neděle 10. dubna 2016

Artdeco - podkladová báze pod oční stíny

Krásnou neděli všem a nemyslím to fakt nijak ironicky, i když při pohledu z okna se to tak může zdát. Tenhle víkend je bohužel fakt dost uplakaný a s počasím, které bylo v týdnu se to nedá srovnat. Na druhou stranu je alespoň čas sednout k počítači, upravit pár fotek, něco sepsat a k tomu si uvařit mňamkové karamelové lattéčko.
Dnes Vám chci představit můj malý objev, a to bázi pod oční stíny od Artdeca.


Mám docela dost mastná víčka a nedokážu pochopit, jak jsem mohla "celý život" chodit s očima nalíčenýma bez báze a snášet věčně smazané nebo do čárky slité stíny. Každopádně tak před dvěma lety jsem báze "objevila" a začala pátrat po té pravé. Nyní mám doma 5 bází pod oční stíny. Dnes se nebudu rozepisovat o všech, co mám, ale zaměřím se na tu, co je z nich nejlepší.



Ukrývá se v pidi 5 ml kalíšku a např. na Parfums.cz ji nyní pořídíte za 209 Kč. Ceny se liší na různých eshopech. Já ji koupila v myslím 50% slevě na Jasminkashopu a přišla mě na nějakých cca 130 Kč. Někomu se nemusí líbit, že se produkt musí aplikovat prstem. Mně tohle problém nedělá, protože do krému sahám jen já a to čistýma rukama. 


Báze obsahuje dvě důležité složky, a to bisabol, který zklidňuje pleť a neutralizuje červené tóny víček, a vitamín E, který vyživuje a chrání pokožku. Výrobce nám slibuje prodloužení a zintenzivnění barvy stínů, důsledné držení stínu až do odlíčení a nevysušování pleti. Produkt je vhodný pro všechny typy očních stínů a také pro nositelky kontaktních čoček. Výrobek není testován na zvířatech.
Co se týká samotné báze a mých pocitů z ní.......Produkt má velmi jemnou krémovou texturu, díky které se velmi pohodlně a lehce nanáší. Víčka skutečně vůbec nevysušuje. Na první pohled působí barevně jako nějaký makeup, ale na víčku se krásně rozetře a neudělá Vám nic jinak barevného než je Vaše pokožka. Naopak Vám ji pěkně sjednotí. Při bližším pohledu obsahuje báze nějaký jakoby lesk nebo shimmer. Po nanesení ji nechávám tak 2 minutky zaschnout a pak nanáším stín. Ještě jsem zapomněla napsat, že krásně jemně voní a na to já dám hodně, aby to, co si dávám na obličej, mi vonělo ;)

Báze rozetřená na kůži, jak vidíte, nejde skoro vidět, jen se lehounce leskne.

A teď to hlavní - výdrž. Jak už jsem avízovala na začátku článku, je to má nejoblíbenější báze, takže ANO, VYDRŽÍ! :) Ráno se maluji tak okolo půl sedmé a pokud si přes den nějak netřu oči, vydrží mi stíny na místě až do pozdního odpoledne. Dokonce stíny Urban Decay nebo má oblíbená paletka Freedom drží jak přikované až do večera. Navíc báze zintenzivní samotnou barvu stínu, takže co víc si člověk může přát? :)

Takže shrnutí dnešní krátké recenze je jasné - bázi Artdeco určitě doporučuji, protože jsem s ní maximálně spokojená. 
A co vy? Jakou podkladovou bázi pod stíny máte oblíbenou?

4 komentáře:

  1. Já mám dvě báze, jednu od Avonu, taky v kalíškovém balení a druhou od Catrice, obě jsou fajn, ale ta od Catrice mi přijde přece jen lepší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš tu Catrice ve skleněné tubičce s aplikátorem, tak tu mám a je taky dobrá. Ale Artdeco je lepší ;-)

      Vymazat
  2. Na tuto bázi jsem už slyšela dobré ohlasy. Asi se po ní poohlédnu. Mě funguje každá báze, ale časem začne štípat. Někdy je to po týdnu, někdy po pár měsících. Ted používám Laveru a je dobrá. Stejně ale hledám něco skvělého

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám kromě této ráda dost i Sephoru. No, něco skvělého - to by možná klapla nějaká báze Ud, Too Faced nebo Benefit, ale mně se za to ty prachy dát nechce.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)