tak ten krém od Balea je dokonalej!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobrej. Podle mě je to takový ten produkt, kterej jedni musí milovat a druzí nesnášet. Ta vůně je dost specifická.

      Vymazat
  7. Po prečítaní tohto článku mám vyslovene 100 chutí utekať do DM a kúpiť si to všetko. Na balzam a krém na nohy sa však určite pozriem :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, všechno jsou to dobré věcičky. Vyzkoušej ;)

      Vymazat
  8. Díky za tipy, určitě něco z toho vyzkouším!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)