sobota 10. října 2015

Spotřebováno - září 2015

Krásnou sobotu Vám všem! :)

Po včerejším super líném upršeném pátku tu máme chladnou podzimní sobotu, já nejsem ospalá jako včera, kdy jsem zvládla sem dát jen krátkou recenzi, a tak se pojďme kouknout, co za kosmetiku jsem zvládla vypotřebovat v září :)

VLASY


Lak na vlasy Taft Ultimate
Tento lak má dodávat vlasům zářivý křišťálový lesk. No, podle mě vypadaly vlasy, co se týká lesku stejně jako po jiném laku. Jako klad beru u tohoto laku beru stupeň fixace 6, který se do  podzimního větrnějšího počasí šikne. Proti laku nic nemám, prostě klasika, co dobře zafixuje. Klidně si ho pořídím znovu.
Suchý šampon Schauma
V pohodě suchý šampon. Lepší než Balea, ale na Dove nebo Batiste nemá. Rozhodně ale špatný není. Klidně bych ho koupila znovu, ale když už mají v DM šampony Batiste, tak má asi chudák smůlu ;)
Lak na vlasy Taft Ultra Pure
Příjemný lak pro styling bez zatížení, protože neobsahuje silikony. Není ani parfemovaný, takže pokud Vám vadí parfemace laků, které přebijí vůni Vašich umytých vlásků nebo Váš parfém, tak jděte do něj.

OBLIČEJ, OČI


Korektor E-style, odstín 01
Bohužel zklamání. Nejenže se hned po pár dnech rozpadl na dvě části (jako třeba propiska), ale i odstín byl na mě moc tmavý, i když je to ten nejsvětlejší. Navíc jako tuhý korektor mi připadal moc mazlavý, a to nemám ráda. Ten už si bohužel nepořídím.
Jemný odličovač očí Dermacol s chrpou
Docela dobrý odličovač očí, poradil si vcelku dobře i s odolnější řasenkou. Jen ho bylo potřeba dát na tampon docela dost, takže celkem rychle byl pryč. Navíc jsem se opět přesvědčila, že dvoufázové odličovače očí mi sednou líp, než tyto klasické. Špatný ale nebyl a jako klad beru i to, že mě neštípal v očích.
Objemová řasenka Max Factor 2000 Calorie
Tuto řasenku jsem si pořídila kvůli tomu, že ji dost lidí opěvuje jako takovou řasenkovou ikonu, která se vyrábí už léta. Kartáček je v pohodě, štětinkový klasický tvar. Jinak mi ale nesedla vůbec. Slepovala řasy, dělala v nich žmolky a její konzistence byla strašně hustá. Namalovat s ní spodní řasy byla pěkná fuška. Absolutně se nedá srovnat s jí podobnou Dermacol Magnum, kterou kupuji pořád dokola, má i podobný kartáček, ale narozdíl od 2000 Calorie maluje naprosto dokonale. Už si ji rozhodně kupovat nebudu.

MIŠMAŠ


Deodorant Spray CIEN HYDRO FRESH 48hrs
Při nákupu jsem si myslela, že je to antiperspirant, holt jsem se blbě dívala ;) Už si tento sprej nekoupím, protože mi nebyl k ničemu. Příšerně prudce stříkal, když jsem se ho omylem nadechla, bylo to na udušení, vůně nic extra, a když nepomáhal ani na pocení, tak co s ním? :(
Antiperspirant Rexona linen dry
Rexona a Dove mě většinou nikdy nezklamou a bylo tomu tak i u tohoto spreje. Pokud zrovna nebyly venku čtyřicítky, tak mě před pocením ochránil. Navíc ta parfemace je prostě nádherná, jemňoučká a moc příjemná.
RYOR matující krém s pudrovým efektem
K tomuto krému si můžete přečíst tady samostatnou recenzi KLIK. Na mou smíšenou pleť je prostě dokonalý a miluju ho. Určitě koupím znova, jen mám trochu obavy, zda bude do chladného počasí dostatečně výživný.
AVON - hydratační krém na ruce a nehty s arganovým olejem, glycerinem a vit. E
Snažila jsem se s ním být kamarádka a myslet na jeho avízované zázračné vlastnosti, ale bohužel ten smrad je pro mě nepřekonatelný, a když už si natírám ruce krémem, tak chci, aby mi i voněly. Takže je mi líto, ale letí do koše :(
Antistresové tělové mléko Dermacol - hrozny s limetkou
Jedna z mých nejmilejších vůní z řady Aroma Ritual. Mléko nepatřilo určitě mezi ta nejvýživnější, ale protože jsem ho používala přes léto, tak byl pro mou pokožku na zjemnění a navonění tak akorát. Vůně prostě parádní, doporučuji Vám z téhle řady tělový olejíček Hrozny s limetkou, ten je vážně božský :)

MYTÍ


Krémové mýdlo Balea - papája a podmáslí
Tekutá mýdla Balea jsou má oblíbená, mají super vůně a kupuji je stále dokola. Tohle s papájou a podmáslím jsem si obzvlášť zamilovala, máme doma už asi čtvrté. Určitě vyzkoušejte, je super a nádherně voní ;)
Gel pro intimní hygienu s heřmánkem - All About Body
Gel na intimní hygienu mi nesmí na vaně chybět a tentokrát jsem vyzkoušela značku z Tesca. Bylo v pohodě, neštípalo, hezky vonělo. Ráda si ho opět koupím.

SPRCHOVÉ GELY


Vzpružující sprchový gel Dermacol - Rozpustilý citron
Jeden z mých letních oblíbenců. V létě jsem se vždycky těšila do sprchy a po umytí tímhle "citrónem" jsem se fakt cítila super osvěžená a čistá. Příští rok si ho určitě znovu koupím, teď na podzim přecházím automaticky k výživnějším krémovým sprcháčům, a to tenhle není. Je to prostě osvěžující gelík na léto :)
Sprchový gel se třpytkami Vanille Collect OR - Yves Rocher
Tento gelíček na mě doma vypadl někde ze skříně a je ještě z nějaké staré vánoční limitky. Jako každá vánoční limitka YR krásně silně voněl, ale výživa tam nic moc nebyla.Klasika sprcháč s fakt krásnou silnou vanilkovou vůní.
Sprchový gel Collection Été - Yves Rocher
Tenhle gel sliboval vůni Středozemního moře a více než 98% přírodní složení. Mně moc nevoněl, vadil mi tam bergamot. Navíc mé pokožce asi některá z přírodních složek vadila, protože jsem často po použití tohoto sprcháče zčervenala, a to hlavně v oblasti krku, výstřihu a prsou, kde je jemnější kůže. Nic pro mě a víc už nee.
Sprchový gel Lychee a Guava - Lilien
Tak tento gel mě víc než překvapil. Kosmetiku Lilien jsem vždy tak nějak míjela, ale někdy v létě mě na Kauflandu upoutal tento velký 400 ml sprchový gel za super cenu něco mezi 30-40 Kč. Po přičichnutí se taky jevil dobře. A on fakt dobrý byl!!! Nádherně voněl a pěnil, a i kůže po jeho použití příjemně svěže voněla. Fakt jsem z něj měla radost a ráda jsem jej používala. Po zkušenosti s ním jsem si řekla, že si této české značky začnu více všímat a určitě si od nich opět něco zkusím koupit :)

NA ZÁVĚR NĚCO NEKOSMETICKÉHO


A ano, i já teď doma pálím ostošest ;) V září to mimo různých drogerkových svíček byly vosky od Yankee Candle. Z těch tří byl absolutně nejlepší Tarte Tatin, což je vlastně vůně jablkového koláče. Jen mi trochu vadí celkem krátká výdrž vosků :( Po dvou až třech "pálících" večerech je vůně pryč :(
Jinak jsem si pořídila i vůni do auta. Tahle je moc příjemná, letní. Jsou v ní květiny, citrusy i kapka vanilky. Ale po 14 dnech už mi přijde, že taky docela vyčichla :(

Tak to by bylo vše k mým zářijovým spotřebovaným produktům. Máte s některým z nich také zkušenost? Moc děkuji za Vaše milé komentáře :)


18 komentářů:

  1. Mám suchý šampon od Schaumy a ten je fajn, pak tekuté mýdlo od Baley, jiná už ani nekupuji, pouze střídám parfemace a tohle s podmáslím a papájou vonělo skvěle a do třetice jsem měla sprchový gel Dermacol, ale ten mně za srdce moc nevzal, sice parádně osvěžil, ale ta vůně se mi moc nezamlouvala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že máme nějaké společné oblíbence. S těmi vůněmi letních sprcháčů od Dermacolu je to známé, že někdo ten citron vyloženě nemusí, a druhý ho zase miluje :)

      Vymazat
  2. Já měla od Dermacolu sprcháč i tělové mléko melounové. Vonělo krásně, ale ze sebe jsem to pak už dlouho necítila. Mrknu na ten olejíček Hrozny s limetkou. :)
    A od Ryoru jsem teď pár produktů pořídila a kouknu i na tenhle, když ho tak chválíš. :))

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty melounové vůně se mi taky líbí a tak jako Tobě mi tak trochu vadí, že to pak člověk ze sebe nějak moc necítí. Ale ten hroznovo-limetový olejíček je fakt boží, navedla mě na něj Škodulka, která ho taky miluje, a je fakt boží. A mám dojem, že ve formě oleje dělá Dermacol jen tuto vůni.

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek.
    Objevila jsem Tvůj blog dnes náhodou a moc se mi líbí.
    Zvu tě k mé narozeninové soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Dívala jsem se k Tobě na blog a je moc fajn. Bohužel soutěže se nemohu zúčastnit, jednou z podmínek je sledovat Tě na Instagramu a na ten už nechodím :(

      Vymazat
  4. REXONU mám veľmi rada a uvažujem nad kúpou toho RYOR krému :).

    Kejmy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten krém vypotřebovala asi před týdnem, a protože jsem měla v zásobě už krém od jiné značky, tak teď mám ten jiný. Je ale zajímavý, že po celou dobu, co jsem měla Ryor, se mi neudělal jediný pupínek, a teď během týdne už to začalo :( Ten Ryor mi asi fakt dělal na mou smíšenou pleť dobře.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jj, mám je moc ráda. Nemusím jen mango a pistácii ;)

      Vymazat
  6. Ja som mala tiež tú špirálu od MF a tak isto mi vôbec nesadla. Viac mi sadla špirála aj Essence :D
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta řasenka MF je prostě alespoň pro mě na nic. Stejný typ jako tato je od Dermacolu Magnum řasenka a ta je boží :)

      Vymazat
  7. Miluji ten sprcháč od Dermacolu ♥
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháč je super. Děkuji za pozvání, už jsem se připojila ;)

      Vymazat
  8. Tomu říkám pořádný článek :) Chtěla jsem se zeptat, jak jsi spokojená s vůni do auta od yankee candle. Přemýšlela jsem, že si jí pořídím, ale bojím se, aby nevoněla až moc a nebolela z ní hlava, nebo naopak.

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z této visačky, co mám já, Tě určitě hlava bolet nebude. Voněla jako nová dost jemně a celkem rychle to vyprchalo.Po 2-3 týdnech už nic moc nevoněla. Podle mě jsou lepší tekuté vyměňovací vůně jako Ambipur apod.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)